Probleme planetare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by mr.K View Post
    Exista kituri de reparat planetare, nu are rost sa cumparati planetarele cu totul. Se schimba doar capul cu articulatia.
    de ce kit vorbesti ? ma astept sa ma lase si pe mine, ca nu le protejez deloc
    si au deja 72 k. iar o planetara oem de diesel am vazut ca e cam 800 de lei.

    Comment


    • #47
      Capul de la planetara; in general ala "bate". Partea care vine in cutie, tripoda, se inlocuieste foarte rar.
      Last edited by IancuMIC; 6 March 2014, 21:23.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #48
        dar n-am vazut asa ceva la vanzare. se vinde si separat ?
        darplanetarele de la dacia shop la 405 lei, italia, or fi bune de ceva ?!
        prea sunt la jumatate din pretul uneia de origine...

        pardon.. sunt cam 900 de lei. si nici macar n-au de euro 4. o fi mai scumpa ?! ( m-au spart. apelam la dezmembrari.

        Last edited by B997NDL; 6 March 2014, 22:28.

        Comment


        • #49
          Ei nah; e plin goagalul cu anunturi gen "kit reparatie planetare logan".
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #50
            aaa... pe net. deci de incredere 100%.

            Comment


            • #51
              Ai spus ca nu se gasesc.
              Daca ma intrebi pe mine, prefer o planetara noua, decat una cu transplant,
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #52
                da, asa e, dar 800 cea de pe stanga si 900 ce de pe dreapta ?! asta ca sa nu dai 300 precum colegul de mai sus, si sa troncane de cum ai pus-o pe masina

                Comment


                • #53
                  Nu vreau sa fiu inteles gresit (excluzand unele cazuri) dar si transmisia asta trebuie exploatata corect, iar "moartea" planetarelor o constituie acceleratia brutala pe curbe stranse; senzatiile tari se platesc.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #54
                    Aseara cand veneam spre casa am sesizat o bataie la roata din fata pe partea soferului. Am lasat geamul jos si se putea auzi clar un tacanit ca si cand ar bate cineva cu lingura de lemn in masa (ceva de genul ``taca, taca, taca``). Am tras masina pe dreapta si m-am uitat pe la roti sa vad daca agata ceva si sub capota sa vad daca se mai aude. Motorul mergea rotund. La plecarea de pe loc, odata ce acceleram se auzea acel tacanit din ce in ce mai pronuntat. Azi pe lumina am urcat masina pe cric si am invartit de roata cu mana si se aude ca bate ceva usor. Am dat roata jos si am invartit de disc si se simte ca vibreaza undeva la intrarea planetarei in cutie (de acolo cred ca vine zgomotul). Trebuie schimbata planetara??? sau poate fi ceva in cutia de viteze? Ar trebui sa merg cu ea urgent la service?

                    Comment


                    • #55
                      Cati km ai cu masina?

                      Mi-e greu a crede ca ai probleme cu planetara. Se manifesta cel mai bine cand esti in viraj, ca un cloncanit...
                      Intr-adevar, cand demontezi roata se aude acel zgomot, dinspre cutie, insa el este unul normal, al angrenajelor.
                      Ma intreb daca, nu cumva, vei fi auzit zgomotul vreunei pietricele prinse n profil, data fiind ritmicitatea pe care o descrii

                      Daca e intr-adevar alarmant, strident, cel mai bine vorbesti cu un mecanic si ii arati sunetul.
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • #56
                        Am 78000 cu ea. Legat de sunetul de mai sus, am auzit aseara prima data. De obicei seara merg cu geamul usor deschis sa intre aer curat si aud foarte bine zgomotele de afara. Initial am facut un drum cu masina pana in pipera la niste amici si a decurs normal drumul. La intoarcere am trecut pe portiune de drum cu pietris si apa si apoi pe asfalt. Apoi sa zic la vreo 5 min de mers a inceput sa tacane dupa ce m-am oprit la semafor. Se aude destul de suparator, in sensul ca sunetul este de intensitate destul de mare din moment ce se aude si cu geamul inchis si se aude mult mai putenic la viteze mari. M-am gandit si eu la varianta cu pietre dar nu vad ceva evident in profilul cauciucului incat sa scoata acel tacanit. Am dat roata jos de pe masina tocmai in ideea sa vad mai bine ce se intampla in spatele ei si singurul tacanit evident se aude la imbinarea planetarei cu cutia. Am invartit de roata cu masina ridicata pe cric si am aceasi impresie ca harjaie undeva pentru ca se aude la o intensitate redusa acealasi zgomot. Cum in ultimul an am schimbat cam tot pe la masina pe partea de directie (bielete, capete bara, bucse, antiruliu, bascule) ma bate gandul ca din moment ce la planetara nu am umblat pentru ca nu a fost nevoie, acum sa fie cazul. Pe partea opusa am schimbat planetara cu 4 ani in urma cand am fost lovit in roata si era nevoie si nu se aude asa cand invart de roata.
                        Intreb acum pentru ca nu stiu exact care sunt simptomele pentru cazut planetara si ma gandesc ca poate a mai avut cineva problema asta.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by 77sky View Post
                          Ma intreb daca, nu cumva, vei fi auzit zgomotul vreunei pietricele prinse n profil, data fiind ritmicitatea pe care o descrii
                          Cât m-a "chinuit" odată o astfel de pietricică...
                          Cum spunea şi colegul @77sky, până să ajungi să te gândeşti la chestii complicate cel mai bine este să începi cu verificarea cauzelor simple, chiar banale.
                          Baftă!

                          Comment


                          • #58
                            gaseste o parcare si mergi incet in tr 1 cu viraj maxim ba la stg, ba la dreapta. daca bate aia e. daca ai ghinion e ceva in diferential, mai ales ca s-a tot umblat. desi in linie dreapta mai greu sa se auda.
                            sau te duci la un service cu rampa/canal/elevator si vezi de unde se aude, virezi, faci tot ce vrei

                            Comment


                            • #59
                              Mda. O sa o scot miercuri la plimbare sa vad cum se manifesta (am zi libera). In functie de cum se prezinta dau o fuga la un service sa vad ce zic mesterii. Revin cu detalii... Multumesc! :d

                              Comment


                              • #60
                                Cred ca s-a rezolvat. Dupa ce am dat roata jos si curatat mizeria de pe disc, curatat cauciuc de pietricele si spalat la spalatorie cu jet de apa pe sub masina, nu se mai aude nimic. E liniste totala, merge ca noua. A disparut acest tacanit asa cum a si aparut, adica deodata. M-am plimbat azi cu ea mai bine de 2 ore prin oras, unde am avut treaba si nu a mai tacanit deloc indiferent de viteza de deplasare. Vom vedea pe viitor daca se mai aude!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google