Martor ABS Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    da, si sa schimbe service-ul, cu unul unde nu se mai ineaca senzorii in vaselina, ca nu e nevoie de ulei ca la dacia 1300 (mai mult ulei egal jumatate de lacatus, in acceptiunea unor "mecanici" auto) si nu mai da jos telescoapele spanzurandu-le in cablurile electrice atasate
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #77
      este interzisa prezenta si folosirea unsorii in zona captorilor ABS pentru ca atrage mizeria - rulmentul este unul etans (deci unsoarea din el nu are voie sa iasa)
      Pacat doar ca nu s-a folosit pe fata la logan captorul tip creion ca la rotile spate pentru ca nu mai existau astfel de probleme - insa pentru a monta un captor creion trebuie modificata portfuzeta pentru montajul captorului - si asta costa mult !!!

      Comment


      • #78
        Logan-ul are ABS 8,este bun El are un modulatr,senzori si roti fonice pe roti.La frinarea de serviciu senzorii citesc inpulsurile de la rotile fonice care treb sa fie aproape egale,daca nu cele care sint blocete,modulatorul incearca sa le deblocheze.Dac voi blocati rotile din spate cu frina de stationare ABS-ul(modulatorul care este si ECU considera ca ai o defectiune si te avertizeaza optic adica aprinde ideograma in bord.Probleme pot aparea la nivelul rotilor fonice(inbicsite de pamint,rugina,etc.),senzorilor(ei sint magnetici si se pot depune pe capul lor pilitura de fier )sau cablaje.una dintre ele iti poate aprinde ideograma in bord.Verificati-le pe rind si prin eliminate.bafta.

        ABS-ul gestioneaza defectele electronice.Daca ECU este curat problema este mecanica
        Last edited by iwego; 17 May 2009, 19:46. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #79
          iwego - ce-i aia roata fonica ?

          Comment


          • #80
            vezi aici noptiunea explicata pt muzicanti. senzori hall pt electonisti
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #81
              la noi la golan pe fata avem o pista magnetica integrata in camasa de etansare rulment cu 44 de inversari de poli si o bobinitza (senzorul) care functineaza exact pe efect hall asta stiam si eu - aparitia unei tensiuni la trecerea unei bobine pe langa un magnet
              Pana ii facem noi sa si cante mai e destul

              Comment


              • #82
                neh...un filtru acolo si-un amplificator operational in banda audio...a, trebuie si roata sa se invarta cu vreo 3000rpm ca sa auzim ceva. hm...vreo 300km/h cu o roata stock de logan
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #83
                  Am si eu o problema cu martorul ABS.
                  De cand am schimbat placutele de frana(3 zile),dimineata,la prima pornire,martorul ABS se aprinde apoi se stinge si cand actionez demarorul se aprinde din nou si se stinge dupa 2-3 secunde.Subliniez faptul ca doar la prima pornire in ziua respectiva se comporta asa,in rest se aprinde si se stinge normal.
                  Oare mai functioneaza normal ABS-ul?Nu am apucat sa-l testez.
                  Sa merg in service?

                  Comment


                  • #84
                    am si io o problema cu abs'u...daca merg sa zic cu aproximativ 70-80 sau peste viteza asta constant cam 2-3 km mi se aprinde abs'u in bord si semnul exclamari, am vorbit cu fostu proprietar si mi'o zis ca o schimbat un rulment pe dreapta, am pus masina pe tester si ii arata k problema ii la ABS la rotiile din fata da nu zice exact la care roata, am schimat si eu rulmentu si tot se aprinde martorul in bord. Am inteles k rulmentu trebuie cumparat in functie de codul sasiului sau a placutei ovale...nici nu mai stiu ce sa mai fac, maine merg pana la dacia service sa vad cat ii un rulment cu abs?

                    si am uitat sa precizez ca dupa ce opresc motoru si il repornesc martorul ii stins,dar dupa ce trec de nu stiu ce viteza iar se aprinde...daca merg numai prin oras martorul nu se aprinde oricati km as' circula
                    Last edited by Catalin88; 5 November 2009, 22:21. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #85
                      eu ieri pe ploaia aia mergeam linistit cu 60-70 si dintr-o data se aprinde abs-ul am pus frana si rotile se blocau, am oprit motorul l-am pornit iar a mai stat aprins vreo 5 secunde s-a stins si de ieri nu s-a mai aprins ce s-a intamplat oare?
                      laureate 1.5l, albastru marin

                      Comment


                      • #86
                        La mine iarna il mai apuca, adica mai sta aprins 1-2 secunde dupa ce porneste motorul dar face asa cand e foarte frig afara in rest nu face figuri.

                        Comment


                        • #87
                          Fostul propietar a cumparat rulment ptr. roata fara abs cu 44de poli ,Schimbal cu unu cu 48 de poli ptr roata cu abs si nu ti se va mai aprinde martorii din bord(abs si alarma)

                          Comment


                          • #88
                            roata fara abs, dar cu rulment cu 44 de poli hai ca-i buna...s-a schimbat la un moment dat numarul de magneti la rulmentii pt abs, acum cei cu 44 de poli sunt mai greu de gasit, umbla zvonul ca nu se mai fac. sorin a avut nevoie de rulment cu 44 si a pus cu 48, ca handicap de la magazin nu a stiut ca s-au schimbat rulmentii. dupa 100km/h se aprindea martorul in bord si adio abs.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #89
                              Si nu te-ai intrebat de ce se aprindea la 100km la ora ?

                              Comment


                              • #90
                                eu pesonal eram ferm convins ca din cauza senzorului, deoarece meseriasii de la service au uitat sa-l dea jos de pe telescop cand l-au schimbat si-a picat suspensia de pe dreapta-fata in firul senzorului. apoi au umplut cu vaselina rulmentul ca la dacia 1300, de-am scos 4 zile vaselina cu surubelnita cu sorin de ne-a venit rau. ulterior a aflat ca ala de la magazin gresise comanda si i-a adus rulment de ph2. acum e ok, senzorul nu are nimic, rulmentul era hiba. ala pt masinile fara abs n-are nici un magnet, in schimb poti pune atat rulmenti cu 44, cat si cu 48 de poli. la alea cu abs daca pui alt model apar surprizele
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google