Probleme Pornire Logan 1.5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ..mda s-ar merita sa dai banii pe Logan...daca nu ar fi rugina (DUPA 3 ani !!!)....si acum nu ca m-as lauda dar nu am avut incidente in viatza mea de sofer..masina nu este lovita! ...si ca sa ii citez pe cei de la vocea clientului : " DUPA ANALIZA ATENTA A PERSONALULUI TEHINC DE LA MIVENI S_A AJUNS

    ..mda s-ar merita sa dai banii pe Logan...daca nu ar fi rugina (DUPA 3 ani !!!)....si acum nu ca m-as lauda dar nu am avut incidente in viatza mea de sofer..masina nu este lovita! ...si ca sa ii citez pe cei de la vocea clientului : " DUPA ANALIZA ATENTA A PERSONALULUI TEHINC DE LA MIOVENI S_A AJUNS CONCLUZIA CA OXIDAREA CAROSERIEI ESTE CA URMARE A , ACTIUNII AGRESIVE A AGENTILOR EXTERNI"....acum ma scuzati dar eu nu stiam ca masina e bine sa o tin in sufragerie sau sa nu circul cu ea!

    pe scurt...am avut o parere bunicica despre Logan dar dupa 2 refuzuri de a mi se remedia problema legata de coroziune (RUGINA)...dar acum sunt nervos/ scarbit si dezamagit ca nu s-a schimbat mare lucru in tara asta.

    P.s. pentru B_53_DSP....cum am spus , masina nu e lovita catusi de putzin dar daca vrei si esti asa mandru de LOgan ...ce zici facem schimb? .. a mea are pe langa dotariile de la LAUREATE si rugina.......
    Last edited by Dragos_TDI; 25 January 2009, 02:30. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #32
      Salut. Am si eu un diesel de 85 de cai luat de un an si vreo 3 luni, de cateva zile am observat ca porneste putin mai greu decat inainte, adik trebuie sa insist pe cheie vreo 2-3 secunde dupa care o ia. Inainte cum ii dadeam cheie si pornea. Am 25.000 de km cu ea si am bagat motorina numai din pompa , in special Petrom.Am observat azi dimineata cand i-a dat undeva pe la 3500-4000 rpm ca s-a aprins martorul de apa (coltul din dreapta sus) cateva secunda dupa care s-a stins. Nu imi indica ca as avea apa in filtru de motorina, doar presiunea de ulei sta aprinsa si dupa ce a pornit inca vreo 2-3 secunde. Avetzi ceva idei de la ce e sau a mai patit careva asa ceva?

      Comment


      • #33
        aloo aloo...problemele cu pornire sunt cauzate de cateva elemente
        1-apa in motorina,de verificat filtrul si rezervorul
        2-bujiile incandescente... se depune un fel de zgura iar inrosirea lor e mai greoaie,trebuiesc scoase si curatate ATENTIE nu cu smirghel ci cu o bucata de lemn,de preferinta brad ca e mai moale,incercati ca inainte de a da la automat,chiar daca dupa prima punere a contactului nu se mai aprinde martorul de bujii incadescente,dar se sting ceilalti martori sa efectuati operatiunea de 2-3 ori sa vedem o ia la prima cheie,zic prima cheie,ca dupa 2-3 puneri de contact si stingerea martorilor(chiar daca cel de bujia incandescenta nu se mai aprinde dupa prima punere de contact nu va ipancientati e ceva normal,tot normal e si daca se aprinde) puteti da la automat
        3-supapa de pe injector numai face contact,din cand in cand scoasa si verificat daca are ceva depuneri de calamina,daca da spray special pt contacte electrice
        4-duza injectorului e infundata,sau are depusa calamina
        5-pe injector ai un cerc ,la unele sunt albastre si la altii galbene,cei cu cerculetele albastre pe injector,pot sa mearga cu 8000 rot/m ca tot vor avea probleme,pt ca la noi motorina e de mai proasta calitate ca afara,si ele sunt mai prost calitativ ca piese,cei care au cerculete galbene pe injector(ca si in cazul meu) nu vor avea probleme majore,evident ca vor fi si la ele probleme daca bagi motorina de tractor
        6-mare atentie si la senzorul de turatie ca si el poate fi o cauza,scos si curatat spalat cu degresol si poate scapati de stresul cu pornirea greoaie
        7-la un diesel,gen logan,ca sa mergi subturat ar trebui sa mergi sub 2000 rot/m,cea ce la logan un 2500-3000 rot/m e destul de acceptabil si fiabil pt motor,va intrebati de ce? pai sa va zic ,loganul intra in cuplu la peste 2000 de ture,obligatoriu ca si anumite functii mecanice si electronice intra in functiune si de acea nu e grava situatia de a merge cu schimbat viteza la 2500-3000 rot/m,nu e problema nici daca schimbi in limitare dar risti sa iti cada mai repede motorul,chiar daca e facut de renault
        daca v-am indus in eroare,va rog sa ma rectificati,sau daca am uitat ceva e de apreciat reamintirea ca la cate cauze ar putea fi nu mi le pot aminti pe toate...succes si va astept cu ce a-ti rezolvat fiecare dintre voi cu probleme,de la ce a fost cum s-a remediat costuri si altele
        8-poate fi si pompa de injectie de vina dar aici trebuie meserias,nu va bagati ghearele voi,sau pompa de alimentare,dar aici nici eu nu stiu daca diesel are pompa de alimentare

        Originally posted by Serghey View Post
        Salut. Am si eu un diesel de 85 de cai luat de un an si vreo 3 luni, de cateva zile am observat ca porneste putin mai greu decat inainte, adik trebuie sa insist pe cheie vreo 2-3 secunde dupa care o ia. Inainte cum ii dadeam cheie si pornea. Am 25.000 de km cu ea si am bagat motorina numai din pompa , in special Petrom.Am observat azi dimineata cand i-a dat undeva pe la 3500-4000 rpm ca s-a aprins martorul de apa (coltul din dreapta sus) cateva secunda dupa care s-a stins. Nu imi indica ca as avea apa in filtru de motorina, doar presiunea de ulei sta aprinsa si dupa ce a pornit inca vreo 2-3 secunde. Avetzi ceva idei de la ce e sau a mai patit careva asa ceva?
        la diesel nu e probleme ca mai sta aprins martorul de ulei,ti se poate aprinde si dupa ce a pornit motorul pt o fractiune de secunda,asta indica ca nu a ajuns ulei la pompa de injectie,deaia e bine sa o lasi la relanti la pronire pt cateva 15-20 secunde
        Last edited by AGENTUL NYT; 26 August 2009, 09:27. Reason: Automerged Doublepost
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #34
          Cred ca o sa dau o fuga si pana in service azi sa vad ei ce imi pot spune. Ne auzim maine sa va spun ce au zis.

          Oare aceste probleme legate de pornire se rezolva pe garantie sau trebuie sa platesc? Am garantie extinsa si nu a trecut decat un an si 3 luni de cand am masina
          Last edited by Serghey; 26 August 2009, 11:58. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #35
            Salutare. Am revenit cu raspunsul la pornirea greoaie. Am fost in service, au pus-o pe test si rezultatul a fost 3 injectoare bulite care s-au schimbat pe garantie. M-ai are rost sa discutam despre calitatea unor piese folosite avand in vedere ca masina are 25.000 km si motorina am bagat numai din peco si in special Petrom si OMV.

            Comment


            • #36
              Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord

              Comment


              • #37
                B 74 NYT te rog sa imi zici si mie unde se afla acele cerculete albastre sau galbene.... eu m-am uitat pe injectoare si nu am vazut nimic. Sunt vizibile sau trebuie desfacut vreun surub?

                Comment


                • #38
                  Buna.Azi dimineata la -33 grade(Miercurea-Ciuc)am reusit sa rup manerul interior de la cablul de deschidere capota.Aveti idee daca se gaseste numai manerul separat de cablu si cam cat costa?

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by mbogdanc View Post
                    Sal Am si eu un logan 1.5 dci. Dimineata porneste. Dupa aia nu mai vrea sa mai porneasca. Trebuie sa-i aiu cel putin 10-15 chei. Am fost cu ea la service si au zis ca e problema de la injectoare. Tr schimbate. Da costa 40 mil. Ce mai stiti si voi. Poate ma sfatuieste cineva.
                    Merci
                    Si eu am avut acceasi problema, si au zis ca tre schimbate injectoarele care costa 2000 euro in total cu schimbat cu tot. Au zis ca este de la motorina si pompa de injectie nu a avut ungere si a bagat piulitura in injectoare, dar sunt service-uri specializate care ti le curata si inlocuiesc piese care nu pot fi remediate, astfel pe mine m-a costat 3000 lei, si acuma merge bine, insa m-au sfatuit la service ca pot sa bag la un plin si un pic de ulei in motorina, ca sa aiba ungere pompa de injectie.

                    Comment


                    • #40
                      Problema cu injectoarele e ceva normal la Logan dci. Cei care au probleme ar fi cel mai rentabil sa caute ateliere service care reconditioneaza injectoarele si eventual pompele de injectie.
                      De spalat rezervorul de motorina e foarte indicat, deoarece daca ai avut probleme cu injectoarele e sigur ca ai pilitura metalica de la pompa de inj. si in rezervor.

                      Comment


                      • #41
                        da se poate dar se repara cu 1000 lei se cumpara de pe net supapa de retur pentru injector 1,5 dci mare atentie sa fie originale ca nu tine schimbi filtru de motorina si speli rezervorul si conductele.bafta te mai pot ajuta pe mess solyom06 bafta.
                        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google