ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    sal ... si masina mea e de o luna, dar ca sa schimb vitezele tre sa calc ambreiajul pana in podea ... in caz contrar caraie ca toti dracii ... asa e de cand a venit
    Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
    Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca

    Comment


    • #47
      pai ambreiajul se calca de jumate cumva ?
      sigpic

      Comment


      • #48
        Originally posted by bubu_vasile
        ca sa schimb vitezele tre sa calc ambreiajul pana in podea
        Asta inseamna ca e reglat sa prinda jos, ceea ce nu duce la uzura mare in timp.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #49
          Originally posted by dorutz
          pai ambreiajul se calca de jumate cumva ?

          da ... tatal meu are o dacia 1310 berlina pe injectie 2001. Merge perfect la jumate de pedala. Asa e reglat. Si merge asa de multi ani (si multi kilometri) fara probleme. Nu ma intrebati de ce e asa. La noi e de 4 ani, asa a venit reglata si merge fara probleme. Nu am schimbat nimic la ambreiaj si am facut deja cu ea 50000 km.

          Probabil difera de la masina la masina (si cu putin noroc ... ).
          Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
          Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca

          Comment


          • #50
            eu numa` ce il pishc si pot sa schimb viteza,de multe ori imi si sare din viteza din cauza asta,tre sa il fac sa prinda un pic mai jos.Da ,stiu ca se duce mai repede discul !
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #51
              La 1.4 costa 450 ron iar la dci 850 ron kitul de ambreaj

              Comment


              • #52
                Pai Iti Dau Eu Ceva Preturi Am Pe Valeo Pentru 1,4 Si 1,4 Combi Kit (fara Rulmentul De Presiune La ) 346 Ron Sau Pt 1,5 Dci La 656 Ron Tel 0722598500

                sau pe gst pentru 1,4 la 321 ron (KIT ) sau pt 1,6 tot pe gst la 322 ron/kit (ambele kituri fara rulmentul de presiune )
                0722598500

                nu posta consecutiv! nu scrie cu majuscule, ca doar nu urli la nimeni...sau?
                si nu mai fa anunturi pe topicuri tehnice! exista rubrica de anunturi online...
                Last edited by Seba; 6 March 2008, 16:39.

                Comment


                • #53
                  Acum am venit si eu de la service si m-au anuntat ca mi sa dus discu de ambreiaj si cablu. si mi-au zis ceva in genu la 1500 ron ca ma costa in service.
                  http://i27.photobucket.com/albums/c184/ggd_87/Sign.jpg
                  : 0722.526.317 0765.488.804

                  Comment


                  • #54
                    Si mie im prinde sus de tot ambreaju,citeodata uit ca`l pisc si mai caraie in vreo treapta are ceva ca o ia de sus ?
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Se strica mai repede daca e asa.
                      Mergi si tu la Auto Cardo si zi-le sa ti-l regleze, dureaza 10 minute.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #56
                        Andrei deci trebuie sa prinda cit mai jos ? Gen la podea ? Si sa fie mai teapan ? Ca al meu e super super moale il poate apasa si un copil am sa merg la auto europa sa il faca atunci
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Nu trebuie sa prinda nici sus, nici jos. Oricum, stiu cei din service cum sa-l regleze.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #58
                            Eu am "tacanitul" tipic pt toate modelele de logan de prin 2006(nush daca si modele mai noi) cand se baga consumatori mai multi - asta am inteles ca e din ceva de la ambreiaj, imi tremura schimbatorul de viteza - la relanti mai putin in treapta a 5-a pe la 2000-3000 ture mai mult si incepe decuplarea pe undeva pe la mijlocul pedalei, dar decupleaza aproape sus de tot - la 10 sau 20k km am fost in service si l-au reglat, incepea decuplarea pe la mijlocul pedalei, dar o si termina. A...da si cand il fortez miroase - nu se intampla pana acum vreo 20k km. Mentionez ca am 60k cu ea.
                            primele 2 probleme se vor rezolva cu un alt kit de ambreiaj?
                            si ultimele 2 sunt un semn clar de uzura?

                            Comment


                            • #59
                              Primele 2 chestii sunt normale. Tacanitul e prezent la toate masinile cu ambreiaj Valeo, iar trepidatia schimbatorului e normala, ca ai cutie de viteze cu actionare pe tija.
                              Ultimele 2, da, sunt probleme. Mai mult ca sigur e stricata placa de presiune sau discul e uzat.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #60
                                Am inteles ca treaba cu tremuratul se poate rezolva schimband timoneria...mi s-a spus corect?
                                si inca o problema mai are. am ridicat-o pe elevator si cand se invart rotile in gol se aude la fiecare rotatie un mic tacanit in cutie. vreo idee?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google