Martor ABS Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu e nimic grav, probabil a prins ceva geata pe la senzor.

    Comment


    • Nu s-a mai repetat fenomenul,totul este OK,o singura exceptie!!!!!!!!! rezervorul este din in ce mai !!!!!!!!plin de aer,Salut!

      Comment


      • in dimineata asta am pornit masina ...dupa ce motorl a pornit martorul de la abs a ramas aprins cam 2 secunde si dupa s-a stins... oare din ce cauza? poate fi o problema la frana? ms

        am uitat sa zic masina nu a mai fost pornita de vreo 4 zile iar afara a fost destul de rece...
        Last edited by PRESTIGE; 14 January 2012, 18:19. Reason: Automerged Doublepost
        MY CLA

        Comment


        • Nu stiu daca poti sa faci o asemanare, la mine a stat aprins martorul vr-o 300m dupa ce am plecat intr-o dimineata.Explicatia; cu o zi in urma am venit de la spalatorie, noaptea a fost foarte frig, probabil a inghetat ceva, placute, senzor.Asa ca iarna evit stationarea, dupa ce am spalat-o daca nu sunt convins ca s-a "ventilat" bine masina.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • mie mi s-a aprins mai demult becul de la abs dupa ce am spalat jantele si afara erao vreo -3 grade a inghetat discu si tot ) la prima frana inca se ducea alunecau placutele pe disc dar akm nu am spalat masina...si deaia mi-e teama sa nu fie ceva asa din senin..
            MY CLA

            Comment


            • Acum generalizand, martorul ABS se aprinde atunci cand calculatorul depisteaza o anomalie, sistemul nefiind in stare de functionare in acest timp;Pot fi multiple cauze legate de conexiuni imperfecte, senzori,samd.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Salutare! Iata-ma si pe mine cu probleme la abs. Am citit topicul car nu am ajuns la o concluzie-verdict, asa ca need help!
                Logan 2009 ph2 122 mii km, (trafic de oras..)
                Am schimbat rulment dreapta fata si am pus "original" (60 01 547 686 made in france) asta in urma 2 saptamani, de atunci abs-ul functionand normal.
                Toate bune, pana aseara cand am fost la tara si am atins viteza 90-100 km/h si s-a aprins martorul galben abs+ cel rosu de la frana de stationare.
                Ajuns la tara am oprit motorul, iar dupa ce am plecat abs-ul lucra normal si martorii stinsi. Atunci cand am venit inapoi spre Iasi cu 100/h s-au aprins din nou martorii abs si am facut un test: pe la 90-100 km/h pe loc drept am oprit motorul si l-am repornit, atunci martorii s-au stins..., dar de indata ce am incetinit putin spre 70/h si iar am crescut la 100/h povestea s-a repetat: s-au aprins martorii abs!

                Cand am cumparat rulmentul fata am specificat ca e cu abs si asta am primit, acuma nu mai stiu ca daca o fi cu 44 sau 48 poli. (acu' aflu de treaba asta de la voi)
                O mica "anomalie" sa zic a fost la montarea rulmentului cand mecanicul l-a uns cu vaselina pe exterior .. putin dar a pus.. sa intre mai usor.
                Azi merg la mecanicul respectiv sa faca investigatii ..aseara zicea ca mi-a sarit vreo mufa din cauza ghetii, revin cu detalii..

                Comment


                • @mihai110 : posibil rulmentul e cu numar gresit de poli 48 in loc de 44 sau invers.

                  Am intilnit de curind un caz exact ca al tau, toate bune pina ajungea la ~80km/h cind se aprindeau ABS+frina de mina, Clip-ul mi-a indicat " incoerenta viteza roti " cu rezolvarea din manualul de reparatii, cauze posibile numar gresit de poli la un rulment sau diferente de dimensiuni pneuri de pe o punte ( fata sau spate ), rotile erau la fel, deci a ramas rulmentul, l-am trimis la mecanic.

                  Exista ABS cu rulment de 44 si cu 48 poli, interschimbabili, deci ca ai spus ca ai ABS nu e bun, trebuia sa stii si citi poli are,deh asa-i la Reno, clientu tre sa stie astea...
                  Last edited by alfabit; 18 December 2012, 11:48.

                  Comment


                  • da poate nu a pus bine in soclu,senzoru de abs,sau este din rulment,polii magnetici,sau ai anvelope de dimensiuni diferite

                    Comment


                    • Da: senzorii sunt la locul lor , rotile sunt toate la fel dimensiunea standard (185/65/15)
                      deci ar mai fi rulmentul.
                      Am fost la magazin iarasi si le-am pus pe vanzatoarele de zarzavaturi sa insire toate tipurile de rulmenti cu abs ce aveau..., intr-adevar stiau ele ceva de loganurile pana in2007 si dupa 2007, dar mie sa nu-mi fi zis de la inceput ca le cadeau plombele !!! dapa-i ca le-am mai zis de nr de poli se uitau incrucisat catre mine! (cica asa e tara n-ai ce sa-i faci)

                      Asa ca sunt: rulmentii pana in 2007 (inclusiv) cod 60 01 547 686
                      rulmentii de dupa 2007 cod 77 01 207 677

                      Deci solutia este sa schimb iarasi rulmentul si abs-ul va reveni la normal. Adica 170 lei + 50 lei si timpul pierdut pe la service, .. si eu credeam ca mi-am cumparat o masina simpla usor de reparat la care gasesti piese de schimb pe la toate colturile.. lumii . ihhaaa

                      Comment


                      • cel mai aiurea este ca rulmentul se deterioreaza la scoatere deci nu-l mai poti folosi\vinde, sa-ti amortizezi din bani, mai ales ca e aproape nou....
                        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                        Comment


                        • Originally posted by IancuMIC View Post
                          Nu stiu daca poti sa faci o asemanare, la mine a stat aprins martorul vr-o 300m dupa ce am plecat intr-o dimineata.
                          Mai poate sta aprins si din cauza bateriei slabe. La diesel, se mai intampla cand dai la automat sa se aprinda ABS-ul si apoi sa se stinga dupa vreo 3-4 secunde.

                          Comment


                          • Martor Abs Aprins

                            s-a aprins martorul la un logan van diesel acum cind pun frina pe umezeala s-au polei nu mai intra abs-ul in functiune , se mai poate merge asa cu masina s-au trebuie sa merg neaparat la service?

                            Comment


                            • masina nu are nimic... franeaza si fara abs...
                              trebuie verificate in prima instanta toate mufele, curatati senzorii si dupa aceea vazut cablaje, senzori sau alte defecte.

                              Comment


                              • Ok! Multumesc, bine ca mai pot sa merg asa cu ea deocamdata...
                                Last edited by 77sky; 2 March 2013, 16:38.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google