AC zgomotos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probabil asta e hiba...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Poate sa-mi spuna si mie cineva daca codul care il am pe condensorul AC ( Valeo ) 8200741257 este pt logan 1.6? Eu l-am cautat pe net si nu sunt prea multumit de ce am gasit. Codul se potriveste pentru Sandero! e ok?
      Mentionez ca acest condensor a fost inlocuit de service dupa ce am am avut accidentul de masina.
      Va multumesc

      Comment


      • De unde cumpar si eu protectia aia acustica sa o montez?

        Comment


        • care protectie?cea de la capota sau cea din spatele motorului?

          Comment


          • Scuze,scuze,,cred ca trebuia sa postez aici si nu dincolo....

            Am avut si eu o problema ,,daca pot sa ii spun asa,si anume...Am parcata masina pe trotuar in fata blocului. Mai toata ziua este umbra de la pomi,blocuri dar la un moment dat bate soarele in masina si anume intre orele 16:30 - 19,,pe partea stanga a masinii.
            Am plecat vineri la drum lung pe la ora 18 si cum soarele batea in masina in habitaclu era foarte cald.
            Am deschis usile ,am aerisit bine sa iasa aerul cald si dupa ce am pornit motorul am pornit si ac-ul la vreo 30 de secunde dupa.
            Motorul fiind rece(de o zi nu mai mersesem cu masina) dand drumul la AC ,,a pornit imediat si electroventilatorul(GMV-ul) ,dar cu o turatie mare.
            Ma uit la liniile de la temperatura din bord si erau vreo 2 linii,,deci inca nu se incalzise bine motorul,,dar cu toate astea GMV-ul pornise de turbat ca dadusem drumul la AC.
            Este normal sa faca asa,,mai ales ca batuse si soarele in capota motorului mai mult timp(de vreo o ora jumate)?
            Mentionez ca atunci cand am decuplat Ac-ul(ca ma speriasem) se oprise si Gmv-ul si cand am cuplat iar,,iar pornise si asta,,si repet aveam doar 2 linii la temperatura.
            Apoi cand am pleacat la drum nu am mai avut probleme cu el..Mai pornea gmv-ul din cand in cand dar asta era doar traficului aglomerat de la acea ora si caldurii mari la nivelul asfaltului.

            AAAAAAAAa uitasem..mai mentionez ca dadusem drumul la Ac la maxim si pe treapta a 4 la ventilator...

            Comment


            • Cand folosesti AC-ul totodata iti merge si electroventilatorul

              Comment


              • Si datorita stationarii in soare(adica ,,,cand a venit soarele pe masina) a pornit direct pe treapta 2 ??
                Sau o mai fi si din cauza faptului ca am dat si direct pe viteza 4 la ventilator si maxim rece din rozeta aia de la aer,,de a intrat direct pe treapta 2 GMV-ul??
                Am zis,,cu toate ca masina a stationat peste noapte si motorul era rece in momentul pornirii!

                Comment


                • 1.De unde stii ca electroventilatorul a intrat pe trepta a 2 a ? Cum ti-ai dat seama?
                  2.Nu are nici-o legatura treptele de viteza ale aerotermei cu compresorul sau electroventilatorul

                  Comment


                  • Pt ca m-am uitat la electromotor si stiu cum se invarte pe treapta 1 ,,pe cand la mine era clar pe treapta 2 pt ca era mult mai turat si zgomotos.

                    Comment


                    • Parerea mea e sa stai linistit si sa te bucuri de racoarea din masina

                      Comment


                      • Eu stau linistit acum,,dar mi sa parut ciudat ca desi era motorul rece si pornind ac-ul la vreo 30 de secunde dupa pornirea motorului acest GMV a pornit direct pe treapta 2.
                        Cred ca era de la caldura soarelui care batea direct pe capota si a batut mai mult in zona aia pt ca asa pica soarele dupa ora 17,,,si vorba aia a fost canicula nu gluma,ca la nivelul solului era asfaltul topit.

                        Comment


                        • la pornirea aerului conditionat obligatoriu porneste si elctro-ventilatoru pe treapta a doua asa ca stai linistit,asa e la fiecare

                          Comment


                          • sigur pe a.c. porneste pe tr.2,stai linistit.

                            Comment


                            • pai inseamna ca eu am altfel de masina? sau am 3 trepte?
                              am facut proba la relanti , am pornit AC, apoi am lasat masina sa mearga pentru a se incinge peste normal, timp in care am auzit un alt sunet si am observat ca electroventilatorul a marit viteza (de aici si alta vibratie si a scazut turatia inca o data)

                              Comment


                              • cam greu sa s incinga motoru(daca nu chiar imposibil) din moment ce electroventilatoru lucreaza in treapta 2

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google