Probleme Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Pornire

    am deschis acest Thread pentru a va expune urmatoarea problema.

    in aceasta dimineata am vrut sa pornesc si surpriza , nu a vrut sa porneasca nici dupa a 5-6 cheie de dat la automat. am lasat-o. initial am vrut sa desfac senzorul de turatie de deasupra volantei , dar nu am avut cu ce in fata blocului, am incercat cu un patent , dar nu a mers. cand pun contactul, decurge totul normal. se sting toate becurile inclusiv cel de demaraj, mai putin incarcarea si presiunea de ulei(ceva normal). precizez ca inainte(incepand din vara pana acum) am mai avut ceva sintome dar nu ca cea din aceasta dimineata, la modul ca pornea normal la rece, dar pornea fara sa se tureze, ramanea la relanti ca si cum ar fi calda, nu stiu daca are vr-o legatura ce ce mi s-a intamplat astazi.
    neavand cu ce sa desfac senzorul de turatie, am improvisat i sarma moale de cupru indoita putin la varf pe care am introdus-o pe langa senzor in idea de a-l curata, fara sa imi dau seama in momentul cand am incercat sa desfac cele doua suruburi cu patentul, am miscat si mufa(lucru bun zic eu in cazul in care erau de la acele contacte) . dupa tentativa de incercare de demontare si ulterior de curatare cu acea sarma de cupru a pornit la sfert.
    ce ma sfatuiti, credeti ca ar fi de la acel senzor sau alta este cauza??
    multumesc!!

  • #2
    In situatia expusa de tine da pare ca acel senzor e de vina sau cel putin mufa are contactele corodate.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      ma bucur sa fie de acolo, o sa incerc sa il dau jos sa il curat si pe el si acele mufe, si daca mai da simprme il schimb.

      ca sintome date am mai patit ca la mers constant, ex. in viteza a 5-a la 2500 de ture imi scade acul de turatie de la 2500 la putin peste 1000 ture dupa care urca la loc.

      o sa revin cu actulaizari dupa rezolvarea problemei.

      din cate imi amintesc cred ca tata a patit acelasi lucru cu masina mea, era plecat din oras si o sa il intreb ce a facut ca mi se pare ca la curatat el atunci, in cazul asta credeti ca se impune schimbarea lui daca problema a reaparut, am circulat de atunci cam in jur de 20k km in vr-o 2 ani si ceva.

      Comment


      • #4
        Daca masina nu are GPL, lipeste pe direct cablajul pe pinii senzorului cu varnis deasupra.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #5
          nu, nu are GPL. ce este ala "varnis"?

          Comment


          • #6
            varnis - furtunas PVC, izolatie cablu, merge si tub termocontractabil, il incalzesti cu aer cald, uscator de par nu cu flacara deschisa cum fac unii.....

            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • #7
              http://www.conexelectronic.ro/produse.php?id=117 Oti ca de obicei abereaza, vorbeste despre acelasi lucru dar ii zice in 2 feluri diferite.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #8
                priceput.

                deci sa inteleg ca ma sfatuiti ca scap de acea mufa si sa pun firele pe direct. problema ar fi contact imperfect-oxidat. si ca nu are rost sa inlocuiesc senzorul? , cum am mai citit pe aici pe forum.

                Comment


                • #9
                  am curatat acum cateva zile senzorul si am dat cu un sprei de contacte pe acea mufa si vad ca problema s-a rezolvat temporar, probabil peste vr-o 2 ani mai face iar figuri si o sa trebuiasca curatat iar )

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google