Am facut fix 100 000km si am schimbat fix.... fulia de la alternator.La mine nu s-a desfacut in mers, ba nici cu cheia nu vrut sa se descfaca , a trebuit taiata cu flexul,in schimb imi rupea cureaua de accesorii.Am pus fulie "model nou"( asa a zis mecanicul) si sper sa mai fac 100 000Km si apoi o schimb iarasi...cu tot cu masina...
Fulie Alternator Cazuta In Mers
Collapse
X
-
Originally posted by Dreamer4ever View PostSuna alarmant...Fulia pare robusta,sau doar pare...Nu demult,la Double cab-ul meu diesel mi-a sarit fulia de la vilbrochen,rupand in acelasi timp splint-ul de la axa cu came si facandu-mi zob distributia abia schimbata...Fulia alternatorului nu aduce prejudicii grave de moment,doar daca esti departe de casa si este noapte...Dar este neplacut,oricum.
Comment
-
Mie mi s-a intamplat pe vremea cand aveam Laguna I dar la 180 000 km. Totusi e ceva normal la kilometrii astia. Oricum imi aparea uneori in bord becul de avaria (cand o turam mai tare) iar la cateva zile mi-a cazut fulia. Simptome ca masina ar fi fost neinregula au aparut dar nu le-am bagat in seama, iar daca ma duceam la un service, nimeni nu se gandea sa umble la fulie sa vada daca are joc, mi-ar fi spus ca masina este buna.
Comment
-
Salut baieti,
Zilele trecute tocmai ce am trecut si eu prin aceasta problema la loganul meu 1.4 Laureat: cazut fulie alternator+curea la pornire, si nu eram tocmai aproape de casa (de la Rm. Vilcea la Buc. e ceva cale). Fulia pare a fi in buna stare, este cea din metal+cauciuc; la fel si cureaua, pare ca noua. Sincer, in naivitatea mea ma gindeam ca macar 8 ani de zile nu o sa am nevoie sa schimb nimic la ea in afara de consumabile, ca o sa merg linistit fara macar o surubelnita in portbagaj. Masina are 3 ani si 1/2, 45000km si a fost tinuta in puf, a fost rulata numai in afara Bucurestiului,fara accelerari bruste, nu a vazut nici in vis mai mult de 130km/h ( si pe astia doar o data sau de doua ori) etc. Am citit cu atentie tot topicul de 2-3 ori si totusi nu imi este clar: se poate monta sau nu fulia de diesel tip INA cu clichet si 6 caneluri de pe daciashop pe un Logan pe benzina? Adica fizic am inteles ca se poate,filetul fuliei se pupa cu filetul arborelui alternatorului insa poate cineva din cei care si-au montat sa confirme ca dupa un nr. de km nu au aparut probleme de genul curea tocata/rupta, zgomote etc.
Miine as dori sa cumpar aceasta fulie si am asa o stringere de inima ca poate voi avea probleme.
Comment
-
la fel am patit si eu mi-a cazut fulia in mers. am mers la service si mi-a pus fulia la loc. dupa ceva timp mi-a cazut iar. de data asta mi-am rezolvat singur problema.
am desfacut alternatorul, am luat o cheie tubulara pe care am taiat-o ca in poza si am indoit-o la 90 gradepentru a avea acces la capul axului unde trebuie introdus-a o alta cheie. am pus vopsea pe filetul axului si am strans piulita ce tine fulia prin bataie (socuri). de 2 ani nu am mai avut probleme si sper ca nici nu voi mai avea...Attached Files
Comment
-
acum doua sapt am schimbat fulia de la alternator deoarece s-a spart cea veche. astazi s-a paradit si cea noua si am schimbat-o cu una de diesel ina. mi se pare de calitate net superioara aceasta fata de ce de benzina. s-a potrivit perfect. o sa merg acum sa verific incarcarea.
a trebuit sa desfac roata, bara, am slabit putin compresorul a/c cat sa pot misca de furtun sa pot sa scot alternatorul, si furtunul care intra in pompa de servo. am pierdut putin ulei, dar am completat cu altul nou.sigpic
Comment
-
Salut,
Acum 3 zile am fost la un service autorizat (AutoMarcusGrup din Pantelimon) si mi-am inlocuit fulia veche care imi cazuse pe drum cu una nou, cu clicket Ina. Cel mai mult timp mi-a luat sa ma hotaresc daca sa montez tot vechea fulie care parea in buna stare sau una de diesel.
Deci faza cu SDV-istica dedicata pe care o au service-urile DaCIA este o abureala. Asa zisul mecanic, care a bijbiit nitel pina sa scoata alternatorul (asa, se pare ca mai trebuiesc scoase si suruburile astea 2, da, uite ca mergea si fara astea) a demontat fulia veche de pe alternator prin batere cu ciocanul intr-o cheie M27, in timp ce alternatorul era tinut cumva intr-o menghina de banc. Operatiunea a durat in jur de o ora si a costat 180 RON, ceea ce nu mi se pare totusi exagerat. Operatiile au fost urmatoarele:
-scos freon din instalatie AC ( 380 gr. freon afisa aparatul );
-demontat masca fata si niste aparatori de plastic care se afla in stinga si in dreapta scutului; cu masina ridicata pe platforma, prin fata si pe linga roata a desfacut niste suruburi;
-desfacut compresor AC care a ramas prins doar in furtunele lui;
-desfacut alternator;
Comment
-
sall am si eu probleme la alternator logan 2007 fara ac 1,4 ,fulia de benzinar am schimbato cu cea disel adica asta http://www.daciashop.ro/mecanica/fulie-alternator
problemele care le am la fulie sau alternator sant asa:
dat curea jos si anvartit de fulie cu mana scartie dar merge usor ce o fi nu stiu
joc axial la turatii mai sus de relanti dar acum au mai disparut era vorba de cca 2mm sus jos nu
vb de alternator pus pe masina si cum stau cu fata la motor
blochez rotorul cu o cheita anvart de fulie catre fata masini adica cum sa r strange fulia e ok
bag cheia invers sa blochez iar rotorul si anvart catre bordul masini adica cum as desface ,surpriza se anvarte fulia pe axul alternatorului ,tot am anvartit dar ia tot nu iesea de acolo
oare sa fie blocata acolo sa se fi dus unul din filete fulie sau ax rotor doamne fereste ,
oare de ce sa fie jocul axial si scartaitul ,mentionez ca fulia am pus o anul asta am cu ia max 2000km + rola antinzatoare + curea toate originale
la ce costuri sa ma astept si defapt ce o fi de vina ,uitasem alternator bosch am
m6 14v 53-98A
seria 0 124 415 041
cam asta zice GFN colegul nostru
La mine s-a potrivit fara nici o problema.
Inainte sa cumpar fulia am intrebat mecanic din retea service daca se poate monta asa ceva pe logan benzina si mi-a spus ca ei la service monteaza acelasi tip de fulie si pe benzinarele cu aceasta problema cu mentiunea sa aiba 6 caneluri
Problema rasuciri inverse am obervat-o acum cu fulia asta cu clicket, eram cu capota ridicata, motorul pornit,am accelerata pana la 5000de rotatii cand dadea sa revina in ralanti am accelerat iar,la a doua accelerare s-a auzit cu un clack cum a cuplat clicketul fuliei .
Comcluzia este ca dupa o accelerare puternica rotorul alternatorului avand inertie mare tinda sa isi mentina turatia dar cureaua scade brusc rotatia si fulia preia socul iar daca acel material elastic (cauciuc) nu isi mai face treaba atunci slabeste fulia de pe filet.Last edited by electrica2000; 10 September 2012, 22:57.
Comment
-
Originally posted by electrica2000 View Postsall am si eu probleme la alternator logan
bag cheia invers sa blochez iar rotorul si anvart catre bordul masini adica cum as desface ,surpriza se anvarte fulia pe axul alternatorului ,tot am anvartit dar ia tot nu iesea de acoloDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Am avut fulia de la alternator stricata si am mers la reprezentanta sa mi-o inlocuiasca.
A costat 335 ron. 112,90 ron. manopera, cu alternator dat jos si 157,26 ron. fulia.
O fi mult ? Mia asa mi se pare.Daca o problema se poate rezolva atunci nu trebuie sa te stresezi, daca nu se poate rezolva atunci chiar nu are rost sa te mai stresezi.
Comment
Comment