Nu Mai Merg Avariile

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Mai Merg Avariile

    astazi am observat ca nu mai merg avariile. am vrut sa le pornesc ca sa ma dau putin jos si nu mai mergeau cu toate ca semnalul standa-dreapta(semnalizarea) merge, butonul deavarii functioneaza (mecanic) perfect se aprinde becul din interiorul lui cand pun pozitiile si in momentul cand il actionez se stinge, lucru normal, ca daca ar merge avariile ar trebui sa licare. acum ma gandesc la doua posibile defectiuni: - butonul de avarii; - siguranta, asta nu stiu daca exista asa ceva, daca da as vrea sa stiu unde o gasesc pe panoul de sigurante( ce simbol are).
    nu am alarma pe ia, a si cand o inchid merg avariile( am inchidere centralizata din fabrica).

    si daca mai stiti alte posibile cauze as fi recunascator.


    am mai cautat pe forum dar nu am gasit ceva similar, mai era ceva legat de avarii si alarme.

  • #2
    Ar mai putea fi de vina un releu.
    Siguranta pentru avarii nu are din cate stiu, verifica-le si tu pe toate de la semnalizari, stop/marchariere, poate au legatura.

    Comment


    • #3
      Până acum ar fi trebuit să știi cum "merge" butonul comandă lumini de avarie.

      Releul de semnalizare e o funcție a UCH !
      "si cand o inchid merg avariile( am inchidere centralizata din fabrica)."


      Butonul este defect. Pentru confimare vezi dacă ai masă pe pinul 8 al 125, atunci când apesi pe buton. Cu butonul scos din mufă faci punte între pinul 8 și 6 = avariile trebuie să pornească, se vor opri la înlăturarea punții dintre pinii 6 și 8.
      Attached Files
      Last edited by t0rquemada; 15 December 2014, 11:31.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #4
        Butonul ala de avarii nu are pe el releu?
        Last edited by Niki; 15 December 2014, 12:45.

        Comment


        • #5
          Butonul de avarii e chior, dă permanent o masă către UCH atunci cînd e apăsat.
          Acum sunt următoarele posibilități:
          butonul e defect mecanic și nu dă masă când e apăsat;
          butonul e defect mecanic și dă masă permanent astfel că UCH-ul îl ignoră;
          firul de comandă către UCH întrerupt (conector EHI40, verde, pin 33)
          Last edited by Niki; 15 December 2014, 12:45.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #6
            nu sunt mecanic de profesie asa ca scuzati-mi "limbajul". nefiind mecanic nici nu ma obosesc sa vorbesc ca un mecanic.



            multumesc pentru precizari, si eu tind sa cred ca este ceva legat de buton sau vreun fir, conector imperfect pe la buton pe acolo. daca ar fi ceva legat de sigurante ma gandesc ca nu ar mai merge nici atunci cand inchid usile. sper sa nu am vreo surpriza legata de vreun soricel, ca am surprins unul in urma cu cateva zile jucandu-se pe la motor, se incalzea si el si sper sa nu se fi jucat si cu dintii prin fire pe acolo. o sa verific cand o sa am timp si revin cu rezultatul. multumesc.
            Last edited by Niki; 15 December 2014, 13:07. Reason: vreo / vreun

            Comment


            • #7
              Ia de la cineva un buton de avarii si verifica.

              Comment


              • #8
                cred ca este cea mai buna solutie, asa aflu daca este intradevar butonul sau "soricelul" )

                Comment


                • #9
                  Einstein si K: va rog sa nu va mai contrati si sa provocati flame pe toate topicurile pe care va intalniti! Daca nu puteti vorbi la obiect, abtineti-va!
                  If it ain't broke, don't fix it!

                  Comment


                  • #10
                    am verificat ieri dupa masa si surpriza, avariile functionau , nu stiu ce sa cred. o sa astept sa vedem ce se intampla, cred, totusi, ca tot butnul este de vina.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by t0rquemada View Post
                      Până acum ar fi trebuit să știi cum "merge" butonul comandă lumini de avarie.
                      Fără nicio supărare, dar acum tu chiar crezi că toată lumea trebuie să fie pasionată de maşini şi în acelaşi timp să dispună şi de competenţele mecanice şi electrice, pe care să le folosească de fiecare dată atunci când apare o anomalie de funcţionare?
                      Altfel ajutorul tău este mai mult decât binevenit şi l-am apreciat ca atare de fiecare dată când l-ai oferit, nu doar în cazul colegului de mai sus.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google