AC zgomotos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa nu fie GMV-ul pe treapta 2 dar putin probabil sa porneasca de fiecare data cand scazi sub 1000...
    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

    Comment


    • pai nici nu zici ca se oprea, parea doar ca nu se mai aude din cauza turatiei mai mari de 1000. dar cum incetineam huruitul era prezent. - foarte enervant, zgomotos. o sa il mai pornesc azi cand e mai racoare sa vad cum face. dar tot nu mi-a parut normal la 30*c afara sa faca asa continuu

      pareri, sfaturi ???
      Last edited by RADU 1.6 16V; 27 June 2011, 12:12. Reason: Automerged Doublepost
      Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

      Comment


      • Ciudat Radule ,,ciudat,,,si la mine face la fel.
        Plec la tara din Rahova Vineri pe la ora 14....traseu,Rahova/Unirii/Piata Galati/Lizeanu/Colentina/Afumati si mai departe spre Urziceni si la tara la mine.
        Dupa cum se stie a fost Vineri destul de cald vreo 34 de grade la umbra si GMV-ul a ramas cuplat numai si numai pe treapta 2 in BUCURESTI.
        Nici la drum luuung si am mers numai cu 120/150 la ora nu a scazut la loc pe treapta 1....adica ,,cand m-am apropiat de Urziceni si am oprit pe acolo pe loc la semafoare,,la fel GMV era tot pe 2..
        Ieri ( Duminica ) plec de la tara pe la ora 15 spre Bucuresti si a fost mai racoare ( ca de, a plouat peste tot )...si am pornit Ac de la tara pana in fata blocului si a mers normal si la drum lung si de la intrarea din Bucuresti si pana in Rahova acasa.
        Deci cand e cald afara rau si pornesc AC Gmv cupleaza normal pe treapta 1,,dar dupa ce se incalzeste motorul bine bine ( la 4 linii ) cupleaza Gmv pe 2 si acolo ramane,,pe 2.
        Si cand e mai rece afara ca ieri si azi Ac-ul merge normal numai cu gmv pe 1.

        Eu ma gandeam la REZISTENTA GMV,,dar de la aia mergea numai pe 2 Gmv si daca era frig afara si daca era cald...Corect???

        Daca era de la termostatul de temperatura vedeam si eu in bord 6 linii si mai cupla si gmv in caz de supraincalzire motor fara AC pornit..Corect??

        Deci ce poate fi? Doar canicula o fi de vina??

        Ps....nici la mine in trei veri ale anilor 2008/09/10 de cand am loganul nu a mers asa AC-ul ( adica sa stea numai cu GMV pe treapta 2 cuplat cand este cald afara) si anul asta in 2011 face asa !
        Deci in alea 3 veri chiar daca era cald afara de mureai ,,chiar daca cupla Gmv pe 2 uneori,,isi revenea dupa maxim un minut de mers la loc pe treapta unu!
        Last edited by Ivan Marian; 27 June 2011, 13:32.

        Comment


        • Fara AC, e aproape imposibil sa porneasca GMV-ul pe treapta 2 sa raceasca motorul, nu se incalzeste atat de rau. Cu AC, pe treapta 1 e by default dar daca nu face fata cu racirea (doar la viteza mica sau pe stationare cand e foarte cald) trece pe treapta 2 dar in mod normal trebuie sa revina pe 1 cand e cazul, mie la semafor imi mai trece pe treapta 2 dar cum ma pun cat de cat in miscare revine iar pe prima treapta, nu e normal sa ramana pe 2 orice ar fi, cu atat mai putin extraurban la viteze mai mari.
          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

          Comment


          • Si de exemplu sa zicem ca tie unul iti decupleaza la loc de pe 2 pe 1,,dar la urmatorul semafor cum face,,trece iarasi pe 2 si tot asa???

            nu e normal sa ramana pe 2 orice ar fi, cu atat mai putin extraurban la viteze mai mari.
            ..poate la mine la vitezele alea extraurbane ramanea pe 1,,dar la primul semafor din Urziceni cand am oprit pe loc..treapta 2 era prezenta deja si nu ca am mers pe treapta 1 si apoi dupa 10 secunde de stat la semafor sa o ia pe treapta 2.

            Dar repet...ieri totul a fost normal si chiar in traficul din Bucuresti de la Colentina pana acasa!!
            Last edited by Ivan Marian; 27 June 2011, 13:40.

            Comment


            • In functie de cat stai la semafor, daca stai mai mult trece iar pe 2 apoi revine pe 1 cand sunt in miscare sau cand nu mai e cazul.
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • nu, la mine, ca si la ivan marian, cand incetineam la semafor el ERA DEJA CUPLAT in tr 2 !!!.
                eu unu cat am mers chiar nu am obs sa fie si un nivel mai redus.
                offffff. ce-i de facut?

                si vara trecuta a fost canicula, dar nu-mi amintesc sa fi facut asa.
                Last edited by RADU 1.6 16V; 27 June 2011, 14:05. Reason: Automerged Doublepost
                Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

                Comment


                • up pls! are cineva o parere? poate sa fie din cauza freonului sau a uleiului?
                  Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

                  Comment


                  • Eu am fost Luni din Rahova pe Preciziei ( Militari),,apoi de acolo la Orhideea si acasa la final.
                    Am pornit Ac--si sa comportat normal,,la fel ca Duminica in care m-am intors de la tara si era mai racoare afara.

                    A pornit de doua ori Gmv-ul pe treapta 2 ,,odata la semafor la Orhideea sub pod,,dar pana in parcare la Carrefour sa dat pe treapta 1 la loc,,,,si apoi la semaforul de pe Drumul Sarii cu 13 Septembrie (( am prins 3 semafoare acolo )) la ultimul a pornit Gmv pe 2 si pana la intersesctia cu Petre Ispirescu sa dat iar pe treapta 1 si asa a ramas pana acasa . Deci a fost totul normal.

                    Apropo,,,ai zis ca faci proba si cand e temperatura mai rece afara,,ca acum de exemplu,,,Cum iti merge Gmv???

                    Comment


                    • cu prima ocazie ii fac un test, dar u nu ai fost la nici-o verificare? masina la mine are 1 an, si vreau sa stiu daca are ceva.
                      Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

                      Comment


                      • Salut. Eu am o probleba de genul, la mine bate compresorul de ac exact cum bate un motor de zici ca nu are cuzineti la un piston, asta doar sub 900/1000 rot.insa uneori tace dar nu foarte mult. Daca o tin pornita la relanti troncane 30 sec mai tace dupa care mai troncane 10 sec iar mai tace dupa care mai troncane un minut, deci este neregulat. Mai are careva o asa problema?

                        Comment


                        • nu,tu ai rulmentu de la fulie uzat,daca mai mergi cu el asa o sa fii nevoit sa cumperi tot compresoru,rulmentu nu costa mai mult de 100 roni

                          Comment


                          • dar nu are joc

                            Comment


                            • da creaua de accesorii(alternator) jos si invarte cu mana de fulia de la compresor,cu motoru oprit

                              Comment


                              • nu face am facut lucrul asta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google