Fum Alb-albastrui Intepator !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum Alb-albastrui Intepator !

    Salut, acum doua zile masina a inceput sa trepideze la ralanti si la accelerarea pana in 2500 rot/min si sa scoata un fum alb albastrui din abundenta, dupa ce se incalzeste putin isi mai revine si ralanti-ul si fumul.

    Am scos EGR care era super imacsit si l-am curatat, am sters erorile din tester si masina a mers ok fara probleme vre-o suta de km dupa care becul s-a reaprins si aceleasi probleme

    Aveti ceva idei despre problema mea ?
    Keep smiling, live your life...

  • #2
    Tester + rezolvarea problemei date pe tester...

    Comment


    • #3
      Originally posted by lenush64 View Post
      Tester + rezolvarea problemei date pe tester...
      Ce geniu avem printre noi ,colegu a spus ca a pus testeru pe masina deci este logic ca acel cineva stie sa citeasca ce spune acel tester dar nu, venim noi minti luminate dornice de postari ,cred ca nu exista postare sa nu ai vreun raspuns pe acest forum ,nu ca as fi invidios sau rautacios dar mai bine taci si numai scrie doar asa de forma .

      Comment


      • #4
        Originally posted by krissstian View Post
        Am scos EGR care era super imacsit si l-am curatat...
        poti fi mai detaliat? EGR-ul era cumva imbicsit cu ulei? pe admisie cind ai dat jos EGR-ul , erau plini de ulei peretii?
        altfel se pot trage concluziile cind exista mai multe detalii. uneori si cel mai mic detaliu poate schimba punctul de vedere.

        Comment


        • #5
          Culoarea fumului, mirosul, durata, densitatea, toate pot indica cauze total diferite. Exista o gramada de mituri si idei gresite despre ce inseamna fumul exagerat la esapament.

          FUMUL ALB:
          -Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare.
          Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala.
          -Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.
          Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.
          Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!
          Alte cauze pentru fum alb:
          -Valva blocata deschis, murdara, infundata.
          -La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.
          -De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului.
          Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva, sudare chiuloasa, bloc, schimbare camasa cilindru
          Tot fumul alb/gri , inecacios ,poate fi de la nefunctionarea unuia sau a mai multor injectoare.
          FUMUL ALBASTRU:
          Cand masina scoate fum albastru sau fum albastrui:
          Uleiul ajunge in camera de ardere. Fumul este albastrui si poate mirosi a ulei.
          Cauze: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat si uleiul este aspirat prin valva .
          Ca defectiune, poate fi inselator, cateodata masina trage mai bine, datorita arderii uleiului.
          Fumul albastrui doar la pornire: segmentii pe terminate dar inca functionali.
          Remediere, reparatie: segmentare, schimbare semeringuri supape, ghidaje

          FUMUL NEGRU:
          Masina scoate mult fum negru: Prea mult combustibil, amestec prea bogat, prea putin aer.
          Cauze probabile: probleme cu alimentarea, injectoare, carburator, prea putin aer la alimentare, filtre, turbo, etc.

          FUMUL GRI (rar):
          Probleme la servofrana, lichidul de frana este aspirat. Verificati nivelul lichidului de frana.
          Last edited by f0rdiesel; 1 December 2014, 21:12.
          Cainele care latra nu musca!

          Comment


          • #6
            Originally posted by meggeo82 View Post
            poti fi mai detaliat? EGR-ul era cumva imbicsit cu ulei? pe admisie cind ai dat jos EGR-ul , erau plini de ulei peretii?
            altfel se pot trage concluziile cind exista mai multe detalii. uneori si cel mai mic detaliu poate schimba punctul de vedere.
            Da intr-adevar egr-ul avea ceva ulei pe el la fel si pe furtunul ala gros de cauciuc care intra in zona egr-ului...
            Keep smiling, live your life...

            Comment


            • #7
              @f0rdiesel, postarea #5,
              buuuun!
              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

              Comment


              • #8
                Originally posted by valentin2005 View Post
                Ce geniu avem printre noi ,colegu a spus ca a pus testeru pe masina deci este logic ca acel cineva stie sa citeasca ce spune acel tester dar nu, venim noi minti luminate dornice de postari ,cred ca nu exista postare sa nu ai vreun raspuns pe acest forum ,nu ca as fi invidios sau rautacios dar mai bine taci si numai scrie doar asa de forma .
                Rog sa acordati atentia cuvenita,celor scrise in postarile colegilor! Spun acest lucru deoarece dupa folosirea testerului(stergerea erorilor),colegul a parcurs 100 Km.,dupa care din nou i s-a aprins martorul din bord. @valentin2005,eu stiu ca orice rezolvare competenta,incepe cu citirea codurilor de eroare(la orice aprindere de bec) si ulterior a valorilor reale,cu testerul,urmarea fiind rezolvarea concreta a celor indicate de tester.Eu am fost,cit se poate de scurt,scriind esentialul.Daca esti invidios sau rautacos,vor aprecia colegii de forum.Daca scriu de forma,rog sa cititi ultimele 50 de post-uri ale mele si ale colegului @valentin2005,la urma comparati...! Mi-ar fi placut sa fiu contrazisa,pe o tema cu incarcatura tehnica...,dar poate altadata!

                Comment


                • #9
                  Stai lin ca sunt destui habarnagii care se baga in seama in conditiile in care nici nu stiu de ce se tin de volan.Sunt unii care chiar dau sfaturi si sa nu te miri ca au cateva mii de postari.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by valentin2005 View Post
                    Ce geniu avem printre noi ,colegu a spus ca a pus testeru pe masina deci este logic ca acel cineva stie sa citeasca ce spune acel tester dar nu, venim noi minti luminate dornice de postari ,cred ca nu exista postare sa nu ai vreun raspuns pe acest forum ,nu ca as fi invidios sau rautacios dar mai bine taci si numai scrie doar asa de forma .
                    Nu toti utilizatorii de testere sunt in stare sa faca akltceva decats a "stearga defecte". tre sa mai stii si ce le provoaca.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by einstein1984 View Post
                      Nu toti utilizatorii de testere sunt in stare sa faca altceva decat sa "stearga defecte". tre sa mai stii si ce le provoaca.
                      maaare adevar grait-ai!
                      Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                      Comment


                      • #12
                        Asa e, am trecut deja prin 3 softuri diferite de tester si nici un rezultat, pana la urma am tras-o pe dreapta si i-am scos borna de la minus. O sa ma ocup personal de ea dupa sarbatori.

                        Ieri cand veneam pe drum am tras capota si ce sa vezi: bolborosea motorina pe la furtunasul de retur al injectorului 4 si cand am scos furtunasul iesea cu presiune din furtunas. am scos si furtunasul din pompa ce al rampei de retur si din pompa iesea cu presiune motorina ca si cum ceva ar fi fost infundat si NU se ducea motorina inapoi in rezervor...probabil din cauza pompei sau a filtrului.

                        Mentionez ca mi-a mancat zilele ...sugestii ???
                        Keep smiling, live your life...

                        Comment


                        • #13
                          N-are treaba nici pompa, nici filtrul,trebuie verificate cele 2 t-uri,de la iesire din pompa si de pe filtru,care nu sunt t-uri obisnuite,acestea au supape incorporate ce se pot bloca.Se recomanda verificarea,in cascada...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by krissstian View Post

                            Ieri cand veneam pe drum am tras capota si ce sa vezi: bolborosea motorina pe la furtunasul de retur al injectorului 4 si cand am scos furtunasul iesea cu presiune din furtunas. am scos si furtunasul din pompa ce al rampei de retur si din pompa iesea cu presiune motorina ca si cum ceva ar fi fost infundat si NU se ducea motorina inapoi in rezervor...probabil din cauza pompei sau a filtrului.

                            Mentionez ca mi-a mancat zilele ...sugestii ???
                            acelas lucru l-am patit si eu, si mai mult decat ata dupa ce o turam la maxim, la decelerare dadea sa moara motorul, uneori se si oprea... am pus alt regulator si am rezolvat problema...
                            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                            Comment


                            • #15
                              Cu tot respectul,as dori sa demonstrezi sau sa explici legatura cauzala,intre regulator defect si presiune pe circuitul de retur...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google