Caraie la introducerea in march-arriere si in a V-a

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caraie la introducerea in march-arriere si in a V-a

    am luat un easy dci acum 10 zile si dupa o jumatate de ora am dus-o la service pt k la cuplarea intr-a V-a caraia ceva in cutie,mi s-a zis k pinionul si sincronul au fost defecte (dupa 4 km!!!!!!!!!!!!!!!),le-au schimbat cei de la service,iar acum aceeiasi problema o am in marsalier.Sunt dispertata k in 10 zile treb sa duc masina a doua oara in service!Am vb cu cei de la Pitesti si nu vor sa schimbe cutia desi au recunoscut k a venit defecta din fabrica.Ce sa fac?

  • #2
    In march-arriere asa fac toate, caraie catoedata cand incerci sa schimbi viteza. Dar esti sigura ca apesi ambreiajul pana la capat? Poate fi si asta o cauza, daca nu apesi ambreiajul complet, caraie putin.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      il apas sigur.masina are covorase de cauciuc si m-am gandit k poate covorasele impiedik ambreiajul dar m-am uitat si nici macar nu ajung la pedale....

      Comment


      • #4
        Pai atunci e pinionul de la march-arriere stricat, eu zic sa suni la Vocea Cleintului (0248.500.000) si sa le spui problema ta, inclusiv prima problema apruta la doar 4 km. Ei s-ar putea sa intervina si sa ceara o expertiza si sa schimbe cutia de viteze.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Originally posted by georgia_jojo
          il apas sigur.masina are covorase de cauciuc si m-am gandit k poate covorasele impiedik ambreiajul dar m-am uitat si nici macar nu ajung la pedale....
          Incearca inainte sa bagi in "R" ,sa apesi ambreiajul,cu masina oprita...sa astepti 3 secunde sa vezi daca mai caraie si atunci ...
          Last edited by andrei; 20 June 2007, 15:17.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Si mie imi opune cateodata rezistenta la march-arriere, face "tranc" cind intra (nu cariie). Cred ca va dispare dupa ce se va uza putin pinionul. Orisicum i-am gasit si leacul: slabesc foarte putin ambreiajul si intra perfect.
            Treptele 1, 2, 3, s.a.m.d. daca fac figuri este 99% ceva defect.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #7
              nu ar trebui sa caraie deloc eu zic ca e defecta,eventual singura kestie care se poate zice ca "asa fac toate" e ca nu intra in march-arriere cateodata,in rest e ok.

              Comment


              • #8
                Originally posted by georgia_jojo
                il apas sigur.masina are covorase de cauciuc si m-am gandit k poate covorasele impiedik ambreiajul dar m-am uitat si nici macar nu ajung la pedale....
                buna ! pacat ca ai intrat pe forum cu o problema.
                dar fi atenta la ce ai spus mai sus daca pedala de ambreiaj nu atinge covorul inseamna ca nu apesi pedala pina la capat,ambreiajul se apasa pina la podea regleaza pozitia scaunului daca e nevoie.
                la mers inapoi cind cirie:
                -la cuplarea in viteza intra la categoria "asa face toate"
                -la rulaj in mers inapoi se mai aude un zgomot specific pt. ca aproape toate pinioanele din cutie se invirt invers si nu sunt rodate pe acel sens de rotatie

                bafta ! poate scapi de service

                Comment


                • #9
                  Originally posted by georgia_jojo
                  il apas sigur.masina are covorase de cauciuc si m-am gandit k poate covorasele impiedik ambreiajul dar m-am uitat si nici macar nu ajung la pedale....
                  E clar ca are ceva cutia!
                  Eu zic sa mai insist la reprezentanta si daca nu merge atunci sun la vocea clientului.
                  Vad ca esti din BV, ai luat masina de la ASV?
                  CsB
                  Ambition 1.6 MPI

                  Comment


                  • #10
                    soro duo inapoi la service si urla la ei
                    toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                    Comment


                    • #11
                      ITI RECOMAND CU CALDURA SA SUNI LA VOCEA CLIENTULUI
                      Face minuni pentru sanatatea ta si a masinii.
                      Am avut si eu probleme cu ALARMA & INCHIDEREA CENTRALIZATA montata de ei din prima zi. M-am foit prin Service vreo luna si nu am rezolvat nimic si cum am sunat la VOCEA CLIENTULUI, imediat si-au schimbat atitudinea, si m-au cautat ei pe mine si am rezolvat problema in 15 minute, ea nefiind nici macar una complicata la mine ci, o legatura defectuoasa cand s-a montat alarma de catre ei.

                      Comment


                      • #12
                        Nici mie nu imi intra uneuri in R. Am deja 40000km (deci nu e vb de rodaj banuiesc) si tot asa face(de la inceput).
                        Cand vad ca opune rezistenta, bag intai a 3-a si pe urma R si merge ca unsa.
                        Eu lucrez la un service(de electrocasnice,ce e drept), iar cand a trebuit sa ma duc la service cu masina pt revizii si am vazut ca aia incearca sa imi vanda mie vrajelile pe care le bag si eu (castravetzi la gradinar) am facut tot posibilul sa renunt la serviciile lor. Inclusiv reviziia de 30000km am facut-o pe cont propriu pt ca la Service Cobalcescu mi-au cerut 8mil!!!!!! Eu am facut-o cu 3mil cu piese originale si mana de lucru avizata!!

                        Comment


                        • #13
                          eu inainte sa bag in R,apas ambreiajul,3 sec,unde si bag in R ,intra fara sa caraie,daca nu intra ridic putin ambreiajul pana cand intra in viteza,ati incercat careva asa?
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            Pai nu ai vazut mai sus ca asa fac si eu. Si chestia cu bagat intr-o alta viteza(nu neaparat a 3-a) tot acelasi efect il are pentru ca in ambele situatii se mai misca putin pinioanele si iese R-ul din punctul acela mort.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #15
                              mai baieti, de ce indrumati oamenii aiurea? Exista printre voi un tehnician mai de soi?

                              Cutia de viteze de Logan, oricare ar fi ea nu are sincron pentru marche-arriere. Este normal ca in unele conditii sa nu intre in viteza de mers inapoi... Iar daca vedem ca nu intra si totusi fortam, atunci se va declansa acel sunet pe care-l numim carait. Solutia in acest caz este urmatoarea: cind vedem ca nu vrea sa intre, introducem in viteza 1, cuplam un ic ambreiajul ca si cind am vrea sa mergem in fata, introducem iar in Mers inapoi si cu siguranta de data asta va intra. Ideea este sa schimbi un pic pozitia pinioanelor si a arborilor, datorita lipsei sincronului...


                              Totodata, stim cu totii ca Loganul vine din fabrica cu pedala de ambreiaj reglata sus, cit mai sus. Este o aberatie ce-i spuneti fetei, sa arunce covorasele. Daca ea a cerut mecanicilor ca ambreiajul sa cupleze de jos, atunci sfatul vostru se explica. Altfel nu.

                              La faza cu tr a5a intr-adevar a fost o problema, foarte rar se intimpla treaba asta.


                              Succes cu noua masina, sa o stapinesti sanatoasa si fara probleme
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google