Trepidatii La 120 Km/h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trepidatii La 120 Km/h

    Buna ziua. Am un logan din 2013, 1,5 pe motorina. La apropiere de 120 km/h incepe sa tremure un pic ca si cum ar fi subturat. Este ca un prag. Dupa ce trece de 120 nu are nimic. Nici pana aproape de 120 nu are nimic. Cei de la service mi-au spus ca ar fi la toate masinile din serie. masina este luata in octombrie. Mai are cineva o problema asemanatoare sau sunt unicul? multumesc

  • #2
    Raspuns tipic de service. NU au toate masinile din service, a mea e tot 2013. Banuiesc ca te referi la trepidatii de la motor/cutie. Detaliaza te rog simptomele.
    In orice caz, mergi inapoi la service si remediaza problema pe garantie
    My Ride sigpic

    Comment


    • #3
      Incearca sa echilibrezi rotile.

      Comment


      • #4
        Pur si simplu incepe sa dîrdîe. As zice ca parca as merge cu o treapta mai mare decat viteza cu care circul. Se mai intampla la plecari, cand schimbi repede treapta si masina nu reuseste sa prinda viteza necesara.
        Rotile sunt echilibrate si din cate am inteles problema este la 90 km cu rotile neechilibrate.

        Comment


        • #5
          şi dacă face la fel şi după ce verifici/echilibrezi toate roţile, fă-i geometria
          sigpic

          Comment


          • #6
            Ar avea vreo legatura geometria, daca in viteza a 4-a la aceleasi km, adica 120, nu se intampla nimic, numai turatia motorului se aude? Nu trepideaza.

            Comment


            • #7
              Dacă la aceeaşi viteză trepidează într-a 5-a iar într-a 4-a nu, atunci nu e de la geometrie.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Asa ma gandeam si eu. Sa nu fie ceva de la soft, parerea mea.

                Comment


                • #9
                  Ceea ce resimti tu, are legatura cu o anume turatie a motorului. Deci, cade varianta legata de echilibrarea rotilor; e vorba mai degraba de un punct critic (ca la orice organ aflat in miscare de rotatie), al motorului.
                  Last edited by IancuMIC; 19 May 2015, 22:25.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #10
                    dupa cum zicea si iancu, are legatura cu turatia motorului si cel mai probabil iti rezoneaza esapamentul.
                    nu stiu la diesel, dar benzinarele aveau atasat de esapament dupa catalizator un "batator acustic" al carei rol era sa atenueze aceste vibratii, si nu toate benzinarele o aveau montata.
                    Last edited by kkhheelloo; 19 May 2015, 15:19.

                    Comment


                    • #11
                      Daca e de la esapament, oare e programat numai in viteza 5-a si la 120 km? E cam ciudata treaba. Problema este din primele zile, nu acum

                      Comment


                      • #12
                        e vorba de turatie
                        se manifesta in orice treapta, de aia s-a montat batatorul de care ziceam
                        eu am un esapament aftermarket dupa catalizator si la mine acum rezoneaza undeva la 1850-1900 rpm in orice treapta cel mai pregnant in treptele 2,3 si 4
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Din cate am inteles de la cine s-a mai uitat, se pare ca problema este la turbina.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google