Martor ABS Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by rogabytzu View Post
    pot sa fac testu la orice service sau numai la reprezentanta
    la orice service care cei trebuie.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • BSI la PSA,Citroen si la alte marci e similar cu UCH de Renault...si in ziua de azi nu numai acum 10 ani.

      Comment


      • Originally posted by rogabytzu View Post
        pot sa fac testu la orice service sau numai la reprezentanta
        eu zic sa-l faci la o reprezentanta , de multe ori e mai ieftin decat la fel de fel de "priceputi" care dupa ce se screm juma de ora iti spun ceva de genul : domne are defectiunea "x" da nu stiu ce inseamna , sau : nu reusesc sa ma conectez pe modulu de ABS , sau: versiunea asta de soft ce o am eu nu are update-ul facut si nu vede masina asta si bla bla , sau in final: Domne eu am dat 10 mii euro pe testerul asta deci te costa 100 lei testul chiar daca nu stiu ce are.
        Pain brings out the truth in us all...
        ...how much truth can you stand?

        Comment


        • tilica, ai dat-o de gard. uch=bcm (body control module) combinat cu usm(under-hood switching module), daca ne referim la renault. bsi e altceva.
          cri307, n-am scormonit, ca n-a fost nevoie. pur si simplu n-am intrat pe forum vreo 3-4 zile.
          rogabytzu, fa testul la service autorizat. desi nici acolo n-ai garantia de 100% rezolvare.
          Last edited by Seba; 9 June 2010, 11:34.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • De cateva zile mergeam cu martorul Ans aprins.Abs -ul nu mai functiona.Am mers azi in service, testul Clip concluzie :trebuie schimbat rulment fata dreapta.Aveti idee cam costa unu? la ei e 420 ron

            Comment


            • 120 ron e rulmentul la magazin. 300 ron manopera inseamna 5 ore de lucru. pt UN rulment? il scot cu penseta, sa nu-l doara?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • salut

                are vreo legatura xenonul cu abs-ul ?
                de cand am pus xenonul am ramas cu martorul aprins in bord de la ABS
                crezand ca totul s-a intamplat din cauza xenonului azi demonai instalatia xenon si pusai becurile din fabrica , dar degeaba tot aprins sta.
                posibil sa fi facut vreun scurt ceva si sa-i fi dat in "cap" la abs ?

                Comment


                • este posibil sa fie doar o coincidenta. testul clip va spune exact ce este in neregula cu sistemul abs
                  sigpic

                  Comment


                  • mda , fusai azi cu ea la tester si ii gasi problema : blocul abs.
                    cica este destul de scump , aveti idee cat de scump ?

                    Comment


                    • hmmm...da , vreo 800 de euro parca pe la dealer , trebuie sa te interesezi daca unul second se poate pune sau daca si ala se codeaza asemeni calculatoarelor de injectie facand astfel imposibila sau dificila mutarea celor second de pe un auto pe altul .
                      Pain brings out the truth in us all...
                      ...how much truth can you stand?

                      Comment


                      • b3bytzu: nu cunosc datele masinii si tipul de eroare care a aparut, nu stiu nici daca ai facut diagnoza intr-un service dacia sau in alta parte
                        mai mult de atat nu vreau sa pun la indoiala profesionalismul celor care au efectuat diagnoza, dar atentie la urmatoarele aspecte:
                        - te sfatuiesc sa incerci si la un alt service, eventual la un bosch car service(sistemul abs e bosch si se poate intra foarte usor pe el cu un sistem bosch kts); spun asta pentru ca vad in ultime vreme foarte multe service-uri care afiseaza pe usa de la intrare: diagnoza pret 50 lei, dar o diagnoza inseamna mult mai mult decat sa conectezi testerul la mufa obd si sa citesti erorile, poate insemna si proba de drum cu citirea valorilor reale si tot asa...
                        - ai verificat siguranta de la abs? (la modelele din concernul vw exista o siguranta lamelara de 40 amperi pe carcasa de la baterie care se mai arde, la logan ar trebui sa fie in spatele bateriei in cutia aia neagra sau in tabloul de sigurante din stanga volanului, in bord)
                        - de multe ori, daca unitatea abs nu raspunde, poti scoate mufa, dai cu spray de contacte si poti avea surpriza ca functioneaza (treaba patita la mai multe marci, si nu doar la calculatorul de abs)
                        in incheiere, scuze pentru romanul scris aici, am incercat doar sa te ajut macar cu un sfat, am vazut cu ochii mei multe diagnosticuri puse gresit si din pacate greselile astea le plateste omul...

                        Comment


                        • am si eu o problema.
                          la drum lung mi se aprinde in bord ABS-ul.daca opresc si repornesc se stinge.
                          iar aproape intotdeauna in ultima vreme la orice pedala de frana usoara,mai ales,imi impinge pedala inapoi.
                          masina a fost pusa pe tester,facut si proba de drum,dar nu a dat eroare.baiatul a spus sa schimb cauciucurile,am pus altele,si dupa un timp iarasi a inceput sa faca.
                          nu a avut nimeni aceeasi problema?poate fi vreun cititor de la vreo roata defect?

                          Comment


                          • Am avut eu. Un senzor de ABS de pe fata. Scoti senzorul si cureti atat senzorul cat si locasul lui si nu o sa iti mai faca probleme.

                            Comment


                            • sau incerci la un tester, ca risti sa cureti toti senzorii si tot acolo ajungi in cele din urma. Recomand un tester la dealer ca "priceputi" cu testere sunt destui care te pun sa schimbi pe rand toti senzorii si rulmentii
                              Pain brings out the truth in us all...
                              ...how much truth can you stand?

                              Comment


                              • Iarna trecuta dupa ce m-am intors de cateva ori pe zapada cu frana de mana mi s-a aprins ABS in bord si nu a mai functionat vreme de cateva minute dupa care s-a stins martorul singur si a intrat in functiune ABS, de atunci a mers normal . Tin sa precizez ca pana asta iarna nu s-a aprins deloc iar de atunci stins a ramas .
                                Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google