ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai eu ma minunez ce citesc aici despre ambreajele voastre.
    Cum mai 50000km sau 80000km sa tina un ambreaj. Eu am 200000km si abia a inceput sa patineze + curse de bucuresti si taximetrie in oras si tot mai merge.
    Dar voi chiar stati cu piciorul pe ambreaj ma, chiar nu va jucati.
    Ce naibi si eu conduc agresiv uneori dar nici asa. La 60 de km de cand a iesit din fabrica am schimbat personal ambreiajul cu un Luk original germania 176E pretul final. cert ca cel valeo era turcesc din fabrica made by valeo.
    Acum ma gandesc sa-mi iau Exedy, am un prieten tot in taximetrie are 240000km cu discul Sachs poate si peste ca asta era luna trecuta, si nu patineaza de nici o culoare, merge uns.
    Avand in vedere ca in oras sunt numai dealuri.
    Eu nu am facut nici macar o data garantia la masina totul a fost schimbat personal.
    Daca personal are cineva Exedy sa dea o parere, am vazut discutiile de valeo care sunt prastii, de luk sunt ok, trw ok, ngh ok, sachs best, si mai sunt si altele nu mai stau sa le scriu sunt tot marci bune. ma intereseaza EXEDY.
    Are un prieten pe VW golf 3 si are vreo 170000km, ma intrebam daca pentru logan sunt asa de reusite. Costa undeva la 105E original germania, nu prastii la noi in tara contra-facute.

    Comment


    • multora cred ca le e greu sa invarta de 2 piulite sa regleze cursa pedalei... sau sa ceara acest lucru intr-un servis.
      las-o ma ca merge asa !!! cat merge ...

      de EXEDY nu ma pot pronunta. de ce nu pui tot luk ?

      PS: sa chimbi si rulmentul chiar daca-i bun ...
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • Eu tot timpul schimb kitul complet nu ma joc cu bucatele. Ma gandeam ca este mai ieftin si am prieteni care au pe toyota si au destul de multi km.
        Nimic Exedy sau raman pe Luk?

        Comment


        • Originally posted by b3b380 View Post
          . La 60 de km de cand a iesit din fabrica am schimbat personal ambreiajul cu un Luk original germania 176E pretul final. cert ca cel valeo era turcesc din fabrica made by valeo.
          Avand in vedere ca nu ai circulat cu cel cu care a venit din fabrica nu prea e relevanta diferenta de km la uzura.
          Daca era asa bun ala din fabrica de ce l-ai schimbat ? atentie eu vorbesc la ambreiajele la diesel . La benzinar sunt mai reusite , am o solenza benzinar care trag de ea si eu si tatamio pt orice drumuri si are km fara numar ca bordu nu mai arata si ambreiaju e ok .
          Deci e cam ciudat cum la o masina stau cu picioru numa pe ambreiaj si la alta nu , asta dupa spusele tale.

          Comment


          • un prieten cu diesel are 280.000 km pe taxi. ) numai ambreiajul nu l-a necajit
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • as spune ca e norocos , da sunt convins ca a avut destule probleme cu masina exceptand ambreiaju.

              Comment


              • Originally posted by Costi-bc View Post
                multora cred ca le e greu sa invarta de 2 piulite sa regleze cursa pedalei... sau sa ceara acest lucru intr-un servis.
                las-o ma ca merge asa !!! cat merge ...
                Cum e mai bine sa stea cursa ambreiajului? Sa tina sus si sa aiba jocul mic, sau sa tina mai jos si sa aiba jocul mai mare?
                Se poate sa-mi fi crapat placa de presiune pentru ca imi tinea ambreiajul sus?
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Daca ambreiajul tine foarte sus, cursa pedalei fiind mare, probabil parghia de debraiere impreuna cu rulmentul de presiune,actioneaza asupra diafragmei placii de presiune mai mult decat ar fi necesar, supunand aceasta componenta la o deformare mai mare.Un reglaj corect al cursei ambreiajului poate fi gasit aici pe forum.
                  Last edited by IancuMIC; 7 January 2012, 21:02.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • oricum se regleaza ambreiajul la Logan rulmentul de presiune sta atacat pe placa by default din fabrica. reglajul nu face decat sa ridice sau sa coboare pedala si rulmentul tot lipit de placa ramane.

                    Comment


                    • Dar poti strange mai tare pedala si atunci il ataci si mai tare de nu poti pleca de pe loc. Eu am incercat cu un mecanic care am facut o mica modificate la acea maneta unde este prins cablul de la pedala ambreiaj. La desfacut unghiul mai tare catre cutie si astfel va avea un mic joc intre rulment si soarele placi de presiune, unde nu-l va mai tine cuplat sau atins

                      Comment


                      • daca e benzina pe valeoce vine pe prim montaj este 270 lei kit complet placa disc rulment
                        Vand piesa auto logan originale si aftermarket

                        Comment


                        • Am facut cu ambreiajul stock 120 000km. L-am schimbat odata cu a doua distributie.Nu era ajuns la nituri, dar era cam subtire.Mecanicul a fost mai atent la placa, ca i s-a parut ceva suspect. Am schimbat tot kitul, am luat Valeo, la recomandarea mecanicului, desi initial am vrut Sachs. A zis ca Sachs e facut in Turcia. Am lasat-o asa si l-am pus sus.

                          Pedala era ca inainte, dar prindea sus. Cand l-a facut sa prinda mai jos, s-a dus si pedala mai jos.Acum prinde unde spre mijloc.
                          Nu are alt reglaj? Mi se pare aiurea. Din fabrica a prins foarte sus.
                          A, si inca ceva, dupa ce i-am facut remaparea nu vroia deloc scârţ cu a doua, iar acum de cand am pus ambreiajul nou care prinde mai jos, nu e nicio problema, da leger cu a doua )

                          PS: Nu incercati sa-l schimbati acasa, e mult prea greu si prea multe de demontat.Fara un elevator si fara scule nu faci nimic.
                          Cumpar volan de Duster

                          Comment


                          • Poze cu ambreiajul folosit 120 000km, care a prins sus din prima zi pana in ultima
                            Attached Files
                            Cumpar volan de Duster

                            Comment


                            • Arata mai mult decat ok discul tau de ambreiaj. Asa a prins si a mea de noua, sus, si acum am 160k si inca nu am de gand sa-l schimb. Cat te-a costat tot kitul valeo?
                              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                              Comment


                              • Asa au zis si mecanicii de acolo, ca arata bine.Nu stiu de ce, dar patina.Prindea prea sus oricum, si cand erau 5 in masina patina.
                                Sincer nu stiu cat a fost, a avut tata ceva combinatii cu patronu si le-a luat direct la pret de producator , dar pot sa-ti spun, din ce mi-au zis ce-i de la service, ca daca comand Sachs imi vine Valeo, si ca Sachs este fabricat si in Turcia. Acum nu stiu ce sa zic, am pus Valeo si e ok
                                Cumpar volan de Duster

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google