Probleme AC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme AC

    Salut! Sunt nou pe forum, asa ca salut pe toata lumea,si prin bunavointa voastra incerc sa rezolv o mica problema cu al meu logan!Este un 16/8v Ambition fabricatie 2005,toate bune pina aici, nu mi-a facut nici o problema,mai putin ieri pe o caldura fantastica in oras,am stat cu ac pornit timp de 30/45 min intr-o parcare.Totul a fost ok ,dar cind am vrut sa plec surpriza!Mi-a "murit" motorul la plecare!Am zis: "asta e"l-am pornit ,la primul stop iar,si asa mai departe pina cind am oprit AC,atunci s-a mai ameliorat mersul dar cu un relanti foarte scazut,la pornirea AC din nou acelasi fenomen,scaderea relantiului pina la oprirea motorului.Prima reactie a fost sa nu-l mai folosesc dar tot relantiul a fost foarte scazut si tot asa pina cind am facut citiva km mai intins la iesire din oras si totul a revenit la normal!
    Intrebarea mea este :ce ar putea genera acest defect si ce este de facut?
    Mentionez ca nu sunt strain de mecanica,dar din pacate specializat pe 2 roti!Poate cei care impart acest hoby(motocicletele)ma cunosc foarte bine!
    Va multumesc anticipat!

  • #2
    Problema ar putea veni de la faptul ca AC a mers mult pe loc. Daca problema nu se mai repeta nu sunt probleme, motorul e ok. Probabil UCE injectie a comandat corectia de turatie, la o valoare mai mica cand merge AC.
    Ai putea merge si in service pentru o diagnosticare, sa te convingi daca sunt sau nu probleme.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      Multumesc frumos!

      Comment


      • #4
        S-a rezolvat problema ta?

        Am un Logan Ambition 1.5 dci 85 cp si exact aceeasi manifestare cand merg cu AC pornit si de exemplu traversez Bucurestiul la pas. Vreau sa stiu daca ai facut ceva pentru a remedia problema. Ce au zis la service ce i-au facut?

        Multzumesc anticipat.

        Comment


        • #5
          @TNG ......Cu siguranta ai ceva pb cu motorasul de reglaj relanti,acumulare de praf si impuritati pe corpul clapeta, mergi intr-un service sa-ti rezolve pb, daca ai fost si nu a fost aceasta pb, da de veste!
          Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

          Comment


          • #6
            La 1.5dci nu se poate asa cava

            Comment


            • #7
              La MPI problema se rezolva prin schimbarea corpului clapeta, pe cand la dCi trebuie neaparat pus pe tester si vazut unde e problema.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                Sper ca problema mea s-a rezolvat. Daca nu am sa va informez si pe voi.
                La testul pe calculator facut acum au gasit ca am apa in filtrul de motorina. L-au schimat si urmeaza sa urmaresc daca mai apare problema.
                Ce nu inteleg totusi este de ce nu au gasit asta si la primul test pe calculator pe care l-am facut imediat dupa ce a aparut problema.

                Va doresc numai bine !

                Comment


                • #9
                  La mine, daca dau drumul la AC ,in treapta a IV-a,racire la maxim,la ralanti...In maxim 2 minute "moare" motorul...probat

                  Comment


                  • #10
                    Si nu ai facut nimic pentru a remedia situatia?
                    N-ai fost la service? Ce au zis?
                    Mai ai garantzie?
                    Eu am lasat-o la service de sambata si o iau sambata viitoare s-o vada un expert de la Pitesti. La telefon mi-au zis ca problema a fost la un cablaj dar detalii o sa aflu sambata si testele am sa le fac saptamana viitoare. Am sa va spun cum evolueaza treaba dar acum sunt in asteptare pana sambata cand ajung sa iau masina.
                    Intre timp i-am facut si revizie tehnica si au chimbat toate filtrele posibile dar problema a ramas. La revizie au facut si testare pe calculator si au zis ca era apa in motorin si mi-au aratat trei picaturi de apa pe fundul unui pahar de plastic. Nu cred ca a fost asta pentru ca in ditamai filtrul de motorina cred ca poate contine un litru nu puteau face atata rau trei picaturi de apa dar am schimbat si acel filtru sa eliminam posibila cauza.

                    Comment


                    • #11
                      Ptr 1 5 DCI problema este destul de complicata de aia cei de la pitesti au retinut masina in service ptr 1 4 mpi se rezolva prin curatarea corpului clapeta

                      Comment


                      • #12
                        Buna dimineata !

                        Am luat masina de la service. Problema probabil s-a rezolvat o sa urmaresc evolutia ei dar o sa am nevoie de conditii meteo favorabile (vreme calda) pentru a face un test corect. Cei de la service au zis ca era un contact la masa care nu era in regula.
                        Daca n-a disparut problema am sa va informez si pe voi !

                        O zi buna.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google