Salutare,
Ieri dupa vreo 300km de mers intins cu vreo 70-90 kmh mi-a murit bateria relativ brusc. A inceput sa palpaie martorul baterie si dupa vreo 5min cel de ABS si cel de la airbag.
Reusesc sa trag pe dreapta fix intr-o benzinarie, si exact cum suspectam bateria total goala, nici geamurile epectrice nu se mai miscau.
Cu ajutorul unui domn de la benzinarie o pornesc cu cabluri si ajung 15 km mai incolo la un dedeman de unde iau un varta de 45 cu 400 , cea de pe masina avand 40 cu 420.
Masina porneste, toate bune si frumoase dar pt urmatorii 300km martorul de baterie se aprinde aleatoriu la cateva minute sau cateva zeci de minute.
Mentionez ca bateria initiala avea 5 ani, masina 55000 km, si culmea era in plan sa schimb luna viitoare la salariu inainte sa intru in iarna.
Intrebarea mea este, de ce s-ar putea aprinde martorul de la baterie?
Ieri dupa vreo 300km de mers intins cu vreo 70-90 kmh mi-a murit bateria relativ brusc. A inceput sa palpaie martorul baterie si dupa vreo 5min cel de ABS si cel de la airbag.
Reusesc sa trag pe dreapta fix intr-o benzinarie, si exact cum suspectam bateria total goala, nici geamurile epectrice nu se mai miscau.
Cu ajutorul unui domn de la benzinarie o pornesc cu cabluri si ajung 15 km mai incolo la un dedeman de unde iau un varta de 45 cu 400 , cea de pe masina avand 40 cu 420.
Masina porneste, toate bune si frumoase dar pt urmatorii 300km martorul de baterie se aprinde aleatoriu la cateva minute sau cateva zeci de minute.
Mentionez ca bateria initiala avea 5 ani, masina 55000 km, si culmea era in plan sa schimb luna viitoare la salariu inainte sa intru in iarna.
Intrebarea mea este, de ce s-ar putea aprinde martorul de la baterie?
Comment