Sa nu fie GMV-ul pe treapta 2 dar putin probabil sa porneasca de fiecare data cand scazi sub 1000...
AC zgomotos
Collapse
X
-
pai nici nu zici ca se oprea, parea doar ca nu se mai aude din cauza turatiei mai mari de 1000. dar cum incetineam huruitul era prezent. - foarte enervant, zgomotos. o sa il mai pornesc azi cand e mai racoare sa vad cum face. dar tot nu mi-a parut normal la 30*c afara sa faca asa continuu
pareri, sfaturi ???Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique
Comment
-
Ciudat Radule ,,ciudat,,,si la mine face la fel.
Plec la tara din Rahova Vineri pe la ora 14....traseu,Rahova/Unirii/Piata Galati/Lizeanu/Colentina/Afumati si mai departe spre Urziceni si la tara la mine.
Dupa cum se stie a fost Vineri destul de cald vreo 34 de grade la umbra si GMV-ul a ramas cuplat numai si numai pe treapta 2 in BUCURESTI.
Nici la drum luuung si am mers numai cu 120/150 la ora nu a scazut la loc pe treapta 1....adica ,,cand m-am apropiat de Urziceni si am oprit pe acolo pe loc la semafoare,,la fel GMV era tot pe 2..
Ieri ( Duminica ) plec de la tara pe la ora 15 spre Bucuresti si a fost mai racoare ( ca de, a plouat peste tot )...si am pornit Ac de la tara pana in fata blocului si a mers normal si la drum lung si de la intrarea din Bucuresti si pana in Rahova acasa.
Deci cand e cald afara rau si pornesc AC Gmv cupleaza normal pe treapta 1,,dar dupa ce se incalzeste motorul bine bine ( la 4 linii ) cupleaza Gmv pe 2 si acolo ramane,,pe 2.
Si cand e mai rece afara ca ieri si azi Ac-ul merge normal numai cu gmv pe 1.
Eu ma gandeam la REZISTENTA GMV,,dar de la aia mergea numai pe 2 Gmv si daca era frig afara si daca era cald...Corect???
Daca era de la termostatul de temperatura vedeam si eu in bord 6 linii si mai cupla si gmv in caz de supraincalzire motor fara AC pornit..Corect??
Deci ce poate fi? Doar canicula o fi de vina??
Ps....nici la mine in trei veri ale anilor 2008/09/10 de cand am loganul nu a mers asa AC-ul ( adica sa stea numai cu GMV pe treapta 2 cuplat cand este cald afara) si anul asta in 2011 face asa !
Deci in alea 3 veri chiar daca era cald afara de mureai ,,chiar daca cupla Gmv pe 2 uneori,,isi revenea dupa maxim un minut de mers la loc pe treapta unu!Last edited by Ivan Marian; 27 June 2011, 13:32.
Comment
-
Fara AC, e aproape imposibil sa porneasca GMV-ul pe treapta 2 sa raceasca motorul, nu se incalzeste atat de rau. Cu AC, pe treapta 1 e by default dar daca nu face fata cu racirea (doar la viteza mica sau pe stationare cand e foarte cald) trece pe treapta 2 dar in mod normal trebuie sa revina pe 1 cand e cazul, mie la semafor imi mai trece pe treapta 2 dar cum ma pun cat de cat in miscare revine iar pe prima treapta, nu e normal sa ramana pe 2 orice ar fi, cu atat mai putin extraurban la viteze mai mari.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Si de exemplu sa zicem ca tie unul iti decupleaza la loc de pe 2 pe 1,,dar la urmatorul semafor cum face,,trece iarasi pe 2 si tot asa???
nu e normal sa ramana pe 2 orice ar fi, cu atat mai putin extraurban la viteze mai mari.
Dar repet...ieri totul a fost normal si chiar in traficul din Bucuresti de la Colentina pana acasa!!Last edited by Ivan Marian; 27 June 2011, 13:40.
Comment
-
nu, la mine, ca si la ivan marian, cand incetineam la semafor el ERA DEJA CUPLAT in tr 2 !!!.
eu unu cat am mers chiar nu am obs sa fie si un nivel mai redus.
offffff. ce-i de facut?
si vara trecuta a fost canicula, dar nu-mi amintesc sa fi facut asa.Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique
Comment
-
Eu am fost Luni din Rahova pe Preciziei ( Militari),,apoi de acolo la Orhideea si acasa la final.
Am pornit Ac--si sa comportat normal,,la fel ca Duminica in care m-am intors de la tara si era mai racoare afara.
A pornit de doua ori Gmv-ul pe treapta 2 ,,odata la semafor la Orhideea sub pod,,dar pana in parcare la Carrefour sa dat pe treapta 1 la loc,,,,si apoi la semaforul de pe Drumul Sarii cu 13 Septembrie (( am prins 3 semafoare acolo )) la ultimul a pornit Gmv pe 2 si pana la intersesctia cu Petre Ispirescu sa dat iar pe treapta 1 si asa a ramas pana acasa . Deci a fost totul normal.
Apropo,,,ai zis ca faci proba si cand e temperatura mai rece afara,,ca acum de exemplu,,,Cum iti merge Gmv???
Comment
-
Salut. Eu am o probleba de genul, la mine bate compresorul de ac exact cum bate un motor de zici ca nu are cuzineti la un piston, asta doar sub 900/1000 rot.insa uneori tace dar nu foarte mult. Daca o tin pornita la relanti troncane 30 sec mai tace dupa care mai troncane 10 sec iar mai tace dupa care mai troncane un minut, deci este neregulat. Mai are careva o asa problema?
Comment
Comment