Motorul Se Supraincalzeste In 5 Minute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul Se Supraincalzeste In 5 Minute

    Inca de la inceput tin sa va multumesc pentru raspunsurile dv si ma bucur ca sunteti aproape de noi.
    Problema mea:
    -daca pana acum la Dacia mea Logan,motorul la relanti ridica 2 liniute in circa 10 minute sau 4 liniute in 20 minute,acum motorul se supraincalzeste fff repede,cele 4 liniute se ridica la 5 minute la relanti!!!!Asta pe timp de iarna la temp cu minus afara!
    -am primit mai multe sfaturi,unii ca e termostatul blocat,altii ca e senzorul de temperatura,altiiventilatorul s.a.insa pana a ajunge sa se verifice cele spuse anterior,ramane problema supraincalzirii foarte rapide!
    -va rog frumos pe dv specialistii,pe domnul moderator,sa ma ajutati!
    Mentionez ca motorul frige asa de tare dupa 5 minute de frige si capota!!!
    Ventilatorul nu porneste decat pe aerul conditionat,nu ar trebui sa porneasca singur cand motorul e supraincazit?
    Cel mai apropiat service e la 50 de km,imi e frica sa plec pana acolo,sa nu se arda garnitura la chiuloasa sau sa fiarba motorul!!
    Astept parerile si sfaturile dv,multumindu-va anticipat!

  • #2
    La ce temperaturi avem acum afara nici nu e de mirare ca motorul se incalzeste mai rapid.
    Ramane la cele 4 liniute martorul de temp. motor sau tot continua sa urce ?
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      Sa nu cumva sa ai vreo pompa de apa cu paleti de plastic. Nu-ti impinge antigelul prin circuitul de racire. Ce stii despre pompa de apa ? E originala din fabrica ? Masina a fost luata de noua ? Sau a avut un fost proprietar ? 4 linii in bord inseamna temperatura normala de functionare. Urca la 6 linii sau raman cele 4 ?
      Last edited by Urs; 23 February 2016, 22:30.

      Comment


      • #4
        De cat timp ai masina? Din ce ai scris eu am inteles ca intr-un timp pe care il consideri prea scurt iti apar patru pavele la lichidul de racire si ventilatorul nu porneste, dar daca actionezi AC porneste pe viteza mica. Pana aici este comportamentul normal. Mai departe ce se intampla? Daca pleci cu ea creste la sase numarul de pavele? Se aprinde ledul rosu cu termometrul? Ce anume te-a speriat asa tare? In plus, daca citesc eu bine la profil ai trecut Bucuresti, esti sigur ca faci 50 km pana la cel mai apropiat service?

        Pe scurt cateva pareri, chiar degeaba nu cred ca te-ai speriat. Pentru termostat: cand are doua pavele, radiatorul mare trebuie sa fie rece; se incalzeste si el cand ajunge la patru pentru ca deschide termostatul. Daca ramane rece = termostat blocat pe inchis (cand testezi sa nu bagi mana la paleta ventilatorului ca poate il apuca harnicia chiar atunci). Ventilatorul porneste pe viteza mare daca scoti mufa de la sonda de apa, asa pentru testare sa te linistesti (cu motorul pornit).
        Last edited by enervantul; 23 February 2016, 23:38. Reason: Automerged Doublepost

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google