Huruit Roata Fata In Treapta De Viteza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Huruit Roata Fata In Treapta De Viteza

    Salutare, am si eu o problema la un Logan 1,5 dci din 2006 cu "doar" 183.000 km. Am cautat si pe forum aceasta problema dar nu am macar ceva asemanator, daca se considera ca exista deja atunci rog un moderator sa stearga thread-ul.
    Problema se manifesta in felul urmator : in momentul in care masina intalneste denivelari in timpul rularii(doar in treapta de viteza, idiferent de ce treapta e 1,2,3,4 sau 5) se aude un huruit extrem de enervant (wrung....wrung....wrung) ca si cum ar agata ceva din plastic pe roata, nu se aude constant ci e un sunet care se aude cu o cadenta de 2 secunde, parca ar fi roata ovala, iar in podul pedalieri se simte aceea vibratie sau rezoneaza ceva caci se simte bine trepidatia de la huruti.
    Dar daca in momentul in care mai trec inca odata pe acel sector de drum cu denivelari si scot masina din viteza si pastrez viteza initiala cand masina a fost in treapta de viteza sunetul se estompeaza aproapre de tot dar se mai aude foarte foarte putin aproape insesizabil(trebuie sa fi foarte atent la acel sunet sa il depistezi in acest caz). Ideea e ca am aschimbat capete de bara, bilete bara stabilizatoare, discuri, placute, dar sunetul tot persista in acelasi conditii descrise mai sus. Pe curbe nu bate, nu suieraCe e drept amortizoarele si arcurile nu au fost schimbate. Ceva pareri, idei, indicatii ? Multumesc.

  • #2
    Poate fi suportul de la cutia de viteze.

    Comment


    • #3
      Ai verificat rulmentii?

      Comment


      • #4
        Suportul de la cutie a fost schimbat, precum si bieleta antirasturnare.
        Rulmentii sunt ok. Deoarece nu huruie cand e la liber, doar in viteza si pe denivelari. Daca r fi rulmentul nu ar trebui sa huruie indiferent daca sunt pe denivelari sau nu ?
        Asta am fost la un mecanic sa obtin o parere si el spunea ca e foarte posibil sa fie din cauza planetarei. Ce ziceti ? Pareri, idei, sugestii.
        Geometria am refacuto azi, precum si schimbat roti fata-spate.
        Tot asa face.

        Comment


        • #5
          Iti dai seama ca in probleme mecanice vei obtine aici numai variante ipotetice, nu iti poate spune nimeni 100% sigur ca este x piesa de vina pana efectiv nu vede la fata locului sau pana nu pune mana sa verifice

          Daca mecanicul tau te-a orientat catre planetare, atunci poti lua in considerare asta, presupunand ca mecanicul tau stie ce vorbeste si mai ales - spre deosebire de toti de aici - a si verificat fizic masina

          Daca vrei o parere personala, eu cred ca e mai putin probabil sa fie planetarele ( desi nu le exclud!!) deoarece tu scrii mai sus ca "pe curbe nu bate " ( frecvent incep sa bata in curbe si apoi in alignament )

          Comment


          • #6
            vezi sa nu fie intermediarul de la planetara dreapta. acolo este un rulment, ala sa nu-ti faca figuri de genu celor povestite de tine sau eu as verifica cu de-amanuntu rulmentii rotilor. altceva nu stiu ce ar putea sa fie.

            asa am patit la un logan 1.4,chel. acelasi huruit sacadat, insarcina ziceai ca se rupe in doua, pe liber abia daca i auzeai. am dat jos planetara dreapta, am scos si fuzeta canelata pt planetara, si am dat la o parte protectia de plastic a rulmentului. Avea culoarea cuprului bilele iar camasile erau albastre. asa a fost la mine.nu-ti mai povestesc ce am patit pana l-am scos. imi venea sa-i dau foc.nu am avut nici presa hidraulica.
            Last edited by bogdan83; 29 August 2015, 10:18. Reason: Automerged Doublepost

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google