am deschis acest Thread pentru a va expune urmatoarea problema.
in aceasta dimineata am vrut sa pornesc si surpriza , nu a vrut sa porneasca nici dupa a 5-6 cheie de dat la automat. am lasat-o. initial am vrut sa desfac senzorul de turatie de deasupra volantei , dar nu am avut cu ce in fata blocului, am incercat cu un patent , dar nu a mers. cand pun contactul, decurge totul normal. se sting toate becurile inclusiv cel de demaraj, mai putin incarcarea si presiunea de ulei(ceva normal). precizez ca inainte(incepand din vara pana acum) am mai avut ceva sintome dar nu ca cea din aceasta dimineata, la modul ca pornea normal la rece, dar pornea fara sa se tureze, ramanea la relanti ca si cum ar fi calda, nu stiu daca are vr-o legatura ce ce mi s-a intamplat astazi.
neavand cu ce sa desfac senzorul de turatie, am improvisat i sarma moale de cupru indoita putin la varf pe care am introdus-o pe langa senzor in idea de a-l curata, fara sa imi dau seama in momentul cand am incercat sa desfac cele doua suruburi cu patentul, am miscat si mufa(lucru bun zic eu in cazul in care erau de la acele contacte) . dupa tentativa de incercare de demontare si ulterior de curatare cu acea sarma de cupru a pornit la sfert.
ce ma sfatuiti, credeti ca ar fi de la acel senzor sau alta este cauza??
multumesc!!
in aceasta dimineata am vrut sa pornesc si surpriza , nu a vrut sa porneasca nici dupa a 5-6 cheie de dat la automat. am lasat-o. initial am vrut sa desfac senzorul de turatie de deasupra volantei , dar nu am avut cu ce in fata blocului, am incercat cu un patent , dar nu a mers. cand pun contactul, decurge totul normal. se sting toate becurile inclusiv cel de demaraj, mai putin incarcarea si presiunea de ulei(ceva normal). precizez ca inainte(incepand din vara pana acum) am mai avut ceva sintome dar nu ca cea din aceasta dimineata, la modul ca pornea normal la rece, dar pornea fara sa se tureze, ramanea la relanti ca si cum ar fi calda, nu stiu daca are vr-o legatura ce ce mi s-a intamplat astazi.
neavand cu ce sa desfac senzorul de turatie, am improvisat i sarma moale de cupru indoita putin la varf pe care am introdus-o pe langa senzor in idea de a-l curata, fara sa imi dau seama in momentul cand am incercat sa desfac cele doua suruburi cu patentul, am miscat si mufa(lucru bun zic eu in cazul in care erau de la acele contacte) . dupa tentativa de incercare de demontare si ulterior de curatare cu acea sarma de cupru a pornit la sfert.
ce ma sfatuiti, credeti ca ar fi de la acel senzor sau alta este cauza??
multumesc!!
Comment