Fum Alb-albastrui Intepator !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    pai tu ai impresia ca eu sunt mecanic? am fost cu masina la mecanic, a pus clip-ul pe ea, a vazut ca in decelerare presiunea scade mult sub limita si mi-a recomandat schimbarea regulatorului. "capisci"? acelasi lucru mi l-au spus si unii colegi de aici care stiu cu ce se mananca mecanica gen meggeo, ady24, adicata si altii...
    Last edited by popavlm; 7 December 2014, 14:42.
    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

    Comment


    • #17
      "acelas lucru l-am patit si eu," Recunosti expresia...,iti apartine! Eu am crezut ca ai trecut printr-o situatie identica,cu presiune pe retur...Dar daca te bazezi pe ce spun altii,prefer sa-i ascult pe ...,altii!

      Comment


      • #18
        Am curățat injectoarele, am schimbat rampa de retur, an verificat supapa filtrului filtrului... Totul ok, dar motorul tot asa merge
        Keep smiling, live your life...

        Comment


        • #19
          "Am curățat injectoarele," -ce le-ai facut...,concret? Explicatii "subtiri",raspunsuri pe masura...

          Comment


          • #20
            Originally posted by lenush64 View Post
            "Am curățat injectoarele," -ce le-ai facut...,concret? Explicatii "subtiri",raspunsuri pe masura...
            Masina e in service, s-au verificat injectoarele pe banc, la un aparat cu presiune, nu stiu mai in detaliu...s-a ajuns la concluzia ca azi se da jos chiuloasa sa verificam pistoanele, spune mecanicul ca unu ar fi cam topit si anume nr.3, va tin la curent cu ce se intampla azi...a mai patit cineva asa ceva la 200.000 de km ?
            Keep smiling, live your life...

            Comment


            • #21
              S-a rezolvat in sfarsit ! Era de la unul din injectoare, s-a inlocuit si gata e ca noua. S-a mai nlocuit si filtrul de motorina cu unul euro 3 fara supapa aia de plastic care cauza presiunea pe retur...
              Keep smiling, live your life...

              Comment


              • #22
                ai cumva vreo poza a filtrului?
                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by krissstian View Post
                  fara supapa aia de plastic care cauza presiunea pe retur...
                  Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema...,rezolvind cauza reala!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by popavlm View Post
                    ai cumva vreo poza a filtrului?


                    + o mica modificare la furtune
                    Keep smiling, live your life...

                    Comment


                    • #25
                      Salut!
                      In ce a constat mica modificare, nu inteleg la filtru vechi aveai doua conducte pe tur si doua pe retur, la filtru asta nou vad ca ai numai trei conducte!
                      Last edited by 77sky; 12 January 2015, 14:15.

                      Comment


                      • #26
                        daca ai putea sa faci si o poza la mica modificare, ti-am fi recunoscatori...
                        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by krissstian View Post


                          + o mica modificare la furtune
                          Se poate monta orice filtru,cu conditia sa respecte caracteristiceile tehnice ale originalului,in special cele ce asigura protectia pompei si a injectoarelor(filtrabilitatea,in microni)...

                          Comment


                          • #28
                            Iar te bagi in seama si ne aburesti cu teoria, am crezut ca ti-a venit mintea la cap acum in noul an si numai aberezi pe aici dar vad ca m-am inselat !
                            Last edited by 77sky; 12 January 2015, 18:54.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by popavlm View Post
                              daca ai putea sa faci si o poza la mica modificare, ti-am fi recunoscatori...
                              Poze nu mai am cum sa fac acum dar tot ce stiu este ca a montat un "Y" cu 3 furtunase pe el iar furtunasul de jos intra in stutul de retur la filtru iar la celelalte doua s-au cuplat furtunele de retur vechi(iesirea din pompa si intrarea in rezervor). Filtrul are hartia tot de 0.2 microni.
                              Keep smiling, live your life...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google