Logan 1.2 16V PH2 Se Opreste Motorul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.2 16V PH2 Se Opreste Motorul

    Salutare,

    am un Logan din 2010 1.2 16V , cu gpl pe el . Masina are in jur de 100k km si pe langa faptul ca cateodata porneste la prima cheie si moare imediat, la a 2 cheie porneste si isi revine. De cateva zile intimpin o problema mai serioasa, si aceea ca de 2 ori mi s-a oprit motorul in curba ( cu ambreiajul cuplat, deci pe liber cum s-ar spune)
    Nu are nici un cod stocat .

    Culbutorii se regleaza la masina asta? am vazut pe forumul renaul ca motoarele D4F se regleaza culbutorii ... daca este acelasi motor nu se regleaza si la asta?

  • #2
    Se regleaza si la D4F de pe Logan , cati km ai cu ea ? iti moare motorul pe GPL ?
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      Originally posted by prometheus View Post
      Se regleaza si la D4F de pe Logan , cati km ai cu ea ? iti moare motorul pe GPL ?
      am scris in postul initial, 100.000 km. Pai da..ca merg oricum foarte putin pe benzina, in principiu cat e rece motorul.

      Comment


      • #4
        Am patit ca tine, dupa reglajul tachetilor si-a revenit
        sigpic
        !

        Comment


        • #5
          Cînd sunt tacheții nereglati dai la automat mult și bine...

          Comment


          • #6
            Da, daca sunt la valori total iesite cu mult fata de ce zice manualul, la GPL tind sa cred ca este mai acuta problema, la mine (fara GPL) am mers fara sa reglez culbutorii vreme de 160.000 km, insa de pe la 130.000/140.000 km am observat urmatoarele simptome :
            - Lipsa de putere, in orice treapta, accelera greu fata de cum o stiam.
            - Ralanti neregulat la pornirile reci, la inceput au fost subtile dupa care s-au accentuat foarte mult, motorul pornea imediat la prima cheie dar turatiile urcau pana aproape de 2000 rot/minut dupa care scadeau brusc pana aproape sa moara motorul, daca acceleram o singura data, ECU reusea sa corecteze aceste anomalii pana la un moment dat cand nici acest artificiu incetase sa-si mai faca efect, dar fara sa dea eroare pe nimic.(schimbat bobina, fise si bujii, curatat corp clapeta crezand ca poate de aici ar fi fost o problema).
            - Sunete (tacanituri) la pornire (rece) si in mers, total diferit fata de cele generate de un ulei neconform.
            - Accelerari cu smucituri, mai ales in tr.2 si 3, similar cu un defect pe corp clapeta, maxim deschis sau inchis.

            Am reusit pana la urma sa gasesc un mecanic cu adevarat bun, dupa interventie, masina si-a revenit la comportamentul normal, o alta observatie, la furtunul ce vine de la valva P.C.V. integrata in capacul de chiulasa, o data cu inaintarea in rulaj, transpiratii de ulei din ce in ce mai putine, un alt semn de culbutori reglati cum trebuie, cand sunt dereglati ies gase de la compresie din camera de ardere si genereaza acele transpiratii !


            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google