Am un Logan 1.5 diesel cumparat dec. 2013 nou. După vre-o 10 mii km. am observat că masina nu mai merge ca-nainte, in special la deal,trăgea greu, consumul a crescut de la 4,5l/100km la 5.5-6l/100km.Am mers in service. Aici am observat pentru prima dată acea scurgere de ulei la intercooler. Am facut observație șefului de service că ceva acolo nu este în regulă.Răspunsul a fost că așa este normal. Au pus-o pe calculator și mi-au zis că totul e bine. Am plecat acasă, dar masina tot merge rău și scurgerile de ulei s-au accentuat. Mâine mă duc iar la service. Nu pot accepta ideia „totul este cum trebuie”. Ce argumente să le aduc ”meseriașilor”, sau e normal așa?...
Scurgeri Ulei Intercooler
Collapse
X
-
edit
Faptul ca ai pierderi de ulei in zona intercoolerului,denota o lipsa de etanseitate a sistemului de admisie,pierzindu-se presiune turbo cit si ulei.Nu zic ca e normal sa fie ulei in intercooler,dar odata cu avansarea starii de uzura a turbocompresorului,creste si cantitatea de ulei absorbita si introdusa in admisie(consum de ulei).Rezolvarea spetei consta in depistarea punctului prin care se pierde ulei si remedierea problemei(etansarea),la nevoie chiar prin inlocuirea radiatorului(racitor).
Comment
-
Mai fratilor, voi cititi de-a latul, ori aveti probleme de intelegere.Tot ii dati cu cea turbina defecta, nu vedeti ca masina avea doar 10.000km. cand a aparut problema? Ca sa strici o turbina dupa numai 10.000km. chiar ca iti trebuie multa experienta.
Asadar, sa schimbe turbina, nu?Last edited by IancuMIC; 5 November 2014, 21:26.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostMai fratilor, voi cititi de-a latul, ori aveti probleme de intelegere.
Asadar, sa schimbe turbina, nu?
Comment
Comment