Motorul Se Incalzeste Repede

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by skd_ozenel View Post
    Uite ca la mine doar la k7m face asta. Mcv-ul cu k4m niciodata.
    Posibil la D4f sa nu fie nevoie.
    Nu am zis nicaieri ca ar avea vreo problema, ci doar ca e motorul mai sensibil si eu faceam asa cum am spus mai sus ca sa il protejez cat de cat.
    bloc de fonta, cedeaza caldura apei dupa oprire si intra sistemul antipercolare. Blocul de aluminiu tine mai putina caldura si se raceste mai repede.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #17
      Acelasi fenomen se intampla si la mine, asa ca atunci cand sesisez treapta 1 la ventilator o mai las la relanti cateva secunde pana se opreste ventilatorul iar dupa ce opresc motorul nu mai porneste ventilatorul, dar eu nu am timp sa ii fac pe plac tot timpul si o las asa, oricum ventilatorul nu merge mai mult de 2-3 minute. Doar ca de un timp, cand e cald motorul, si aprind farurile si dezaburirea creste temperatura la 6 linii, iar cand opresc consumatorii revine instant la 4 linii, am inteles ca am probleme cu masa la motor asa ca am mai pus 2 mase si am curatat-o pe cea veche, fara efect. Am mai citit ca ar fi sonda de temperatura, dar am schimbat-o acum 3 ani iar motorul nu se incinge, apa din borcan nu fierbe, iar ventilatorul isi face treaba atat pe prima treapta cat si pe a doua. Ce-i drept nu am testat cand pleaca ventilatorul. Logan laureate 2005 1.6

      Comment


      • #18
        D4F este tot din fonta dar are racirea muult mai ok fata de 1.4 1.6 8v datorita faptului ca chiulasa este mai mare in dimensiuni (plimba mai multa apa) + ca si pompa are o functionare mai eficienta iar corpul termostatului este practic prins pe chiulasa la 1.4/1.6 am impresia ca este pozitionat pe bloc daca nu ma insel.
        Last edited by prometheus; 23 September 2015, 16:22.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #19
          Originally posted by Andi29 View Post
          Doar ca de un timp, cand e cald motorul, si aprind farurile si dezaburirea creste temperatura la 6 linii, iar cand opresc consumatorii revine instant la 4 linii, am inteles ca am probleme cu masa la motor asa ca am mai pus 2 mase si am curatat-o pe cea veche, fara efect
          Consumatorii introdusi in cicuit,nu sunt alimentati cu masa de la motor,sunt alimentati cu masa de la caroserie.Un instrument de masura poate spune multe,folosit in cunostinta de cauza...

          Comment


          • #20
            @prometeu nu are nicio treaba cu dimensiunea ci cu functionarea sau nu a pompei de apa.
            @lenush... I-ati masa si tine-o in bucatarie. Si aia de pe caroserie si aia de pe motor. Ambele vin ghici de unde. De la ....?
            Exact. 4! Ne vedem la toamna.
            Masina nu are nimic. NI-MIC!

            Comment


            • #21
              Daca stau bine sa ma gandesc,a inceput sa faca asa dupa ce am schimbat distributia,capacul de la pompa de apa pe care l-am montat (nu de origine) nu are aceeasi paleti ca cel pe care l-am demontat. Pozele ar trebui sa fie mai explicite.probabil de aici si volumul mai mic de apa pus in miscare.

              Comment


              • #22
                Pai esti culmea! trebuia sa dai toate detaliile de la inceput , noi de unde sa stim cauza exacta a problemei tale daca nu ne spui tot istoricul ?
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #23

                  Daca stau sa ma gandesc bine si eu, nici a mea nu a facut inainte de distributie in 2010.
                  Oricum nu imi amintesc de atunci.

                  Comment


                  • #24
                    Eu am pus pompa de apa originala la ambele distributii schimbate, asa ca s-ar putea sa nu fie asta cauza.

                    Comment


                    • #25
                      paletii mai mici ai pompei de apa nu asigura un debit corect de antigel pentru racire la ralanti, in mers nu e o problema pentru ca o ajuta turatia
                      eu am patit asa la supernova cand am montat o pompa de apa dolz ( fugiti de asa ceva ) si vara la ralanti aproape ca nu se mai oprea gmv, chiar si in mers ceasul de temperatura a apei era mai ridicat ca inainte, nu mai statea la jumatate (acolo influenta si radiatorul ca-i pusesem unul de cupru) .
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • #26
                        E vorba ca porneste gmvul dupa ce opresti masina si motorul.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google