If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sal Am si eu un logan 1.5 dci. Dimineata porneste. Dupa aia nu mai vrea sa mai porneasca. Trebuie sa-i aiu cel putin 10-15 chei. Am fost cu ea la service si au zis ca e problema de la injectoare. Tr schimbate. Da costa 40 mil. Ce mai stiti si voi. Poate ma sfatuieste cineva.
Merci
Stiu ca sunt firme specializate in curatarea injectoarelor, au o masinarie cu virgula care le curata (am vazut la tv la promotor acum vreo doi ani) , imi aduc aminte ca era parca ~500 Euro toata afacerea.
Am si eu probleme cu loganul meu 1.5 dci.. dimineatza porneste dupa 7-8 chei.. cand e motorul cald porneste cam la a 2-a cheie.. La service mi-au zis ca sunt injectoarele.. ma costa cam 40 si ceva de milioane. altcineva mi-a zis ca poate sa fie de la bujii.. ce parere avetzi? am 74.100 de km cu masina. de mers am mers cu ea normal, adica nu subturata. schimb viteza undeva la 2700 de ture. problema e si la motorina. motorul este euro3. si acuma nu mai gasesti motorina euro3.
sall paulino .
motorina este important sa fie de la benzinarii nu de la camionagii asa ca nu ii face rau motorului daca bagi euro 4 sau 5 ,cand pui contactu se aprinde indicatorul cu filament (bujii) ?
cand porneste scoate fum si ce culoare daca scoate si cat de mult ?
cand ai schimbat ultima oara filtru de motorina?
Nu are legatura filtru de motorina ,toate astea se datoreaza faptului ca merge cu masina ''innecata'' daca schimbi la 2700rpm este foarte jos,incercati sa o mai duceti din cand in cand in 4500.4000 de vreo 2,3 ori cand mergeti cu masina,daca mergeti cu ea schimband la ture mici mai rau ii faceti masinii decat daca o calcati.
sall andrei !
am o singura intrebare :tu mai ai motor pe masina ta ?
pai cum frate sa schimbi vitezele la 4000 -4500 tu citesti ce scri daca tu schimbi vitezele la 4000 rp. in scurt timp o sa vezi un piston prin capota spor la condus si apropo motorul diesel prin constructie este un motor ce functioneaza la turatii joase cu mult sub motoarele pe benzina ,eu stiu ca nu trebuie sa mergi cu motorul subturat dar nici asa cum zici tu .
din cate stiu eu andrei are un dizal de 65 dus la 135 de cai si daca inca n-au zburat pistoanele prin capota, eu as zice ca tine motorul. o fi scriind dacia pe masina, dar motoarele-s renault. cu asta, hai sa revenim la subiectul topicului...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
seba tu ce zici motor de 135 de cai frate sunt sofer profesionist tu citesti prostia pe care ai scris-o mai sus unde se face aceasta dublare de cai ca ma duc si eu , astia cu toate modificarile lor de soft de abia reusesc sa mai adauge inca 20 de cai amarati si tu spui de dublare;hai las-o la punctu mort ca doare .
On topic: schimba injectoarele daca asa au zis baietii (ca sa fiu on ca altceva nu imi trece prin minte)
Off topic: la diesel alimentarea se taie pe la 4900 turatii............ din joi in pasti sa se mai duca si pe la vro 4000-4500 da asta lunar sau odata la cateva luni ;) asta ca sa curete injectoarele ;)
da npower si eu cand ies pe autostrada ii mai dau la un 3500 rp. dar pe maxim 10 km asta asa sa se curete turbosuflanta si galeria de evacuare fiindca merg zilnic prin bucuresti si as fi nebun sa turez saracu motor la 4000 rp. fie el si de reno (zici ca am BMV) da ce spui tu cu curatarea injectoarelor nu are nici o logica pt curatarea injectoarelor stiu ca se foloseste aditivi dar daca tu ai gasit metoda asta dai bataie .
seba tu ce zici motor de 135 de cai frate sunt sofer profesionist tu citesti prostia pe care ai scris-o mai sus unde se face aceasta dublare de cai ca ma duc si eu , astia cu toate modificarile lor de soft de abia reusesc sa mai adauge inca 20 de cai amarati si tu spui de dublare;hai las-o la punctu mort ca doare .
offtopic: citeste tot topicul cu prezentarea masinii lui felix (vreo 60 pagini) si ai sa te convingi de unde are 133 cp. mai intai citeste si dupa aia sa vii cu o replica, sa vedem cine are dreptate.
ontopic: verifica filtrul de motorina sa nu fie infundat, daca nu, cauta pe cineva care vinde injectoarele mai ieftin, ca la service is cam scumpe ce-i drept.
Citroen C4 Coupe 1.6 hdi 110 cp 2006 rouge lucifer
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment