Nu este adevarat.Depinde si de modul in care este exploatata masina
Gasit Masina Cu Bateria Moarta
Collapse
X
-
Salut
daca este tot un autoturism este ok ,intelegi ce vreau sa spun sa nu dai curent la o camioneta sau la un gip care are o baterie mai mare si a ta oricum o sa se forteze degeaba,in rest sa o faci cu cabluri calibrate ca cele din comert si mare atentie la borne,de la o masina la alta.In rest nu ar trebui sa fie nici o problema daca nu faci treaba asta foarte des.
Comment
-
Am patit-o si eu pe drumu spre sibiu..Baietii din lc mioveni stiu...Am parcat si a murit ...Si cand am bagat cheia in contact..Ce s vezi surpriza..Luminile in bord nu mai mergeau claxon pauza...Am scos bornele le-am lasat putin le-am pus la loc si a mers...Acu dupa ceva timp am oprit la o benzinarile aceeasi problema..Numa ca acu nu a mai vrut nici cu bornele scoase si incepuse acul de la turometru sa joace..Norocu meu sa si-a revenit..Cand am ajuns acasa am mers la service la rombat..Au pus-o oamenii pe tester si ce sa vezi surpriza baterie in scurt...Am schimbat-o si acu nu mai face nimic o sa asteptam
scuze pentru postu lung...Da trebuia sa povestesc intamplarealow....&.....slow
Comment
-
Asta a mers la tine, cu scosul bornelor, ca a fost bateria de vina, dar la altii nu are nici o treaba.
Comment
-
Pai am povestit asta ca ultima intamplare..Am patit de 2 ori cand nu a vut sa porneasca dimineata...Nu mergea absolut nimic..Si am facut aceasi chestie cu bornele si a vrut..Si nu lasasem nimic pornit ca la mine mp3 mere la contact si luminile de la picioare la fel...Oricum am schimbat bateria si sper sa nu mai faca scheme(am uitat sa zic ca masina are 1 an si 2 luni)low....&.....slow
Comment
-
-
Se reseteaza datele partiale si ceasul.
Comment
-
La mine face tot ceva de genul: cand am pornite farurile si pornesc dezburirea pe spate imi scade intensitatea luminii dar apoi isi revine. Ideea e ca inainte nu facea asa ceva. AM fost cu ea la service Dacia si mi-au zis ca nu are nimic, ca au masurat-o si ca intr-adevar scade putin de la 14 la 13 si ceva dar apoi isi revine ca sa stau linistit ca nu e nimic. Dar din moment ce inainte nu facea asa ceva eu ca are ceva. Si mai nou, in vreo 2 dimineti cand am pornit-o am simtit miros de ars.
Aa si am uitat ceva?In vreo 2 dimineti, dupa pornire am simtit miros de ars si imi palpaia lumina la butonul de avarii desi nu erau pornite ca si cum avea un contact imperfect. Se poate sa fie de la faptul ca am fost la munte si a nins puternic peste noapte si a inghetat, iar dimineata am pornit masina si am dat drumul la caldura si ventilator pe maxim vreo 10-15 minute ca se sa dezghete. E posibil sa sa fi topit vreun fir din bord de la caldura si sa atinga pe undeva?Last edited by andrei; 7 December 2008, 12:25.
Comment
-
S-ar putea sa fi fost condens pe mufele butonului de avarie, de aia sa palpaie. Cat despre mirosul de ars, s-ar putea sa fie un scurt undeva, poate chiar la contact.
Comment
-
intrebare 66A sau 70A
de curind mi-a murit bateria si ca sa nu deschid alt thread am o intrebare
ce sa aleg intre rombat cyclon de 66 A sau rombat tornado de 70 A , cea initiala a fst de 55 A [cam mica pentru laureat] plus de asta imi place sa las muzica sa mearga cind stationez deci ceva mai mare cred ca se impune , diferenta de pret este mica cam 30 ron
http://www.rombatt.ro/index.php
deci ce iau ? [se exclude varta,bosch sunt extrem de scumpe si nu vad diferenta sa dau 200 ron in plus doar ca poate ma tine mai mult?? ]baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele
Comment
-
Pe Laureate, si un Cyclon isi fac bine datoria. Daca zici ca lasi consumatori porniti cu motorul oprit, ia totusi Tornado.
Comment
Comment