Nelamurire: Sa Schimb Pivotul? Sau Bratul Bascula Cu Totul

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nelamurire: Sa Schimb Pivotul? Sau Bratul Bascula Cu Totul

    ptr prima oara de cand am logan, 42mii km, am fost respins la itp Auto Nesty pe fond de pivot dreapta muci si cap de bara dreapta asemenea + roata dreapta spate infranata
    zicea ceva si de bieleta antiruliu
    ma sfatuise sa merg la ei la servis sa mi-o faca, si sa revin dupa aceea la itp
    Ma duc , intreb pe oamenii de acolo si imi zice 8-9 mil manopera+piese+geometrie roti ...
    cica se schimba bratu bascula cu totu (super scor 350 lei pot aduce ei piesa? )
    a chemat un mecanic, ala spre sf mi-a bagat in palma o hartiuta cu nr lui de tel
    mi-a zis sa ii dau un tel ca ma scoate el mai ieftin
    dar tot asa vrea sa schimbe la el acasa in Berceni, bascula cu totu, cica sa iau o bascula la 140 ron
    si restu pieselor pana la 270 ron
    150 lei cere el manopera
    nu stiu ce sa fac

    multumesc mult
    Last edited by PopescuV67; 19 December 2014, 20:51.

  • #2
    Renault recomanda schimbarea basculei cu tot cu pivot.
    Cauta o bascula de origine sau una Lemforder, aftermarket.
    Capetele de bara poti pune tot Lemforder. Daca tot faci geometria, e pacat sa nu le schimbi pe amandoua.

    La pret de pufuleti si o bere nu ai cum sa iesi, dar e vorba de viata ta si a pasagerilor.

    Citeste si aici, vezi si opiniilor celor ce au facut deja una din alegeri.
    Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
    Last edited by mr.K; 19 December 2014, 21:23.

    Comment


    • #3
      Schimba bascula echipata complet, nu doar pivotul. Ideal ar fi sa schimbi in pereche tot ce inseamana directie si articulatie.
      Nu lua piese de la nesty, la 3-5min. departare cu masina e magazinul asta unde au piese de origine la pret bun:

      daca le montezi in service autorizat, ai si garantie la piesa

      Comment


      • #4
        Eu zic sa schimbi exact piesele care eau probleme adica pivot ,cap bara si bieleta antiruliu.Daca vrei sa faci ceva bun cumpara marca lamforder.Nu schimba ce nu este defect ca dai banii degeaba.Poti avea surpriza ca piesele nou inlocuite sa cedeze inaintea celor originale de pe masina.Geometria nu costa decat 50 lei si nu este o avere.150 pentru un pivot ,cap bata si bieleta antiruliu facut fara factura mi se pare cam multisor.100 era supersuficient.Sa stii ca pentru el e mai usor sa schimbe bascula decat pivotul,asta ca sa-ti faci o idee.

        Comment


        • #5
          Ok, ma apuc de citit. Multumesc de info
          De ce nu este bine sa se schimbe doar pivotul? Nu am mai schimbat pana acum nimic la masina inafara de consumabile.
          Imi poate recomanda cineva pe privat un mecanic ok din Bucuresti, sa pot pregati masina pentru ITP dupa sarbatori? Multumesc mult
          In ce consta desprafuirea sabotilor pe spate?

          Comment


          • #6
            Originally posted by PopescuV67 View Post
            In ce consta desprafuirea sabotilor pe spate?
            Uite aici un link (post 547) unde găseşti câteva explicaţii şi mai multe poze:


            Comment


            • #7
              Data fiind existenta unui topic pentru aceasta tema (link in postul nr.2), tragem obloanele aici.

              Multumesc!
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google