ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Multumesc frumos!

    Comment


    • #32
      fratilor, eu am 56.000 km cu loganul meu si nu am avut niciun fel de problema cu ambreiaj si cu nimic altceva...
      sunt de parere ca tine foarte mult de cum mergi cu masina...
      nu sunt la prima masina...si la nicio alta nu am avut probleme cu ambreiajul...
      acum ce sa zic...o mai pui si pe aia rea in fata, ca e stricat din fabrica, dar raman la parerea mea...tine foarte mult de cum mergi cu ea...
      loganul nu e o masina sport...e lenesa si nu trebuie sa ii dai pe goarna ca la raliu...

      oricum, am aflat si eu ca un alternator de logan costa 17 mil cu tot cu montaj... oare un ambreiaj cat o costa...

      disc
      placa de presiune
      rulment de presiune

      stie cineva ?

      Comment


      • #33
        200 de euro rulmentul + placa de presiune + discul.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #34
          pffff
          pai e bine...ma asteptam la ceva mai mult...
          oricum, alternatorul ala, pe mine m-a dat pe spate...
          cum frate...17 milioane cu tot cu montaj...
          el 15 + 2 montaj...

          e strigator la cer...cel putin asa mi se pare mie...

          Comment


          • #35
            Haideti sa va spun cum e cu ambreiajul asta....poate sa te tina 40.000 sau poate sa te duca 150.000...........totul e in functie de cum stii sa conduci.
            Incepatorii intotdeauna bulesc ambreiajul repede.....aici ma refer la 40.000-60.000 prin simplul fapt ca pana invata sa conduca corect il termina....\
            Aici este si cazul meu acum 7 ani cand am luat carnetul si am bulit ambreiajul in juma de an(mi-a zis mecanicul ca asa fac toti incepatorii )....este si cazul tuturor prietenilor mei care la fel fiind incepatori l-au terminat in
            Logan:60.000 km
            Ford Fiesta:60.000 km
            Ford Mondeo 80.000-90.000 km nush exact ( 3 incepatori pe el)
            Renault Laguna 66.000 km
            Acum dupa ce am invatat sa conduc nu mi-as face probleme cu o noua masina.....dar cum prietena mea se apuca de scoala de soferi e clar ca o sa mi-l termine ea....

            Comment


            • #36
              17 mil. un alternator,200 euro un rulment...cred ca-l vand si-mi iau BMW sau macar un Opel Astra...
              Forum neinteresant. Delogat definitiv.

              Comment


              • #37
                cum ar trebui condus ca sa nu se termine prea repede?
                adica, se uzeaza cand? cand tii pedala la podea? cand prinde perfect si tu iei picioru complet de pe pedala? sau cand e intre si intre si nu prinde complet? adica la plecare practic.
                Tin minte ca instructoarea, dupa ce am condus un pejo 206 numai cu ambreiaju undeva la mijloc si motorul cam turat mi-a zis la sfarsitul sedintei: miroase a ambreiaj

                Comment


                • #38
                  cind e intre si intre atunci il uzezi pt. ca discul de ambreiaj patineaza (aluneca) intre suprafata volantului si placa de presiune si uzezi prematur si rulmentul de presiune.

                  Comment


                  • #39
                    Plecarile sportive de pe loc,cred ca si vitezele prea mari(peste 110-120km/h) pot afecta in timp ambreiajul,iar rulmentul se duce mai repede daca la semafoare sau treceri de pietoni ''uiti'' sa iei piciorul de pe pedala.Si cand masina este prea incarcata si-i mai dai si talpa poate afecta ambreiajul.
                    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                    Comment


                    • #40
                      @ CLC

                      ambreiajul e normal sa se uzeze si sa se schimbe in timp...face parte din consumabile, dar din acea categorie de consumabile pe care nu trebuie sa le schimbi atat de des, cum schimbi uleiul...

                      cand mergi cu viteza, nici pomeneala sa se uzeze discul...eu de cand am masina, din 2005, viteza de croaziera e 140 km/h si nu am niciun fel de problema la ambreiaj...si la nimic de altfel...

                      uzura mare la disc, e atunci cand stai la semafor cu masina in viteza si astepti se se faca vrede, desi abia s-a facut rosu...

                      la plecarea de pe loc cu scartz si astea...

                      atunci cand ai grutate in masina...4 persoane si bagaje...si pleci in graba de la orice semafor, sau de la orice oprire...

                      atunci cand iti remorchezi un prieten, care a ramas in pana...poate cu un BMW, poate cu un Opel Astra asa cum vrea D-FENS sa isi ia ) glumesc acum...

                      si "gabriel" ti-a dat un exemplu bun...cand mergi cu el patinat...adica nici calcat nici ridicat....pe la jumate asa

                      exemplele pot continua...

                      Comment


                      • #41
                        S-au cand faci burn-out la cauciucuri cum face un moderator din Timisoara nu dau nume.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #42
                          good point !!!

                          cred ca stiu de cine zici, dar e mai bine sa nu dam nume
                          Last edited by Seba; 6 March 2008, 16:35.

                          Comment


                          • #43
                            Si al meu prinde cam sus,daca ma duc la dacia la service mi-l regleaza fara prea multe comentarii sau?Mentionez ca abia am primit masina de o saptamana si ce am citit pe aici ma cam pus pe ganduri...sa ma duc sau nu?ce ma sfatuiti?

                            Comment


                            • #44
                              Du-te in service daca nu te pricepi sa-l reglezi, o sa il regleze fara comentarii.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Rocri
                                S-a intimplat pentru ca masinile vin cu ambreiajul strans la maxim din fabrica (fara marja) si merge rulmentul pe placa (rezulta uzura prematura)
                                daca lasi ambreaju sa prinda sus, asa cum e in fabrica... duce la o uzura prematura?!?!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google