pai tocma asta e, ca ori al meu lucreaza pe treapta 1 (cum m-i s-ar parea normal mie)si porneste a 2 la 98 grade, ori mai are a 3-a treapta
AC zgomotos
Collapse
X
-
Salutare
Salutare.
Am si eu un logan 1.6 16v, Prestige, luat acum un an.
Probleme:
1. când pornesc AC se aude un "clanț" - zgomot metalic
2. când merge AC (pe orice treapta 1..5) absolut întâmplător la un moment dat începe sa se audă un "uruit" și tremură toată mașina. (se oprește odată cu oprirea AC, iar daca îl opresc vreo 5 - 10 minute și apoi îl pornesc nu se mai aude... dar o luăm de la cap... când îi vine începe iar sa uruie).
3. când merge AC la demarare în treapta 1 și chiar și în treapta 2 cand iau piciorul de pe accelerație și apăs abbreiajul pentru a schimba treapta, se aude un zgomot ca un motor electric.Logan Prestige 1.6 16v 105CP Bleu Electrique
Comment
-
la punctul:
1. asa fac toate - 1.6 16v 1.6 8v samd ... este posibil ca la inceput sa se auda mai incet ... dar la un moment dat se lasa si se aude la toate la fel de tare... e normal ca se cupleaza compresorul de ac
2.incearca sa vezi daca nu ai cumva nevoie de freon, eu aveam acel huruit din cauza lipsei freon-ului - si dupa ce am umplut am mai patit - dar doar 5-10 secunde apoi nu a mai facut deloc. Presupun ca se datoreaza din cauza: freon+ ulei = ungere, nexam freon inseamna ca nu mai ai nici ungere - deci un zgomot in plus(huruit-ul).
3. pai compresorul cam pe principiul ala lucreaza.
Comment
-
La punctul 2.
"HURUITUL" ala este de la ventilator. Dupa ce pornesti AC la cateva minute porneste ventilatorul pe treapta 2 (viteza maxima) si ramane pornit pana cand opresti aerul conditionat. Asa face si la mine si tremura masina de numa. Acuma nu e un tremur d-ala care sa te zgaltaie foarte tare, dar il simt in volan si in pedale (mai ales cand stau pe loc).
Am inteles ca trebuie sa tina apa pe la 75 sau 80 grade maxim cand este pornit AC si din acest motiv sta pornit pe treapta 2.fara linkuri externe
Comment
-
ok. deci cu 1, m-am lamurit... era de asteptat, dar am zis ca na poate se poate scapa de el.
2. elicea electroventilatorului in treapta 2 ziceti voi.... pai si asta nu se poate remedia, poate fuleaza, e descentrata... noroi... se poate face ceva ?
3. enigma inca ...Logan Prestige 1.6 16v 105CP Bleu Electrique
Comment
-
Originally posted by loribob View Postjonyonyx,nu te-ai lamurit si pe dacia club cu raspunsurile la intrebarile tale?
M-am uitat pe conducta de joasa presiune... nu are nici o bucsa metalica pentru amortizarea vibratiilor....
Cand intra GMV in treapta a 2-a se zdruncina toata masina din toate incheieturile.
cam asta am vazut ieri la masina...Logan Prestige 1.6 16v 105CP Bleu Electrique
Comment
-
poi cam aceleasi raspunsuri le-ai primit si acolo ,iar in legatura cu amortizorul de zgomot ar trebui sa te duci la service sa vada lumea exact despre ce-i vorba si ventilatorul ai doua variante,1:te chinui tu sa il echilibrezi sau 2:cauta o alta elicie la dezmembrari,daca vrei ceva mai scump,poti sa cumperi un nou GMV
Comment
-
Auziti...tot aud la pornirea AC intra GMV pe tr II......pai atunci inseamna ca are 3 trepte..ca eu pornesc AC ..porneste GMV dar nu se zdruncina asa tare ca in unele cazuri cu AC pornit la stop la 35 grade....Asta ce insemana dupa voi?
ori ..1 gmv porneste pe trI la pornirea AC ..merge finut
2. gmv porneste pe treptaII si atunci inseamna ca mai are o treapta la care se zdruncina toata masina..
Dimineata sa zic ca pronesc Ac imediat...gmv porneste dar nu se simt vibratiile alea puternice pe care le simtim cateodata la caldura mare cu AC pornit ....
SI chiar,.....ANDREI...de unde iau si eu "COLECTI MASA ACUSTICA" ?
Comment
-
oprire din senin AC
Buna ziua. AM un logan 1,4 mpi laureate si vreau sa va intreb daca se mai confrunta cineva cu probleme similare. Pornesc AC si dupa ce merge putin se opreste brusc si desi apas din nou butonul de AC nu mai vrea sa porneasca. Porneste si se opreste din senin si nu stiu ce sa mai fac cu el. oare trebuie reumpluta instalatia cu freon? Atespt raspunsuri. va multumesc.
Comment
Comment