In urma cu 30 de zile din cauza aparitiei unor zgomote pe fata am schimbat in service bieletele de directie si capetele de bara. Dupa inlocuire zgomotele au disparut in totalitate, dar dupa parcurgerea a 1000 de km masina a inceput sa prezinte niste zgomote ca un troncanit, se aude pe dreapta fata, dar aici este partea mai ciudata, doar atunci cand masina se incalzeste dupa un drum mai lung. Troncane asa de tare incat ai impresia ca s-a slabit ceva, scut, cadru support motor, etc. Cand masina se raceste, zgomotele dispar. Am verificat in service suplimentar si am inlocuit si rulmentii de presiune din capul amortizoarelor si .... nimic. Am verificat caseta de directie si la prima vedere nu prezinta joc.
Acum in service au inceput sa vehiculeze idea ca ar fi bucsa de ghidare din caseta, aflata in partea dreapta.
Partea ciudata este ca la rece, masina prezinta nici un zgomot, nici macar dupa ce se incazeste motorul la 4 linii, doar sa spunem ca dupa 30 min de functionare continua in regim de drum national sau autostrada, zgomotul incepe sa se auda din ce in ce mai tare pana ce troncane infiorator. Nu are legatura cu calitatea drumului, indiferent daca este ca in palma sau cu denivelari se aude la fel de tare, am mers pe drum cu denivelari de exemplu si nu s-a auzit nimic si am mers pe autostrada unde troncanea intruna de aveai impresia ca acum se desprinde ceva de pe masina.
Nu este o bataie ritmica, nu are legatura cu turatia motorului.
Cu motorul oprit daca balansez masina se aude, la fel daca apas ritmic pe partea din fata a masinii. Dar numai daca masina este "incinsa" de un drum mai lung. Un amic care a mers cu mine ieri pe autostrada sustinea ca simtea bataia in zona de sub bordul masinii pe partea pasagerului. In Bucuresti intr-o parcare am miscat masina si din interior se auzea destul de tare, din exterior cand ascultam nimic, am ascultat zona amortizoarelor si cea a tamponului motor. Are directa legatura cu factorul de dilatare termica, pentru ca face doar cand este "incinsa" de un drum mai lung, se dilata ceva care automat slabeste de exemplu un support.
Am fost cu masina in service si am verificat-o de mai multe ori, nu pare a fi nimic slabit.
Domnilor colegi orice sugestie este binevenita mai ales ca nu as dori sa cumpar o caseta de directie si sa ma trezesc ca in continuare am aceleasi simptome.
Acum in service au inceput sa vehiculeze idea ca ar fi bucsa de ghidare din caseta, aflata in partea dreapta.
Partea ciudata este ca la rece, masina prezinta nici un zgomot, nici macar dupa ce se incazeste motorul la 4 linii, doar sa spunem ca dupa 30 min de functionare continua in regim de drum national sau autostrada, zgomotul incepe sa se auda din ce in ce mai tare pana ce troncane infiorator. Nu are legatura cu calitatea drumului, indiferent daca este ca in palma sau cu denivelari se aude la fel de tare, am mers pe drum cu denivelari de exemplu si nu s-a auzit nimic si am mers pe autostrada unde troncanea intruna de aveai impresia ca acum se desprinde ceva de pe masina.
Nu este o bataie ritmica, nu are legatura cu turatia motorului.
Cu motorul oprit daca balansez masina se aude, la fel daca apas ritmic pe partea din fata a masinii. Dar numai daca masina este "incinsa" de un drum mai lung. Un amic care a mers cu mine ieri pe autostrada sustinea ca simtea bataia in zona de sub bordul masinii pe partea pasagerului. In Bucuresti intr-o parcare am miscat masina si din interior se auzea destul de tare, din exterior cand ascultam nimic, am ascultat zona amortizoarelor si cea a tamponului motor. Are directa legatura cu factorul de dilatare termica, pentru ca face doar cand este "incinsa" de un drum mai lung, se dilata ceva care automat slabeste de exemplu un support.
Am fost cu masina in service si am verificat-o de mai multe ori, nu pare a fi nimic slabit.
Domnilor colegi orice sugestie este binevenita mai ales ca nu as dori sa cumpar o caseta de directie si sa ma trezesc ca in continuare am aceleasi simptome.
Comment