Costuri pentru cureaua de distributie rupta in mers, 1.2 16V.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Costuri pentru cureaua de distributie rupta in mers, 1.2 16V.

    Buna ziua! Sunt posesorul unui logan Laureat din 2013 luna 7 (21.000 km)masina inca in garantie .Saptamana trecuta in timp ce mergeam in regim de oras(provincie) cu aprox. 50 km /ora am auzit un zgomot la motor.Am oprit masina si pentru ca ma aflam langa un service autorizat dacia la mai putin de 1 km am anuntat si m-au tractat acolo.A doua zi ,desfacand motorul sub supravegherea celor de la dacia(prin poze,zic ei),au constatat ca (tot din spusele lor)cureaua de alternator s-a rupt si svilte din ea ( au motivat ca) au intrat sub cea de distributie,mutand-o de la punct.Pagubele au fost 2 pistoane sparte si supape indoite.Ca reparatie au inlocuit doar cele 2 pistoane cu unele noi ,ramanand cele 2 vechi.Tot asa au procedat si cu supapele.Am luat masina desi cunostintele mele mi-au spus ca ei nu ar mai fi acceptat acest motor cu o asa reparatie (ca sunt un om bun)si a doua zi am constatat ca la bracarea rotilor stanga –dreapta se aude un scartaiit mare.Acum au constatat ca si pompa servo directie este defecta.Masina inca se afla in service.Va marturisesc ca nici nu am apucat sa achit toate ratele..Va cer un sfat in ceea ce priveste modul de abordare pe care trebuie sa-l am in rezolvarea acestei situatii.Va multumesc anticipat .
    Rog un moderator sa mute aceasta postare ,daca am gresit,unde ii este locul.

  • #2
    @Raphael
    Insista, la modul ferm, sa-ti schimbe si pompa de servodirectie, fara alte explicatii. Atata vreme cat autoturismul este in garantie, are toate reviziile la zi, nu incape discutie. Eu am avut o problema similara, insa nu am intampinat greutati din partea dealer-ului.

    Comment


    • #3
      ruperea unei curele de distributie nu insemna ca acel motor este compromis, este o prostie sa sustina asa ceva.
      se schimba pistoanele, supapele indoite si asta e. e doar costisitor, nu cu repercursiuni ulterioare.
      si da, sanse mari sa se mai fi defectat si alte cele pe langa distributie. oricum ai masina in garantie si sunt obligati sa rezolve toate problemele datorate acelei defectiuni. daca comenteaza, suni la vocea clientului.

      ca idee, nu-ti va schimba nimeni acel motor doar ca tu nu-l mai accepti deoarece a fost reparat.
      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

      Comment


      • #4
        Eu zic ca atata timp cat cei din service constata si remediaza, asta e, mergi inainte, sau vinzi masina... si iei ceva mai fiabil... desi mai fiabil ca dacia, daca nu au inceput si astia sa faca rebut la calitate, nu exista dupa parerea mea. (ma refer strict la masini ieftine si simple)
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • #5
          Nasol ce sa zic , dupa aceasta reparatie e bine sa verifici periodic motorul de scurgeri de ulei/antigel etc.
          Totusi parca nu-mi vine sa cred ca cureaua de distributie a fost rupta de cureaua de la alternator.
          Distributia este protejata de niste capace fixate destul de bine , singurul punct vulnerabil fiind la acea fulie dubla dar nici acolo pentru ca spatiu dintre fulie si carcasa este foarte mic, nu vad cum ar intra acea curea in compartimentul distributiei.
          Daca au facut treaba buna teoretic ar trebui sa n-ai probleme cu motorul pe viitor.
          Last edited by prometheus; 17 March 2015, 20:31.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • #6
            @ mumus .Sa pacalesc un om (sa-i vand masina) doar pentru faptul ca fabrica incepe sa vanda rebuturi nu as face-o!M-am pacalit eu.....asta e.
            Last edited by Raphael; 17 March 2015, 20:32.

            Comment


            • #7
              Tu esti un caz izolat(sa speram) cu distributia rupta atat de devreme la acest motor pe logan II.

              Le logan I parca a mai fost un user care a patit ceva similar dar fara sa-i rupa cureaua de distributie.
              Last edited by prometheus; 17 March 2015, 20:42.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • #8
                Eu am vandut meganul2 detinut anterior ptr cateva maruntisuri care sau defectat in decurs de 2 ani am zis ca nu mai vreau sh, sa stau cu stresu ca pica ceva la ea mereu...

                Si eu zic ca de aia ai luat masina noua sa nu ai probleme, si daca ai, le rezolvi pe garantie, iar daca la finalul garantiei nu esti multumit, fa-i vant. Si eu i-am zis la proprietar ce a avut si ce am reparat, si la test masina a fost impecabila... si aia se mirau ca de ce vand o masina buna ))

                Deci daca o vinzi corect, fara sa ascunzi ceva, nu vad o problema in asta, dar nu acum, cand expira garantia, eventual opteaza ptr garantie extinsa.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • #9
                  intereseaza-te la alt service dacia, sau poate e cineva pe aici care stie 100% cum recomanda producatorul in acest caz.
                  nu stiu de ce, dar am o mica banuiala ca producatorul nu recomanda reparatia motorului, ci se schimba cu totul.
                  la alti producatori asa se intampla, e drept alta clasa de masini.
                  Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                  Comment


                  • #10
                    Nu are treaba schimbatul motorului...
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google