ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cauta pe forum sa vezi cata lume a ajuns la 200 mii ?

    Comment


    • pe forum vorbesc cei ce au probleme. cei care nu au nu zic nimic...

      eu am 197.000+ si credeam ca s-a dus ambreiajul (patina) , dar era cablul care pana la urma s-a rupt. acum merge perfect ...
      am prieteni cu logan si multi cu peste 100.000 si nu au schimbat ambreiajul. unul singur a schimbat doar rulmentul in garantie.
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • voi sunteti mai norocosi . Am vazut foarte multa lume cu probleme de uzura prematura a ambreijului la gama dacia . Off topic , am o mazda care abia acu la 260 mii incepe sa patineze !
        Oricum ideea topicului era daca ala de la 85 cp se poate folosi la 65cp (vorbim de diesel nu benzinar) , iar daca nu merge asa care ar fi cel mai bun ambreiaj aftermarket.

        Comment


        • la loganul de la firma am schimbat de curand discul si rulmentul de presiune la iatsa campina. placa au zis ca inca mai duce. 500 lei discul+100 lei+200 sau 250 de lei manopera. kitul era 1000 lei. a picat cu putin inainte de 100.000. motorizare 1.5, 70 martoage, varianta ambiance-ambreiaj cu actioare pe cablu-daca are vreo relevanta. timp de lucru vreo 4 ore la foc automat.

          Comment


          • in afara de luk,valeo si sachs nu prea ai ce alege. de tuning nu-ti pui nu ? cel de origine stiam ca-i valeo la unele modele.
            parere personala ca LUK fac piese mai bune si nu-s foarte scumpi ...
            Last edited by Costi-bc; 31 December 2011, 02:46.
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • ce intelegi prin " de tuning " ?
              sachs am vazut la daciashop , dar ma indoiesc ca e original , pentru ca pe siteul producatorului un kit este 340 euro , iar la daciashop 550 lei , ceva e putred rau .

              ca credeti de discu de aici : http://www.***********.ro/lt/items/v...HS_Racing.html

              si sa raman cu placa veche (ca sigur mai merge).
              Last edited by sorcer; 31 December 2011, 10:52. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Astea sunt vorbe care daca nu sunt sustinute, sunt zero.
                Pune link unde ai vazut pe site-ul producatorului ca exact acelasi kit de Sachs e 340 Euro.

                PS: am 100500 km cu ambreaju, l-am reglat o data pe la 90000 km, sa prinda ceva mai jos.
                Cred ca-l mai duc un 50000 km.
                La cate plecari in forta am facut, sunt multumit de cat a tinut.
                Mai pe la inceput preconizam ca la ~100000 km il voi schimba, dat fiind ce am mai citit pe net.
                Last edited by Octavian; 31 December 2011, 13:17.

                Comment


                • sorcer: eu am schimbat ambreiajul la 84.000km si am 1.5dci 65cai. resoftat, evident si calarit calumea ambreiajul in tot acest timp.
                  daca tu n-ai facut ca si mine, insemna ca trebuie neaparat sa-ti schimbi stilul de condus.
                  m-a costat 1100lei kitul de ambreiaj+manopera+ulei cutie la service. ei au adus kit-ul, ei au montat, garantia este de la ei.
                  operatia de schimbare sub nici o forma nu o poti face acasa, nu ai sculele necesare si crede-ma ca nu e usor deloc. am dus masina la service la ora 9:00 dimineata, la ora 9:10 s-a apucat de lucru si m-a sunat la ora 15:30 ca a terminat si sa ma duc dupa ea. daca la service unde mecanicul stie ce face si a durat atat, nu recomand schimbarea acasa.

                  cat despre potrivirea discului de pe o versiune de motorizare la alta, chiar nu-ti recomand sa faci teste. la mine au pus fix ce trebuia si nu mai este cum a fost de noua. daramite dupa ceva improvizatii.
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • intr-adevar este destul de complicata operatia. in primul rand este nevoie de cel putin 2 oameni. ai nevoie de un dispozitiv cu ajutorul caruia sa suspenzi motorul. se demonteaza ambele roti inclusiv planetarele, cadrul motorului, tampoane. ai nevoie de tot felul de chei speciale cu prelungitoare etc. la dacia veche era joaca de copii.

                    Comment


                    • Octavian32: uite aici linku pentru ambreiaj sachs : http://www.sachsperformance.com/Sach...2929_2930.html

                      Crististreulea : si eu am loganu remapat , recunosc ca am mai facut si cate-o linutza din cand in cand si sunt genu de om care merg mai repejor , si ce mi-a placut la nebunie intotdeauna sa ii dau in gura in panta , pentru ca trage bine comparativ cu orice alta dacie. Masina e la mine de la 48 mii si acu are 60 mii . Prima data am simtit chestia cu patinatu pe la 50 si ceva de mii in panta (dar foarte putin , adica sarea max 2-300 rpm) dar sapt trecuta deja in drum drept pe la 100km/h accelerat sa depasesc pe unu si am simtit cum o patinat (deja a urcat cam 500rpm si abia apoi a crescut si viteza) . Inca nu e dus de tot da mult nu mai are , oricum o sa incerc sa il mai reglez un pic poate poate.
                      Stilu de condus eu zic ca nu e o problema , adica am alta masina care aproape ca mi-am batut joc de ea , tras remorca , masini etc dupa ea si abia la 240 mii am reglat prima data ambreiaju , iar de atunci nu am umblat la el si are 260 mii si inca mere. Dar asa ceva nu cred ca voi vedea la vre-o masina produsa dupa 2000 .
                      Ps. ce kit de ambreija ti-ai luat ?
                      Ps.1 se poate schimba si in curte , dar e multa munca si necesita 2 oameni si cam pierzi o zi intreaga daca nu chiar 2 , asta la nivel de schimbat acasa , la servic in mod normal in 4-5 ore tre sa fie gata.

                      Comment


                      • daca pedala se apasa greu schimba cablul. exact asa am patit eu. pt 30-50 lei cablul + maxim o ora manopera singur merita incercat.
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • Originally posted by sorcer View Post
                          ce intelegi prin " de tuning " ?
                          sachs am vazut la daciashop , dar ma indoiesc ca e original , pentru ca pe siteul producatorului un kit este 340 euro , iar la daciashop 550 lei , ceva e putred rau .

                          ca credeti de discu de aici : http://www.***********.ro/lt/items/v...HS_Racing.html

                          si sa raman cu placa veche (ca sigur mai merge).
                          Dinala sa iti iei. E ideal pentru mersul de zi cu zi, mai ales in oras.
                          sigpic

                          Comment


                          • ideal ar fi asta: http://www.ebay.co.uk/itm/Paddle-Clu...#ht_2565wt_883

                            da cine naiba ia ambreiaj de 20 mil la o masina ca loganu.

                            Originally posted by Costi-bc View Post
                            daca pedala se apasa greu schimba cablul. exact asa am patit eu. pt 30-50 lei cablul + maxim o ora manopera singur merita incercat.
                            nu se apasa greu , prinde foarte sus si patineaza cate-un pic , de aia am zis ca incerc sa il reglez si un 5000 km mai duce poate chiar un 10 mii depinde...
                            Last edited by sorcer; 31 December 2011, 18:07. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • si ajungem la motivul pt care s-a uzat prematur ... reglaj incorect ...

                              eu stiu ca se regleaza cat mai jos (si sa nu caraie la marsarier)
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • daca aia din fabrica asa l-au reglat , eu n-am umblat deloc la el . Da cred ca scopu celor de la dacia e sa se uzeze cat mai rapid ca sa aiba activitate .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google