Nu Mai Incarca Alternatorul

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu vedeam legatura cu benzinarul.
    ...
    In fine poate ii explici cu cuvintele tale cum poate proba omul acel alternator. Eu am facut-o, poate il ajuti si tu cu ceva concret.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      Ce ai scris tu (menghina) e ok, cu exceptia că nu ai excitație ci o ieșire ce dă o masă dacă rotorul nu se învârte.

      Cum releul regulator e integrat,dacă e defect, masa aia poate fi data sau nu chiar dacă alternatorul încarcă sau nu.

      Cel mai probabil periile erau foarte uzate iar cele noi montate greșit.

      Trebuia măsuarată tensiunea înainte de a fi dat jos de pe mașină.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #18
        Daca nu pui masa, minusul pe alternator, n-ai cum sa verifici circuitul care se inchide prin regulator-perii-rotor; nu se aprinde becul, despre care spuneam ca se inseriaza pe circuitul de excitatie. Adica exact ce face martorul baterie de pe tabloul de bord.
        Daca nu ai martor aprins la punerea contactului sau proba la banc cu bec inseriat, atunci ai urmatoatrele posibilitati;
        -regulator defect
        - perii uzate
        - circuit rotoric intrerupt
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #19
          Originally posted by IancuMIC View Post
          Ciudat este faptul ca martorul incarcarii e stins desi nu ai incarcare; ceva nu se leaga.
          Am avut eu situația asta, cu motorul pornit aveam cca.12V iar martorul de încărcare din bord era stins. M-am prins că nu încarcă alternatorul datorită unui distribuitor de prize de 12V care avea și LEDuri indicatoare Hi/Med/Low.
          sigpic

          Comment


          • #20
            Nea fanecolonie, mai traiesti?
            Daca da, misca un pic de tastatura.
            ...
            Tipic.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #21
              Am fost putin plecat,dar am rezolvat problema.S-a vazut cand am pornit cu capacul din spatele alternatorului(cel de plastic negru) demontat cel de la carbuni, cand am sesizat ca turatia rotorului nu era cea de la fulie.Deci fulia cu ambreiaj a fost defecta dar insesizabila.De aceea se stingea martorul din bord pentru ca el incarca dar nu putea mai mult datorita turatiei mai mici .Multumesc pentru sfaturi si tpoate cele bune!

              Comment


              • #22
                Multumim ca te-ai gandit si la noi. De retinut cauza problemei.
                ...
                Inchidem.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google