Probleme La Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da, mea culpa, am uitat sa precizez "si care o poti baga in motor fara sa-l distrugi si mai e si la indemana tuturor"
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #32
      Taica-meu in fiecare iarna baga alcool tehnic(cel mai concentrat pe care-l gasea) in rezervor si mergea motorul foarte bine. Ca fapt divers pe un frig de crapau pietrele i-a dat clasa la pornire unui peugeot 206.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #33
        Am aceleasi probleme cu ralantiul

        Domnilor am patit-o si eu ... mi-au pus un motoras de 12 V pe langa alimentarea cu aer in ideea ca ala era defect. Nu a mers (apropo motorasul cu pricina costa 200 de lei). Tot ce se poate ca problema sa fie de la senzorul de care am citit mai sus; astazi ii pun sa-l curete si o sa va anunt daca asta este problema. Sper ca sa nu mai pateasca nimeni ca unii dintre noi si sa plateasca degeaba o piesa care functioneaza. Mentionez ca masina a fost pusa la calculator si dadea eroare exact la motorasul ala.... totusi becu' la motor imi sta aprins si tot asa patesc ca inainte... Sa vedem ... Intre timp va urez o zi buna!

        Comment


        • #34
          cine, autoeuropa? vezi ca e un topic cu service-uri de care sa ne ferim...trece-i acolo pe specialisti, sa afle si altii de ei.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #35
            Daca problema aparea la corpul clapeta, era bine sa fie schimbat tot.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #36
              Tind sa cred ca ai o problema ori cu senzorul de pozitie clapeta aer, ori cu stepperul. Incearca sa-l demontezi (inclusiv tija metalica pentru a-i curata si unge filetul) si sa-l cureti bine. Nu brusca tija metalica incercand s-o desfiletezi ! Risti sa rupi urechile suportului de plastic de ghidare. Se trage de con spre exterior pana la capatul filetului tijei. Infasoara un petic de carpa, imbibata intr-o solutie degresanta, in varful unei surubelnite si curata canalul pe care actioneaza conul motorasului. Este posibil sa ai depuneri in capatul canalului si sa obtureze fluxul de aer. Datorita furtunului de recirculare vapori ulei pe admisie, dupa filtrul de aer, se face o mazga in interiorul corpului clapeta si in colectorul de admisie de nu-ti vine sa crezi. Imi pare rau ca nu am poze.

              In cazul in care cuiul stepper-ului a suferit modificari de pozitie, acesta trebuie recalibrat astfel: pui contactul in pozitia "Motor", lasi 15-20 secunde, iei contactul, astepti din nou 15-20 secunde si pornesti. Daca tot ramane accelerat, repeti operatiunea.

              Ca fapt divers, dupa ce iei contactul, poti sa fugi repede sa bagi urechea in motor sa auzi cum se deplaseaza motorasul.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google