Problema Inchidere Centralizata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Inchidere Centralizata

    Buna ziua.
    Sunt nou pe aici si de aceea nu stiu daca postez unde trebuie.
    In vara am primit ca masina de servici un logan din 2007 cu anumite probleme tehnice si estetice pe care le-am rezolvat cu succes.
    Ultima problema care a aparut e cu inchiderea centralizata. In prima faza a inceput sa faca figuri inchiderea de la usa stanga spate(mergea ocazional), iar la un moment dat a murit toata inchiderea. Initial am crezut ca e actuatorul principal. Am cumparat unul nou dar simptomele au ramas aceleasi. mentionez ca am masurat cu multimetrul si curent vine catre actuatorul principal(din usa soferului). Inca un amanunt pe care l-am constatat e ca actionand contactul de pe actuator sau butonul din bord se aude un click in calculatorul principal al inchiderii(cred ca asa se numeste) sau un releu situat sub bord in partea stanga.
    La actuatorul usii din spate care a si murit prima nu vine curent.
    Ce pareri aveti? care ar putea fi cauza defectului si care ar fi solutia?

  • #2
    Yala murdara,mecanism intepenit carea dus la defectarea actuatorului in usa respectiva. Se desface, se curata bine mecanismul. NU se pune vaselina sau altele. Se schimba actuatorul cu unul nou.

    Inainte de toate se verifica traseul firelor in usa si in manson sa nu fie vreunul intrerupt. E normal sa se auda releele din UCH.
    GL-22-TOF

    Comment


    • #3
      Am curatat mecanismul cand am desfacut totul. Am conectat un actuator nou la mufa si nu l-am montat inapoi dar tot nu face nimic. Actuatorul da semnal la centrala si aparent primeste, dar nu se misca tija. Firele nu sunt intrerupte ca le-am verificat. La usa stanga spate aparent nu vine semnal(am masurat firele). Se poate sa fie din cauza aia? Daca o usa nu primeste semnal sa nu mearga nici restul?

      Comment


      • #4
        De exemplu, la inchiderea centralizata de pe masina mea, daca am o usa deschisa si incerc sa incui masina, inchiderea centralizata blocheaza tot ( mai putin acea usa deschisa ) iar apoi deblocheaza tot. Cu alte cuvine, incuie si descuie imediat fiind un "mecanism" de atentionare, zic eu. Presupun ca e acelasi mecanism si in cazul acesta

        Comment


        • #5
          In uch, mufa mare alba. Pinul 2 (fir bej) si pinul 4 (fir portocaliu) sunt cele care pleaca spre motorasele din usi. Au o ramnificare pe traseu- se separa in 3: Fata stanga, fata dreapta si spate. Ulterior in mufa de langa prag sub scaunul soferului se ramnifica iar in spate stanga si spate dreapta. Mergi pe traseu si masoara firele.
          Cu un aparat de masura pe setat pe 20V curent continuu, masori tensiunea pe cele doua fire. Va arata odata pozitiv, odata negativ. In functie de apararul de masura, tensiunea aratat va fi max. 9v pt maxim 0,5 sec. Impulsul e scurt, de 0,8 sec.
          Altceva nu vad sa fie problema.
          GL-22-TOF

          Comment


          • #6
            Originally posted by rishpi View Post
            Inca un amanunt pe care l-am constatat e ca actionand contactul de pe actuator sau butonul din bord se aude un click in calculatorul principal al inchiderii(cred ca asa se numeste) sau un releu situat sub bord in partea stanga.
            La actuatorul usii din spate care a si murit prima nu vine curent.
            Problema devine interesanta cind nu ai iesire(tensiune) pe firele de comanda actuatori,cauza fiind in UCH,ceva de genul releu defect(contacte),lipituri reci problematice,etc. Rezolvarea depinde de pregatirea si experienta meseriasului...

            Comment


            • #7
              Salut ,sunt nou pe acest forum si nu stiu exact daca postez unde trebuie .! Ma puteti ajuta si pe mine cu o dacia solenza in legatura cu inchiderea centralizata de ceva timp 3 usi mi se incuie normal dar cea din fata dreapta se descuie in timp ce celelte 3 se incuie !

              Comment


              • #8
                Mufa de la motoras e pusa invers.
                Sau, daca nu e inchiderea originala inseamna ca au fost legate gresit cele doua fire de la motorasul respectiv.
                Verifica traseul firelor incepand de la motoras (dai jos capitonajul usii) si pana sub bord.
                GL-22-TOF

                Comment


                • #9
                  Sau un releu blocat, contacte lipite.

                  Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • #10
                    Salut!
                    De cateva zile nu mai functioneaza inchiderea centralizata, nici din butoanele de pe cheie, nici daca deschid/inchid usa de la sofer cu cheia, iar din butonul de pe consola doar daca pun contactul se inchid/deschid toate usile.
                    Stiu ca inainte nu era nevoie sa pun contactul pentru deschiderea/inchiderea usilor din butonul de pe consola.
                    Am verificat siguranta (cea cu usile deschise) din panou si totul e in regula.
                    Oare ce s-a intamplat?
                    Trabant 601 combi -> Dacia 1310 -> Logan 1.4 -> Next?!

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca a decedat inchiderea centralizata.Am cerzut ca e din cheie dar stand in masina si tot apasand pe butoane se aude un tic-tac din bord.Nu merge nici de pe cheie nici de pe butonul din masina.Din ce o fi de a murit cu totul asa deodata?
                      "light up the darkness" Bob Marley

                      Comment


                      • #12
                        Am rezolvat,era din siguranta.
                        "light up the darkness" Bob Marley

                        Comment


                        • #13
                          Scriu si eu aici, la mine se inchide singura in mod aleator... a mai avut cineva problema asta?

                          Comment


                          • #14
                            Dacă nu ai alarmă:
                            -posibil scurt în/la butonul de închis deschis de pe bord,
                            -actuator șofer cu probleme(dacă din broasca șoferului încuiai/descuiai toată mașina),
                            -instalație ușă sofer cu probleme(fire roase/scurt),
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #15
                              Salut.

                              Problema identica am si eu la loganul meu.john Q imi spui si mie cum ai rezolvat problema,sau daca a rezolvat cineva aceasta problema.La mine inchiderea nu face nimik. Nici de afara nici din masina.La apasarea butonului din interior se aude un tac la releul de sub bord.Nu este din motoras .Am verificat. Daca ma poate ajuta cineva...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google