Inca de la inceput tin sa va multumesc pentru raspunsurile dv si ma bucur ca sunteti aproape de noi.
Problema mea:
-daca pana acum la Dacia mea Logan,motorul la relanti ridica 2 liniute in circa 10 minute sau 4 liniute in 20 minute,acum motorul se supraincalzeste fff repede,cele 4 liniute se ridica la 5 minute la relanti!!!!Asta pe timp de iarna la temp cu minus afara!
-am primit mai multe sfaturi,unii ca e termostatul blocat,altii ca e senzorul de temperatura,altiiventilatorul s.a.insa pana a ajunge sa se verifice cele spuse anterior,ramane problema supraincalzirii foarte rapide!
-va rog frumos pe dv specialistii,pe domnul moderator,sa ma ajutati!
Mentionez ca motorul frige asa de tare dupa 5 minute de frige si capota!!!
Ventilatorul nu porneste decat pe aerul conditionat,nu ar trebui sa porneasca singur cand motorul e supraincazit?
Cel mai apropiat service e la 50 de km,imi e frica sa plec pana acolo,sa nu se arda garnitura la chiuloasa sau sa fiarba motorul!!
Astept parerile si sfaturile dv,multumindu-va anticipat!
Problema mea:
-daca pana acum la Dacia mea Logan,motorul la relanti ridica 2 liniute in circa 10 minute sau 4 liniute in 20 minute,acum motorul se supraincalzeste fff repede,cele 4 liniute se ridica la 5 minute la relanti!!!!Asta pe timp de iarna la temp cu minus afara!
-am primit mai multe sfaturi,unii ca e termostatul blocat,altii ca e senzorul de temperatura,altiiventilatorul s.a.insa pana a ajunge sa se verifice cele spuse anterior,ramane problema supraincalzirii foarte rapide!
-va rog frumos pe dv specialistii,pe domnul moderator,sa ma ajutati!
Mentionez ca motorul frige asa de tare dupa 5 minute de frige si capota!!!
Ventilatorul nu porneste decat pe aerul conditionat,nu ar trebui sa porneasca singur cand motorul e supraincazit?
Cel mai apropiat service e la 50 de km,imi e frica sa plec pana acolo,sa nu se arda garnitura la chiuloasa sau sa fiarba motorul!!
Astept parerile si sfaturile dv,multumindu-va anticipat!
Comment