Problema Alimentare Dci 65cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Alimentare Dci 65cp

    Salut,

    Acu' 3 zile a inceput...
    Invarteste, invarteste, dar nu scanteieste...
    A venit un prieten mecanic, a dat cu spray pe admisie si a luat-o... A zis ca sunt bujiile de vina, ca sunt moarte. Le-am schimbat pe toate.
    Masina cu 80mii de km, niciodata schimbat bujii, sau altceva, doar o distributie acu multi km.
    Bun, am schimbat bujiile, a luat-o... Zic gata, am scapat, dar ce sa vezi... dupa vreo 4 ore in care masina a stationat, dau sa plec, aceeasi problema, invarteste, invarteste, dar nu porneste. Pana la urma a luat-o, dar dupa 100 m, s-a oprit motorul in mers. Am dat la cheie si a luat-o din nou.
    A doua zi, din nou, nu am mai reusit s-o pornesc decat cu spray, pe care l-a adus din nou colegu' mecanic. A schimbat supapa de sens pe alimentare, cea de langa pompa de amorsare, a dus-o la testat injectoare, nimic in regula cu ele. Asta se intampla ieri. A functionat bine ieri, nu s-a mai oprit, pana azi-dimineata. Din nou. Ce sa fie, ce sa fie? Ca nu mai pot.

  • #2
    Eu cred ca scanteieste , nu cred ca benzineste cum trebuie!
    Verifica injectoarele mai bine in alta parte.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      Originally posted by florianhomeag
      Acu' 3 zile a inceput...
      Invarteste, invarteste, dar nu scanteieste...
      ce sa scanteieste ? daca nu benzineste nu scanteieste. pompa dezamorsata , presiune pompei la pornire , ti-au zis ceva ? o lasi o noapte acolo s-o porneasca ei ...
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • #4
        Mi-a pornit foarte greu azi dimineata. Dupa ce am pornit-o, am oprit motorul, am pus contact iar si a mers la sfert. Motorul merge frumos, nu scoate fum. O sa-i fac un test sa vad ce are.

        Comment


        • #5
          Din ce observ în semnătură, colegul are dCi, aşa că ce treabă are scânteia cu autoaprinderea?
          Filtrul de motorină când l-ai schimbat ultima oară?

          Comment


          • #6
            Am schimbat si senzor presiune din rampa. La fel. De fapt mai rau, acum nu nai vrea nici cu spray de pornire

            Comment


            • #7
              Debitmetru aer?

              Comment


              • #8
                Am scos furtunul de motorina din pompa si i-am dat cheie. Nu curge motorina - presiune lipsa. Se pare ca pompa e problema

                Comment


                • #9
                  Pune furtunul ala la locul lui si scoate capatul de teava care pleaca in rampa comuna. Daca da motorina pe acolo cand dai la automat nu are nimic pompa. Si pana sa zici ca este pompa mai are si ea niste senzori, un filtru...mai este de verificat. Nu stiu daca ti-au mai spus si altii, dar termina cu spray-ul ca mai rau faci.

                  Comment


                  • #10
                    Am scris furtun, dar e de fapt teava.

                    Filtrul inca nu l-am dat jos. Luni o tractez pana la service. Pana atunci pauza.
                    Ce alti senzori ar mai fi? In afara de cel de pe pompa, caruia i-am scos firele si mi-a dat eroare diferita pe diagnoza... deci nu e el de vina
                    Last edited by florianhomeag; 11 September 2015, 20:14. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      Colegu, vezi ca ai un gunoi pe undeva si se tot plimba, de regula la o imbinare undeva, cred ca cel mai probabil la para de amorsare.

                      Comment


                      • #12
                        Am desfacut din nou teava de inalta presiune si am dat la para de amorsare. Nu iese motorina. Oare reusesc eu sa pun motorina in miscare prin acest procedeu sau e undeva infundat? In mod normal, daca dai la para de amorsare, iese motorina pe acolo? Adica pe la teava de inalta ce duce la rampa

                        As fi umblat si pe la filtru dar nu am acces decat foarte greu.
                        Poate cineva sa imi indice care este furtunul de motorina ce intra in pompa (cel ce vine de la filtru). L-as scoate si pe ala sa fac aceeasi proba cu para.

                        La indicatia unui coleg de pe aici, am desfacut si piesa aceea ca un surub de pe pompa, cea de langa alternator si am dat la pompa de amorsare. Vine motorina pe acolo. Urmatorul pas ar fi sa scot componenta mare rotunda cu mufa maro, cea care regleaza debitul si sa vad daca e infundat filtrul ei.
                        Acum piesa rotunda, din cate am vazut eu, are 2 suruburi torx si un surub pentru surubelnita dreapta in capul ei. Mai are si alte suruburi?
                        Scot doar suruburile torx?
                        Last edited by florianhomeag; 12 September 2015, 12:34. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          Am schimbat si regulatorul pe presiune cu alte doua, care erau functionale. Nu vrea nici asa sa porneasca. Mergem la service sa o dam jos.

                          Comment


                          • #14
                            Ori injectoare ori pompa. Un clip si un test de retur injectoare puteau sa lamureasca situatia daca le facea cineva care stie diag nu un mecanic.
                            Porneste si fara debitmetru de n-are treaba.
                            Cati km are? ca de vechime e inainte de 2008 , nu?
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • #15
                              Are 80 mii km. Test injectoare efectuat - sunt ok

                              Am dus pompa la verificat. Maine primesc diagnosticul.
                              Motorina pana la pompa vine. Dupa pompa pompa, nu mai vine
                              Am desfacut si eu pompa si nu am gasit urme de uzura pe partea de inalta. Motorina este curata iar cama este de asemenea curata. Am dat de roata de angrenare si mie imi parea ca functioneaza pompa de transfer, poate ma insel
                              Last edited by florianhomeag; 14 September 2015, 18:38. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google