Amintiri...
Imi aduc aminte, citind acest topic, de vizita la service si problema mai sus discutata, reclamata inginerului...
Ascultat motorul (din start m-a intrebat in jurul caror valori se aude!) si mi-a explicat f, ca e un zgomot normal al injectiei, prezent in jurul turatiilor 1500-1900 (cu oarece variatii)
Si acum mi se mai aude, in anumite momente, in functie de temperatura de functionare si tipul de motorina (fac vizite pe la Lukoil si Petrom, parca dupa o tura la P, devine mai "tzacanit" motorul)
Tooot citesc de fobia injectoarelor si vad ca unii considera ca ca la 1700 e un motor subturat (in conditiile in care acolo e si cuplul maxim); a...Daca urci in ture si dupa schimbare, iti cade in plaja de cuplu maxim, e ok.
Propun.., schimbarea treptelor in jurul valorilor de 3800-4300, asa.., pentru liniste
Sorry, pentru eventualul (considerat) off-topic.
Imi aduc aminte, citind acest topic, de vizita la service si problema mai sus discutata, reclamata inginerului...
Ascultat motorul (din start m-a intrebat in jurul caror valori se aude!) si mi-a explicat f, ca e un zgomot normal al injectiei, prezent in jurul turatiilor 1500-1900 (cu oarece variatii)
Si acum mi se mai aude, in anumite momente, in functie de temperatura de functionare si tipul de motorina (fac vizite pe la Lukoil si Petrom, parca dupa o tura la P, devine mai "tzacanit" motorul)
Tooot citesc de fobia injectoarelor si vad ca unii considera ca ca la 1700 e un motor subturat (in conditiile in care acolo e si cuplul maxim); a...Daca urci in ture si dupa schimbare, iti cade in plaja de cuplu maxim, e ok.
Propun.., schimbarea treptelor in jurul valorilor de 3800-4300, asa.., pentru liniste
Sorry, pentru eventualul (considerat) off-topic.
Comment