Tambur Rupt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by lenush64 View Post
    Sabotii...?! De regula la ora 9AM,lumea e odihnita...
    uite de ce te injura cate unii si te trimit la cratita, pentru ca afirmi treburi d-astea penibile
    colegul s-a referit la tamburi, dar daca tu n-ai prins ideea se pare ca tu nu esti prea odihnita
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • #17
      E ca şi cum ai merge cu un pantof nou într-un picior şi cu unul uzat în celălalt.

      Comment


      • #18
        daca uzura tamburului ramas pe masina nu este mare atunci nu vad de ce sa-l schimbi
        daca vorbim de saboti, da, se schimba pe ambele roti fara discutii
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #19
          @lenush64, eu cred ca s-a inteles esenta postului meu, in ciuda exprimarii (din nou ) 'defectuoase".
          Macar eu am incercat sa-mi spun punctul de vedere cu privire la problema colegului si poate sa-i fiu, acolo, in mica masura de ajutor...sau nu.
          Dar tu? In afara de intepaturi si de arogante eftine, nu prea impresionezi cu nimic, desi am vazut ca ai potential , da' e mai mijto sa te dai grande, este?
          Nu uita, colega, ca nu esti pe tarlaua dacia reno servis, esti pe un forum auto, unde mai dam si kixuri, inclusiv in exprimare.
          In rest, poti incerca sa fi mai prietenoasa in remarci...daca nu, ramane cu a zis sam mai sus.

          Comment


          • #20
            Am facut acea remarca (la necesitatea de a schimba ambii tamburi, de saboti nu discutam acum...), pentru ca am impresia unui rulaj mic.
            Si...sa schimbi, la cca 40-50 kkm ambii...cred ca este putin exagerat.
            As merge in 2 trepte: schimbat piesa pe partea cu pricina, test de franare si apoi decid daca e chiar nevoie si de al doilea, nou.

            Asadar, SandeLLL, cati km a consumat masina?
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #21
              ideea este ca nu vei mai avea aceeasi eficienta la franare
              materialele de frictiune reactioneaza diferit si-atunci cu producator de tamburi diferit risti ca sa ai un dezechilibru permanet la franare desi sunt pasuiti, intotdeauna o roata franeaza mai bine ca cealalta
              pasuirea la tamburi dureaza mai mult ca la discuri
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #22
                Masina are acum 34500km deci ar fi cam devreme de schimbat tamburi si saboti... oricum cand va fi nevoie amandoi se vor schimba. PS Informatiile de la voi au fost de folos discutiile in contradictoriu mai putin.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google