Martor ABS Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by brinco218 View Post
    am pus cauciucurile originale si a disparut problema, era prea mare diferenta de dimensiune se pare...Acum am ramas cu cauciucuri de vara ...
    E normala problema pentru ca la fiecare roata ai cate un senzor prin care calculatorul de ABS vede viteza fiecarei roti iar atunci cand rulai cu masina peste 70 km diferenta de viteza intre rotiile din fata si cele spate era prea mare si calcuratorul vedea ca o defectiune a senzorilor (citea viteza eronat) dar problema era de la dimensiunile diferite ale anvelopelor . Solutia e sa pui anvelopele toate 4 de aceeiasi dimensiune.
    Bafta!
    sigpic

    Comment


    • am schimbat cauciucurile pe fata la Logan dar am pus unele cu garda mai joasa de 55 si dupa 2 zile mi sa aprins becu la abs iar pedala e cam tare ca si cand ar intra abs in functiune da nu intra un raspuns stie cineva please

      Nu mai scrie limbaj mIRC
      Last edited by vali007; 31 December 2009, 20:37.

      Comment


      • jumatate din raspuns ti-ai dat chiar tu. diferenta de dimensiune dintre anvelope. citeste cateva posturi mai sus, a fost cineva exact in situatia in care esti tu. revin-o la dimensiunile normale adica 65
        sigpic

        Comment


        • Daca ai masina echipata cu ABS, obligatoriu trebuie sa ai toate rotile la fel. Daca ai roti cu dimensiuni diferite, atunci calculatorul de ABS va primii viteze unghiulare ale rotilor diferite. Daca acest lucru se intampla pentru mai multe cicluri de functionare consecutiv, atunci va aprinde lampa in bord si va memora in calculator niste defectiuni (semnale implauzibile de la senzori) . Aceste defectiuni se va serge automat dupa montarea tuturor rotilor la fel. Poti pune si roti mai mici, dar toate sa fie la fel.

          Comment


          • asa este cum spune colegul de mai sus....
            Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

            Comment


            • cine ma poate ajuta si pe mine?? la mine la 80 90 la ora se decupleaza abs si mai porneste numai daca repornesc masina.precize ca am schionbat bascula stanga si rulment stanga si senzor stanga unde se credea ca e prb si tot nu merge.anvelopele sunt ok.

              Comment


              • n-ai greist cumva rulmentul? adica sa fi pus cu 48 de poli in loc de 44 sau invers. asta e cea mai des intalnita cauza, s-a schimbat tipul de rulment si deobicei la magazin se confunda comenzile, ca nu intreaba nimeni din ce an e masina, etc...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • martor abs aprins si nu mai am abs la roti la apasarea pedalei pana in capat (blocheaza rotile)
                  o fi pompa?
                  http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                  Comment


                  • Se poate.
                    Misca de roti si vezi daca ai joc in rulmenti.
                    Posibil contact inperfect la mufele de la roti, SAu vreun senzor bulit.

                    Comment


                    • chiar daca ii vorba de alta masina?
                      http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                      Comment


                      • w la ce masina..

                        Comment


                        • Originally posted by adicata2003 View Post
                          Daca ai masina echipata cu ABS, obligatoriu trebuie sa ai toate rotile la fel. Daca ai roti cu dimensiuni diferite, atunci calculatorul de ABS va primii viteze unghiulare ale rotilor diferite. Daca acest lucru se intampla pentru mai multe cicluri de functionare consecutiv, atunci va aprinde lampa in bord si va memora in calculator niste defectiuni (semnale implauzibile de la senzori) . Aceste defectiuni se va serge automat dupa montarea tuturor rotilor la fel. Poti pune si roti mai mici, dar toate sa fie la fel.
                          Aici nu sunt deacord cu tine. Ce se intimpla daca urci transfagarasanul unde sunt numai curbe. Dupa spusele tale calculatorul ar da numai erori din cauza diferentei de rotatii ale rotilor .

                          Comment


                          • suzukiignis
                            http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                            Comment


                            • @w3f: abs-urile cam toate se dezactiveaza din aceleasi cauze, descrise mai sus. mai ales daca "cealalta" masina are tot abs bosch 8.x. bineinteles, poate sa fie si pompa, dar atunci se aprinde becul din start, de cum pui contactul si se initializeaza ecu abs.
                              @cri307: lasa ca doar nu patinezi tot transfagarasanul pe cele cateva portiuni drepte, ecu abs vede ca a fost o problema temporara si nu intra in avarie. se admit cateva procente diferenta intre vitezel rotilo, pe perioade scurte de timp urmate de perioade cu viteza relativ egala. asta poti verifica daca insisti sa te dai mult cu frana de mana, alta, cauza de eroare abs.
                              Last edited by Seba; 2 June 2010, 22:43.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • inainte de problema
                                pun contactul martori porniti (se opreau martori doar dupa ce porneam motorul)

                                acuma cum dupa ce a aparut problema

                                pun contactul martori porniti dupa ce pornesc motorul martorul abs ramen porni
                                http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google