Logan 1.4 Probleme Baterie / Martor Luminos Baterie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.4 Probleme Baterie / Martor Luminos Baterie

    Salutare,

    Ieri dupa vreo 300km de mers intins cu vreo 70-90 kmh mi-a murit bateria relativ brusc. A inceput sa palpaie martorul baterie si dupa vreo 5min cel de ABS si cel de la airbag.

    Reusesc sa trag pe dreapta fix intr-o benzinarie, si exact cum suspectam bateria total goala, nici geamurile epectrice nu se mai miscau.

    Cu ajutorul unui domn de la benzinarie o pornesc cu cabluri si ajung 15 km mai incolo la un dedeman de unde iau un varta de 45 cu 400 , cea de pe masina avand 40 cu 420.

    Masina porneste, toate bune si frumoase dar pt urmatorii 300km martorul de baterie se aprinde aleatoriu la cateva minute sau cateva zeci de minute.

    Mentionez ca bateria initiala avea 5 ani, masina 55000 km, si culmea era in plan sa schimb luna viitoare la salariu inainte sa intru in iarna.

    Intrebarea mea este, de ce s-ar putea aprinde martorul de la baterie?

  • #2
    Este posibil ca alternatorul sa nu mai incarce cum trebuie.Sa verifici la un electrician auto.

    Comment


    • #3
      Alternatorul nu incarca asa cum trebuie daca se aprinde martorul de la baterie. Daca se aprinde aleator, asa cum spui, eu ma gandesc la perii.

      Comment


      • #4
        Daca ar fi fost problema de la perii,nu cred ca in 5 minute ''Reusesc sa trag pe dreapta fix intr-o benzinarie, si exact cum suspectam bateria total goala, nici geamurile epectrice nu se mai miscau.'' si asta dupa ce a parcurs 300Km.Faptul ca nu a fost avertizat de martorul din bord,dedicat,ma face sa cred ca "vinovat" ar fi releul regulator de tensiune,cel care raspunde si de stingerea-aprinderea acelui martor...

        Comment


        • #5
          Da, corect. Prima data citim ca ii "'palpaie martorul baterie si dupa vreo 5min cel de ABS si cel de la airbag'' apoi ''Masina porneste, toate bune si frumoase dar pt urmatorii 300km martorul de baterie se aprinde aleatoriu la cateva minute sau cateva zeci de minute''. Eu de aici am inteles ca uneori incarca si (normal) se stinge si martorul, alteori, la intervale neregulate de timp, se mai aprinde pentru un timp martorul, deci nu mai incarca. De aici am dedus posibilitatea ca periile sa fie vinovate. Sigur ca poate sa fie si releul vinovat.

          Comment


          • #6
            update:
            dupa ce am postat pe forum am pornit din nou la drum , 250km , nu de alta dar trebuia sa ajung acasa.

            Masina a pornit la prima cheie dar 5-10 minute martorul baterie a stat aprins continuu si dupa a mai palpait intermitent vreo 45 minute.

            Dupa asta au urmat vreo doua ore de mers fara sa se mai aprinda.
            am ajuns in Bucuresti , tras direct la serviceul unde imi fac de obicei reviziile si reparatiile.

            Mentionez ca in timpul asta am mers cu farurile stinse , fara ventilatie , AC , casetofon ...

            Ii povestesc electricianului treaba, el se apuca masoara
            curentul bateriei - OK
            incarcarea alternatorului - OK
            pune testerul de baterie pe baterie - full , la specificatiile de pe eticheta..
            verifica din nou cablurile - OK

            A zis ca poate am prins eu o baterie mai statuta prin depozit si de aceea s-a tot aprins martorul.

            Pana la urma a ramas ca daca mai se aprinde sa ma duc direct la el sa vedem daca prindem problema.

            Dupa asta au urmat doua ore prin Bucuresti bara la bara , cu AC pornit , casetofon, pozitii pornite... nici o problema.

            Intr-un final se pare ca am mers cateva sute de km bune stresat degeaba

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google