Martor ABS Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    In aceasta tema cu Abs va pot spune ca sunt patzit.Am logan din 2005 si daca va spun ca am schimbat vro 5 senzori de ABS si 2 rulmentzi de ABS nu va vine sa credetzi...dar e Logan pana la urma urmei.
    Din cate am inteles eu pe la service pe akolo la capatul de plastic al senzorului se aduna mizerie in timp si se roade cititorul acela si bineinteles trebuie schimbat senzorul.
    A 2-a chestie poate fi si de la rulmentul de ABS care are pe interior o membrana de un fel de cauciuc cu nishte striatzi pe ea care ajuta la citirea rotiri roti...odata duse acele striati s-a dus ABS nostru....
    Ca preturi orientative pt repararea ABS:
    senzon ABS 250 lei aproximativ si rulment abs cam vro 150 +manonera.
    Last edited by IonutUSJ; 7 May 2009, 17:31. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #62
      Nu e adevarat ce ti-au spus despre captorii de viteza si murdaria depusa, nu se strica de la asta.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #63
        colegul virtualmansorin, dupa 110000km, a schimbat doar rulmentii pe fata si capetii de bara. masina din 2005, alergata la raliuri, zilnic 6000-7000rpm. cam multe ai schimbat tu la masina...

        apropo, nu mai scrie ca pe "mess" ca iei cartonas
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #64
          Originally posted by hd06usj View Post
          In aceasta tema cu Abs va pot spune ca sunt patzit.Am logan din 2005 si daca va spun ca am schimbat vro 5 senzori de ABS si 2 rulmentzi de ABS nu va vine sa credetzi...dar e Logan pana la urma urmei.
          Din cate am inteles eu pe la service pe akolo la capatul de plastic al senzorului se aduna mizerie in timp si se roade cititorul acela si bineinteles trebuie schimbat senzorul.
          A 2-a chestie poate fi si de la rulmentul de ABS care are pe interior o membrana de un fel de cauciuc cu nishte striatzi pe ea care ajuta la citirea rotiri roti...odata duse acele striati s-a dus ABS nostru....
          Ca preturi orientative pt repararea ABS:
          senzon ABS 250 lei aproximativ si rulment abs cam vro 150 +manonera.
          Solutia pentru cei cu Logane mai vechi cu ABS e sa monteze la service niste bureti de protectie senzori (care se gasesc la service) - pentru ca mizeria e moartea senzorilor ABS

          Originally posted by andrei View Post
          Nu e adevarat ce ti-au spus despre captorii de viteza si murdaria depusa, nu se strica de la asta.
          Imi pare rau Andrei dar am vazut nenumarati senzori roata fata distrusi de mizerie (pietricele mici care ii zgarie si ii strica) - solutia e buretul de protectie care se monteaza pe captorul ABS si se sprijina pe portfuzeta.


          Si inca ceva important pentru cei ce au reusit sa aprinda martorul ABS - mergeti de urgenta la un service si faceti o diagnosticare completa a sistemului ABS pentru ca fiecare tip de defect ramane memorat in calculatorul ABS. Exista riscul ca atunci cand ai nevoie de ABS (o franare puternica) acesta sa nu functioneze - e posibil sa ia in considerare defectele anterioare.
          Resetarea defectelor si verificarea sistemului duce la o functionare corecta.
          Last edited by tutupiciu; 11 May 2009, 12:02. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #65
            Si inca ceva important pentru cei ce au reusit sa aprinda martorul ABS - mergeti de urgenta la un service si faceti o diagnosticare completa a sistemului ABS pentru ca fiecare tip de defect ramane memorat in calculatorul ABS. Exista riscul ca atunci cand ai nevoie de ABS (o franare puternica) acesta sa nu functioneze - e posibil sa ia in considerare defectele anterioare.
            Resetarea defectelor si verificarea sistemului duce la o functionare corecta.[/QUOTE]

            Odata ce este aprins martorul ABS, sistemul ABS este nefunctiona. Sistemul este functional doar atunci cand martorul ABS se stinge dupa 2...3 sec de la punerea contactului.

            Comment


            • #66
              Total de acord Adrian !!!
              dar calculatorul e calculator si nu se stie niciodata daca o pana memorata nu va fi activata exact cand ti-e lumea mai draga - am patit-o pe propria piele cu o pana nenorocota memorata de calculator motor (era o pana veche de captor pozitie PMI - si nu-mi pornea masina exact cand trebuia - mi-a facut asta de vreo 4 ori pana am pus diagnosticarea pe ea am resetat problema (am curatat captorul) si nu a mai aparut.

              Comment


              • #67
                tutupiciu, sa-ti spun cu e treaba cu memoria de defecte. Daca defectul memorat este unul sporadic(adica s-a intamplat odata- de ex, tensiune joasa in sistem sau o mizerie la nivelul unui senzor ce a perturbat semnalul), de obicei martorul se stinge singur si sistemul ABS este functional. Daca defectul este permanent (cablaj intrerupt, senzor sau calculator ABS defecte), atunci martorul va lumina incontinuu si sistemul este nefunctional. Masina va frana ca una fara ABS.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by adicata2003 View Post
                  Odata ce este aprins martorul ABS, sistemul ABS este nefunctiona. Sistemul este functional doar atunci cand martorul ABS se stinge dupa 2...3 sec de la punerea contactului.
                  Mie cand mi sa aprins martorul ABS din cauza ca era mizerie la senzorul rotii dreapta fata imi functiona ABS ul dar numa pe celelalte roti. Am testat!

                  Comment


                  • #69
                    Oricum Adrian, pentru linistea ta, tu nu ai reseta la masina ta penele memorate ? Macar asa din mandrie ca ai un logan fara defecte !!!
                    Si ca o ciudatenie legat de ABS: am vazut odata o masina cu ABS la care o roata se bloca complet la franare (lasa urma pe asfalt) iar celelalte functionau perfect - am pus diag pe ea si ce sa crezi ? Calculatorul ABS era impecabil - fara nicio pana sau defect - bizar nu ? Am refacut testul crezand ca cineva a intervenit inainte , si la fel : fara pana

                    Comment


                    • #70
                      @renault: exact asa facea a lui virtualmansorin, dar dupa franare se aprindea martorul abs in bord si adio abs. nu exista sa-ti mearga abs pe 3 roti, e o senzatie doar, pt ca intra mai devreme la prima franare, cand "vede" ca o roata sta (din cauza senzorului defect). la a doua pedala, se aprinde martorul si ai frana normala.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #71
                        Sal Seba: problema la ciudatenia aceea de masina era de bloc ABS care avea una din supape de descarcare defecta (cred ca nu deschidea suficient de repede) dar acest lucru nu era cuantificat de calculatorul ABS - prin inlocuire bloc ABS s-a rezolvat

                        Ca fapt divers
                        Am vazut senzor ABS zgariat de pietricele care pe tester arata viteza de 275km/h

                        Comment


                        • #72
                          a, da, la blocarea rotii pe asfalt, asa e. eu ziceam de simptomele prezentate de colegul renault. n-ai vrea sa stii cata vaselina cu pietris am scos de la senzorul dreapta fata si a doua zi iar facea la fel masina. ma gandesc ca aia la service cand au scapat telescopul in cablul senzorului de abs sa nu fi demolat ceva acolo in electronica senzorului, sa se fi busit firul sau pur si simplu sa se miste in suport si sa citeasca aiurea.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #73
                            Seba mai e ceva: daca suportul de mentinere captor (cel in care clipseaza) e deformat adica senzorul e prea departe sau prea aproape de pista magnetica a rulmentului fenomenul e asemanator - dar si tu spui corect ca partea de cablaj poate fi afectata
                            Ideea este ca suprafata de plastic ce sta fata in fata cu pista magnetica sa nu fie zgariata pentru ca e foarte aproape de bobina captorului

                            Comment


                            • #74
                              pai la sorin nu prea mai clipseaza, ma gandesc ca s-a rupt ceva in plastic acolo. nu-mi dau seama daca pe senzor sau pe fuzeta. ma gandesc ca doar de pe senzor se poate rupe plasticul. adevarul e ca n-am putut vedea calumea ce-i acolo, ca n-am pus masina pe rampa. am dat roata jos si ne-am bazgoit pe-acolo cat puteam baga capul sub aripa...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #75
                                Nasol: daca zici ca batzaie pe acolo sigur s-a rupt un pinten de plastic al captorului (care tine ferm pe pozitie captorul in suportul sau metalic ) -
                                cel mai bine e sa cumpere un captor nou ca sa nu mai aiba probleme - dar atentie la montajul sau si nu uitati buretele protector de praf

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google