Martor ABS Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Asa am patit eu Seba de a fost nevoie sa cumpar alt rulment cu 48 de poli .Nici nu mai aveam nevoie de vitezometru ,la 100km/ora se aprindea martorii abs si pericol

    Comment


    • #92
      Sa inteleg ca cei care avem PH1 o sa avem probleme cu schimbatul rulmentilor?
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #93
        nu neaparat. se gasesc, ceva mai greu, e adevarat, fiind produsi in regim de piesa de schimb, nu de fabricant; dar trebuie specificat la magazin ca va trebuiesc rulmenti cu 44 de magneti, nu cu 48.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #94
          am o problema ! acum cu zapada mi-am montat lanturile pe roti, toate bune , la o frina mai insistenta mi-a sarit un lant pe stg. si mi-a smuls un fir de linga etrier , din momentul acela s-a aprins si beculetul ABS , cit de grava e situatia si cit m-ar costa remedierea la service? la conducta cu lichid de frina nu are nimic. daca a mai patit cineva asa ceva il rog sa-mi dea si mie un sfat . multumesc.

          Comment


          • #95
            Tocmai ai ramas fara senzor... cam nasol... verifica de unde s-a smuls...

            Comment


            • #96
              e un fir care atirna deasupra etierului

              Comment


              • #97
                buna seara. Venind azi acasa dupa un drum de cca 120 km inainte sa bag masina in garaj am zis sa pun putin frana sa testez abs-ul. Zis si facut am franat la 30 km/h si abs-ul si-a facut treaba. Chestia e ca dupa acea frana el a incetat sa mai functioneze iar martorul ABS din bord mi-a ramas aprins. Mi se pare ciudat. Stie cineva ce poate avea? nici azi nu si-a revenit. Frane am dar Abs nu.
                Ambition

                http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

                Comment


                • #98


                  @r3duc pune-ti tinta de service pe tine si vezi cum trag aia cu norocul
                  L-am aprins si eu azi pe zapada.
                  Chiar am plecat de pe loc, am tras frana de mana dupa care am franat putin dar frana de mana nu am lasato,avand rotile blocate pe spate dupa franare normala sa considerat defectiune

                  Rezultat : ABS = 0 si frana de sanie

                  Am oprit motorul si l-am pornit totul merge normal macar acuma iarna sa o chitai putin ca vara ma doare inima
                  sigpic

                  Comment


                  • #99
                    am fost la service cu masina. Problema depistata este senzor fata dreapta stricat si rulmentul de pe aceeasi roata sau cum ii zice la chestia aia de pe care senzorul citeste viteza rotii. Intrebarea mea este ce anume trebuie sa cumpar in afara de senzor pe care l-am gasit la sfert din pretul pe care mi-l vand ei la dacia. De la service mi s-a spus ca am rulment cu 44 de dinti sau ceva de genu dar ca mai sunt si cu 48. cum comand sau ce trebuie sa cer la piese auto? Va rog ajutati-ma.
                    Ambition

                    http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

                    Comment


                    • Am si eu o problema am mers pe zapada cu lanturile iar unul dintre lanturi sa rupt si din momentul acela mi sa aprins ledul de la ABS in bord si ramane aprins.m-am uitat la conducta si nu are nimic.ma puteti ajuta cu vreun sfat?

                      Comment


                      • Originally posted by armadylo View Post
                        @r3duc pune-ti tinta de service pe tine si vezi cum trag aia cu norocul
                        L-am aprins si eu azi pe zapada.
                        Chiar am plecat de pe loc, am tras frana de mana dupa care am franat putin dar frana de mana nu am lasato,avand rotile blocate pe spate dupa franare normala sa considerat defectiune

                        Rezultat : ABS = 0 si frana de sanie

                        Am oprit motorul si l-am pornit totul merge normal macar acuma iarna sa o chitai putin ca vara ma doare inima


                        la tine s-a aprins din cauza ca ai tras frana de mana iar abs-ul nu avea cum sa-ti deblocheze frana pe spate cum normal era sa o faca si ti-a dat eroare.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • Originally posted by eugen29tl View Post
                          Am si eu o problema am mers pe zapada cu lanturile iar unul dintre lanturi sa rupt si din momentul acela mi sa aprins ledul de la ABS in bord si ramane aprins.m-am uitat la conducta si nu are nimic.ma puteti ajuta cu vreun sfat?
                          nu la conducta trebuia sa te uiti. senzorul sau cablul de ABS au fost atinse de lant
                          sigpic

                          Comment


                          • Astazi mi s-a aprins martorul de ABS + martorul rosu cu semnul exclamarii de la frana de mana. In timpul zilei am cam tras frana de mana in trafic, dar nu violent. daca opresc motorul se opresc si cum depasesc aproximativ 70km/h se aprind aman2,

                            Cred ca e de la roti ? FATA : 195/50 de iarna si pe spate 185/65 de vara. Asta sa fie probelma ?

                            Nu am luat gropi sau borduri.

                            Comment


                            • @brinco218 aceeasi problema am intanlit-o si eu la un megane 1 avea cauciucuri mai mari pe spate si cand rula cu peste 100 kmh se aprindea martorul de abs si pedela de frana se intarea(ca si cum ar fi intrat abs).Dupa ce a schimbat cauciucurile totul a revenit la normal!!!
                              Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                              Comment


                              • am pus cauciucurile originale si a disparut problema, era prea mare diferenta de dimensiune se pare...Acum am ramas cu cauciucuri de vara ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google