Martori Bord Aprinsi Dupa Schimbul De Filtre Si Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martori Bord Aprinsi Dupa Schimbul De Filtre Si Ulei

    Astazi am facut revizia la loganul meu 1.5 dci 2011 .totul a fost ok.am pornit-o , totul a fost normal, insa dupa 1 km de mers s au aprins 2 martori in bord.cel cu check engine (cu forma de motor) si martorul STOP.dupa alti 5 km s-a aprins si cel de la bujii sau probleme electrice cum spune in manual.masina merge la fel, nu face probleme.am verificat mufe,nıvei uieı, lıchıd de frana, antıgel totul e in regula.din ce cauza au ramas aprinse?a mai patit cineva?mai pot merge asa cu ea?

  • #2
    Unde ai facut revizia? De ce nu te-ai intors sa le expui problema, eventual o verificare cu testerul.
    sigpic
    !

    Comment


    • #3
      ai schimbat si filtrul de motorina?

      Comment


      • #4
        Originally posted by alexs1988 View Post
        .din ce cauza au ramas aprinse?a mai patit cineva?mai pot merge asa cu ea?
        Martorul "verificare motor",se aprinde din sute de cauze,crezi ca e cineva "mama Omida",sa o ghiceasca... Toti care au patit,au apelat la tester.Nimeni nu poate recomanda cuiva, sa mearga cu o masina cu probleme...!

        Comment


        • #5
          @alexs1988: Citeşte aici, iar rezolvarea o găseşti în postul 491.
          Maşina este tot Diesel, acelaşi an de fabricaţie 2011.
          Baftă!

          Comment


          • #6
            stiu ca pare pueril insa am patit ceva asemanator si s-a dovedit a fi borna de masa destransa precum si niste sigurante din compartimentul motor care erau putin sarite din locasurile lor. Verifica si poate ai noroc.

            Comment


            • #7
              S-a rezolvat problema.o mufa nu mai facea contact corespunzator.a fost curatata , au fost sterse erorile si acum totul e ok.multumesc colegilor pt ajutor

              Comment


              • #8
                care mufa?

                Comment


                • #9
                  @alexs1988: Nu ar strica să ne oferi mai multe explicaţii, poate pe viitor se mai confruntă şi alţi colegi cu aceeaşi problemă.

                  Comment


                  • #10
                    Mufa de la debitmetru nu facea contact cum trebuia.ideea e sa nu va alarmati la fiecare martor care se aprinde in bord,deoarece de cele mai multe ori e o eroare care se rezolva prin o simpla diagnoza si stergere a respectivei erori.acum masina functioneaza perfect mai putin ac ul...

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google