ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Eu am revizia la 20000 de km sau un an si trebuie sa fac revizia prin mai asa ca....
    Cred ca o sa mai desfac eu 2,3 ture piulitele.

    Comment


    • #77
      @Dodo: Regleaza-l neaparat, altfel risti sa-l strici.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #78
        Problema arcuri...

        De cateva zile am remarcat ceva iritant,,,cand sunt intr-o treapta de viteza si salt brusc acceleratia sau o apas brusc, incepe sa se manifeste printr-o serie de 2-3 smucituri (nu violente dar se resimt!); nu se pune problema de motor subturat! (am incercat chestia asta in plaja 2200-3000 de ture...)
        Motorul, liber, raspunde fluent la acceleratii, deceleratii...
        Nu pot decat sa suspectez arcurile ambreiajului, care nu mai preiau sarcinile generate de motor, in mod cursiv, lin...

        Cum e posibil sa se intample asa ceva la doar 20.000 de km?

        Am mai vazut un post sus,,,despre schimbatul pe garantie; intr-adevar nu se schimba in garantie cand e vorba de o uzura normala, insa cand e vorba de o uzura prematura, generata de defecte de fabricatie? (asadar, ne referim strict la un stil de condus normal)
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #79
          N-as crede ca e de la ambreaj (si mie mai imi face asa , dar NU tot timpul).
          O turez sa spunem in tr III si las brusc acceleratia si face ''vum vum vum'' asa in galopuri, ''du-te - vin-o''.
          Poate din cauza benzinei sau cum vrea motorul sa mearga de bine.
          Nu suspectez ceva de la ambreaj.
          Arcurile alea nu au rolo numai de atenuare a socurilor, mai bine socuri, decat sa patineze.
          Poate fi si jos la sateliti...dar cam exclus la cutia de pe Logan.

          Comment


          • #80
            Maine fac o vizita in service.
            M-am gandit la fel de fel de scenarii...Culmea e ca motorul imi merge bine si raspunde fluent (fara anormalii) la acceleratii si deceleratii_in stationare...
            Poate niscaiva suruburi slabite, desprinse ale cutiei...
            O sa vad maine (cert e ca se manifesta constant, cand ridic usor piciorul sau apas usor pedala de acceleratie)
            A,,,sa nu uit: eu am diesel (a se vedea semnatura)
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #81
              ce e de mirare ca sa dus asa repede.....al meu la 45000 km numai era bun de nimik...dar ambreaju nu t lasa el degeaba.......depinde stilul de condus
              Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

              Comment


              • #82
                eu am 32 000 km, n-am treaba cu ambreiajul, insa recunosc, ca la semafor, il mai tin apasat din cauza haraitului, tacanitului care apare cand este liber. La voi nu se aude nimic? asa a facut de cand am cumparat-o (9)

                Comment


                • #83
                  La mine nu a mai apucat sa faci nici clant nimik....pur si simplu a iesit fum din el......si gata alt disc cu plata de presiune cu tot
                  Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                  Comment


                  • #84
                    Deci am un mcv cu 1.6 16v. De 2 zile, cand pornesc dimineata merge foarte greu ambreiajul/cutia de viteze. Adica pedala de ambreiaj merge de parca as amesteca cu ea in smoala fierbinte, iar de schimbator trag in draci ca sa reusesc sa o scot din viteza. Astazi dupa ce am scos-o din I-a, pret de 1 minut nu a mai vrut sa intre in viteza de nici un fel. M-am dus pana in casa sa imi iau ce-mi uitasem, si cand m-am intors se vindecase ca prin minune (a intrat greu, dar a intrat...). Dupa 200 de metrii isi revine complet. Masina are aproape 17000km, iar problema apare cam de 50 de km. Si apare numai dupa ce a stat oprita mai mult de 4-5 ore (probabil dupa ce se raceste complet). Care-i hiba si cat de mult sa ma grabesc spre service?

                    Comment


                    • #85
                      Nu sunt mecanic dar.....cred ca faza cu schimbul vitezelor e din placa de presiune...nush sigur.......mie mi se decalase si tot asa imi facea.........dupa ce am schimbat numai...
                      Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                      Comment


                      • #86
                        Mie imi huruie cand schimb vitezele peste 2500 rpm atunci cand calc pedala de ambreiaj...un huruit scurt si inervant...ca si cum ceva s-ar invarti in gol pentru 1,5 secunde.

                        Comment


                        • #87
                          sa nu huruie pedala in sine.........nu sa fie din ambreaj
                          Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                          Comment


                          • #88
                            Am si eu o problema cu ambreiajul meu defapt cu cablu acum 1000 de km am fost in service si mi l-a gresat ca imi scartaia pedala si mergea sacadat, in 1000 de km nicio problema, insa acum a reaparut si imi scaratie pedala si se apasa foarte greu ce sa ii mai fac ca nu mai suport?

                            Comment


                            • #89
                              Spune-le alora din service sa lase vrajeala cu gresatu' si sa schimbe cablu' de ambreiaj.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by vitriol View Post
                                Spune-le alora din service sa lase vrajeala cu gresatu' si sa schimbe cablu' de ambreiaj.
                                Chestia este ca eu nu mai am masina in garantie, cam cat costa un cablu de ambreiaj????

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google