Caraie la introducerea in march-arriere si in a V-a

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dsign te contrazic partial cu covorasele. Al meu daca intra sub pedala raman cam 2 cm pana la capatul cursei l-a ambreiaj si i-ti dai seama ca la asa diferenta ar carai din pinioane(un carait lung care se aude cam ca la camioane). Spun partial pentru ca nu am covorase originale de Logan(m-am zgarcit la bani si am luat teapa), cu cele originale nu ma pronunt.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #17
      incercati sa cuplati fara a porni m otorul

      Comment


      • #18
        Nu-i bun sfatul. Poate motorul s-a oprit chiar cand pinionul e in punctul mort.
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • #19
          eu trebuie numa sa ciupesc ambreiajul ca sa pot sa schimb viteza...deci no way sa prinda on covorase
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            vai de ambreiajul tau mai tirziu... mi se pare o aberatie ce se intimpla in fabrica: regleaza astia ambreiajul in pod si peste 30 000 km ne plingem ca patineaza. Nu ma contraziceti la asta, ca lucrez in service si stiu ce vorbesc.

            Am reglat ambreiajul sa tina mai jos de cind mi-am luat masina, si acum n-are nici o buba. Insa la marche arriere tot caraie citeodata...
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • #21
              Si eu la fel, l-am reglat destul de jos dupa ce mi-am luat masina. Si odata am fost in service si mi l-au reglat iar sus, dupa care m-am luat de ei si acasa l-am lasat iar mai jos.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                Originally posted by dsign
                vai de ambreiajul tau mai tirziu... mi se pare o aberatie ce se intimpla in fabrica: regleaza astia ambreiajul in pod si peste 30 000 km ne plingem ca patineaza. Nu ma contraziceti la asta, ca lucrez in service si stiu ce vorbesc.
                ai dreptate...al meu nu stiu daca o mai duce 20 mii , am 40 mii acum
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by dsign
                  vai de ambreiajul tau mai tirziu... mi se pare o aberatie ce se intimpla in fabrica: regleaza astia ambreiajul in pod si peste 30 000 km ne plingem ca patineaza. Nu ma contraziceti la asta, ca lucrez in service si stiu ce vorbesc.

                  Am reglat ambreiajul sa tina mai jos de cind mi-am luat masina, si acum n-are nici o buba. Insa la marche arriere tot caraie citeodata...
                  Da si desteptii ca sa nu puna mana pe cheie spun ca asa trebuie sa fie. Cel putin eu i-am convins sa-l faca sa tina mai jos. Eu cred ca mai este o chestie- cand ambreiajul tine mai jos trebuie sa schimbi ca la carte(adica ambreiaj calcat la fund nu doar ciupit). Totusi caraitul de marche arriere nu este caraitul ala lung de Raba e mai scurt si mai altfel daca apare din ala lung e o problema esti de acord?
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #24
                    de acord... dar am stabilit deja de ce caraie... e din cauza lipsei sincronului.

                    Oricum calci ambreiajul pina la fund, eu cel putin asa fac, orice s-ar intimpla... Am scaunul reglat in asa fel incit sa pot sa apasa pe ambreiaj complet. Sa nu credeti ca la mine cupleaza in prinul centimetru, dar nici la juma de metru cum e reglat din fabrica.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google