Zgomot La Accelerare 1.5 Dci/70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Amintiri...

    Imi aduc aminte, citind acest topic, de vizita la service si problema mai sus discutata, reclamata inginerului...
    Ascultat motorul (din start m-a intrebat in jurul caror valori se aude!) si mi-a explicat f, ca e un zgomot normal al injectiei, prezent in jurul turatiilor 1500-1900 (cu oarece variatii)
    Si acum mi se mai aude, in anumite momente, in functie de temperatura de functionare si tipul de motorina (fac vizite pe la Lukoil si Petrom, parca dupa o tura la P, devine mai "tzacanit" motorul)
    Tooot citesc de fobia injectoarelor si vad ca unii considera ca ca la 1700 e un motor subturat (in conditiile in care acolo e si cuplul maxim); a...Daca urci in ture si dupa schimbare, iti cade in plaja de cuplu maxim, e ok.
    Propun.., schimbarea treptelor in jurul valorilor de 3800-4300, asa.., pentru liniste
    Sorry, pentru eventualul (considerat) off-topic.
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #32
      si la mine tacane si ma cam enerveaza. nu m-ar enerva asa de tare parca devine din ce in ce mai zgomotos. prin urmare sambata o bag in service la test. sa nu fie vre un injector ca tot mai am garantie la masina.
      sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

      Comment


      • #33
        In afara de "zgomote", ce alte simptome s-ar mai observa in cazul problemelor la:

        - pompa de motorina;
        - vreun injector defect;

        Comment


        • #34
          In cazul unui injector defect se simte un mers neregulat al motorului, cu trepidatii si scadere de putere, mai ales in sarcina. Aproape la fel si in cazul pompei de injectie, numai ca acolo poate aparea si un fum negru dens pe esapament.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #35
            sall 77 sky !
            la ce turatie se taie alimentarea la motoarele diesel ?

            Comment


            • #36
              Salutare, Valentin!
              Uite aici raspunsul; mie mi-a fost mila sa ii tai injectia...(Cristi e "nemilos")
              Eu am lasat in balarii zgomotul "ciudat". Atat timp cat trage bine, in orice turatie, porneste usor (pe gerurile care au fost), e numa' ghine.
              Prefer sa fiu linistit psihic decat sa stau sa ascult fel de fel de barzauni
              Motorul intotdeauna are fel si fel de sunete.
              P.S. Afirmatia mea, de la postul 31, in privinta schimbarii in acea plaja, a fost o gluma, acela e un mers supraturat, nici ala nu e bun, la fel ca si subturarea...
              Last edited by 77sky; 23 January 2009, 19:07.
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #37
                bine frate sincer nici nu ma mai obosesc sa ma mai uit ca nu ma mai intereseaza ,eu sincer chiar m-am speriat cum naiba sa mergi in halul ala cu masina ,mai lasa oameni in pace nu ii mai pune sa isi tureze motorele in halul asta ca eu stiu poate uni chiar o iau de buna .

                Comment


                • #38
                  Multumesc, andrei. La mine nu am observat nimic din ce ai spus tu. Merg maine cu ea la service, sa vedem ce iese. Revin cu raspunsul lor.

                  Am fost azi la service (ipso ploiesti). Au ascultat motorul...Din pacate nu am putut sa le arat cat de tare poate face zgomotul ala pentru ca tocmai ma intorsesem de la Bucuresti si am observat ca dupa un drum mai lung, mers la vreo 2300-2500 rpm, nu se mai aude chiar asa de tare (dar se poate distinge totusi, pe langa zgomotul de diesel). In fine, au remarcat si ei ca se aude ceva, si primul raspuns a fost, evident, "asa face toate" (ca e euro4). Da-i cearta, ca desi toate "face" asa, eu nu am mai auzit niciuna, mai ales ca erau chiar acolo, in service, unele tot dCI. Pana la urma au zis ca singurul lucru pe care il pot face e sa imi curete "vana"(?!) care poate s-a infundat. Mi-au curatat ei chestia asta, cu jet de aer, dupa care mi-au mai facut un test clip care nu a raportat nicio eroare. Zgomotul insa a ramas. Mesaj la plecare din service: "trage ? nu scoate fum ? nu se clatina ? porneste din prima ? - atunci n-are nimica dom'le"...
                  Last edited by rcn; 24 January 2009, 19:56. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #39
                    si eu am un 1.4MPi iar la pornirea din loc viteza 1 la oturatie superioara >2500 aud un huruit puternic,am mers in service dar nu au gasit nimic

                    Comment


                    • #40
                      salut

                      Originally posted by bogdan_1984 View Post
                      Se poate sa fie din cauza uleiului? Trebuie schimbat la 5000 km? Masina inca nu are 5k. Zgomotul ala il scoate doar cand este clad motorul. Uleiul cand este rece are vascozitatea ridicata, iar cand se incalzeste scade vascozitata. Iar acel zgomot este produs de psitoane si tot ce se misca in motor?
                      Se pare ca toate DCI-urle fac la fel insa eu am observat ceva foarte ciudat.O sa radeti ,dar pe ploaie nu se mai aude acel trancanit intre 1500si 2000rpm. A MAI OBSERVAT CAREVA ACELASI LUCRU?De aici tind sa cred ca e ceva legat de incalzirea pompei de injectie.
                      Am 9500km cu ea, i-am bagat numai motorina de la OMV si Petrom si la fel face, deci nu cred ca e de la motorina.

                      Comment


                      • #41
                        Azi am mers la un drum mai scurt fara casetofon si am putut asculta motorul. Am observat un fel de tacanit ca de tacheti , mai ales in momentul in care nu mai accelerez cand scade turatia , folosesc ulei castrol diesel magnatec 5W40 sa fie de la ulei? Pana acum nu am observat acel zgomot mergand cu muzica. Asa face dieselul?
                        Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei

                        Comment


                        • #42
                          tacanit diesel

                          Originally posted by sonic3899 View Post
                          Se pare ca toate DCI-urle fac la fel insa eu am observat ceva foarte ciudat.O sa radeti ,dar pe ploaie nu se mai aude acel trancanit intre 1500si 2000rpm. A MAI OBSERVAT CAREVA ACELASI LUCRU?De aici tind sa cred ca e ceva legat de incalzirea pompei de injectie.
                          Am 9500km cu ea, i-am bagat numai motorina de la OMV si Petrom si la fel face, deci nu cred ca e de la motorina.
                          si la a mea face acelasi lucru. ma gandesc ca poate o fi vreo vibratie a unui plastic sau metal in timpul acceleratiei. daca stai cu masina pe loc si o accelerezi, merge perfect fara nici o tacaneala, sau daca mergi si o tii la turatie constanta. cum ii dai vit 1 si pleci, atunci incepe. probabil la ploaie se mai umezesc unele piese si nu mai vibreaza? cred ca ar trebui cautat in sensul asta rezolvarea. de ex. daca va uitati la plasticele alea de pe langa radiator o sa vedeti ca zdrangane intr-o veselie. m-am gandit ca poate e vreo bataie de la segmenti/culbutori din cauza uleiului, dar cineva a zis mai sus ca si cu castrol magnatec 5w40 tot face, deci nu e de la ulei.
                          Ca sa nu mai zic ca am un prieten care el nu are deloc acest zgomot, merge motorul mai mare dragul, asa i-a venit masina de la inceput acum 2 ani, fara sa ii faca vreo modificare
                          Sunt curios daca are cineva vreo solutie.

                          Comment


                          • #43
                            Probleme Multiple / Zgomot Ciudat La Accelerare

                            Buna tuturor!

                            Detin un MCV VAN 1.5DCI, 2008, probleme multiple motor... probleme cu injectoarele, pompa de injectie, turbina, chiuloasa, piston topit, etc...


                            S-au schimbat:
                            1. Bloc motor (dezmembrari - verificat inainte de montaj);
                            2. Chiuloasa (dezmembrari - verificata si adusa la linie inainte de montaj);
                            3. Pompa injectie (reconditionata);
                            4. Injectoare (reconditionate);
                            5. Turbina + tubulatura aferenta (3 turbine schimbate: 1 reconditionata - ax rupt in testul de dupa scoaterea din service, 1 dezmembrari - s-a defectat in testul de dupa scoaterea din service, 1 turbina pusa momentan pe masina si care e ok);
                            6. Schimbat kit distributie, schimbat curea accesorii + rola + intinzator + fulie alternator;
                            7. Schimbat ulei si toate filtrele;
                            8. Schimbat pompa vaccum (dezmembrari);
                            9. Curatat rezervor + instalatie alimentare, curatat EGR si galeria evacuare, etc...

                            Probleme:
                            In fiecare test de dupa scoaterea din service se aude un zgomot ciudat undeva la iesirea din motor spre galeria de evacuare, poate sub masina, se aude ca si cum ar aspira ceva si apoi i-ar da drumul... (suuuuuuuuuuuuuuuuup-puf!), asta cand se accelereaza undeva la 1100-1200 RPM sau cand se merge cu ea si se accelereaza pe la 2400- 2600RPM, la relanti motorul se aude bine. Cei din service au zis la primele 2 turbine ca sunt defecte si e de la ele... a 3-a turbina au zis ca e foarte buna dar zgomotul se aude in continuare. Atunci cand face acel pufait... scoate foarte mult fum negru (seamana cu o explozie urmata de fum), la relanti scoate fum alb... sau nu scoare deloc. S-a luat in calcul defectiunea catalizatorul... s-a verificat dar e ok.

                            Pe tester nu da nici o eroare. S-a verificat presunea uleiului si este ok... Nivelul uleiului... ok, totul e teoretic bun, dar in practica e aceasta problema.

                            De la ce ar putea veni acel zgomot? Ce ar putea fi defect? Practic e schimbat totul...

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google