Nu Mai Incarca Alternatorul

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Mai Incarca Alternatorul

    O sugestie va rog la problema mea.Martorul din bord este stins dar nu incarca deloc.Am incarcat bateria am pus-o pe masina si degeaba.Am demontat alternatorul am masurat diodele si sunt bune.Am scimbat carbunii deoarece erau uzati si facuse un sant consistent in colectorul rotorului.Am montat totul la loc si nu incarca.Intrebarea este :excitatia vine pe cupla cu doi pini?deoarece nu stiu cum sa-l probez pe masa,sa-i pun tensiune de excitatie sa-l ivart si sa genereze.Excitarea vine pe cupla mica cu 2 ploti sau altfel.Masina este logan 1.5 diesel.Multumesc

  • #2
    masoara rotorul pt continuitate cu aparatul de masura ,este posibil sa ai rotorul intrerupt

    Comment


    • #3
      Am masurat rotorul,intre colectori si are continuitate.aproximativ 1 ohm, deci rotorul este bun.Ma gandesc sa nu fie ceva pe traseu.In cupla cu doua fire am cumva tensiunea de excitatie ori numai controlul incarcarii la bord.Atunci cum se face excitatia?

      Comment


      • #4
        Presupunând c fulia e ok, releul e bun ?

        Sent from my P6Life using Tapatalk
        sigpic

        Comment


        • #5
          La cupla cu 2 pini ai excitatie si controlul incarcarii; pinul care duce la regulator, excitatie deci, primeste tensiune doar cat sta contactul pus; dupa aceea se trece in regimul de functionare al alternatorului cu autoexcitatie.
          Ciudat este faptul ca martorul incarcarii e stins desi nu ai incarcare; ceva nu se leaga.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #6
            Nu ai fir extern pentru excitatie, alimentezi borna plus si restul stie el. Cupla aceea are un pin pentru martorul din bord si unul pentru pompa servo electrica, nu pune tensiune pe ele. Ai verificat pe masina daca ajunge + de la baterie la alternator? Incearca si un alt releu.

            Comment


            • #7
              martorul din bord este aprins cand pui contactul ??

              Comment


              • #8
                Martorul functioneaza normal,se stinge la pornire.In cupla sunt doua fire nu unul ca la benzina..Daca aplic 12 volti pe borna de plus al alternatorului si-l invart oare pot sa-mi dau seama daca functioneaza alternatorul?ce nu stiu este daca cele doua fire din cupla mica ar putea sa aiba probleme.Cum pot verifica

                Comment


                • #9
                  Deci hai sa-ti explic;
                  -prinzi altenatorul intr-o menghina, pe care ai legal firul de - de la o baterie
                  -pe pinul ce corespunde excitatiei alimentezi un + (de la baterie) inseriat cu un bec
                  -initial becul de aprinde
                  -la invartirea energica a rotorului alternatorului, daca becul se stinge, alternatorul e bun.
                  Pentru un rezultat complet, poti lega la borna +, aia cu surub de M6, un bec, ce se va aprinde la invartirea rotorului.
                  Se poate proba si invartirea rotorului fara + pe borna ce corespunde cuplei; datorita remanentei magnetice a rotorului, alternatorul va genera tensiune si in aceste conditii.
                  Asta e tot.
                  LE.
                  Daca aplici un + pe borna de aceiasi polaritate a altenatorului, e fix pix; adica nu afli nimic.
                  ...
                  Cum ai constatat ca nu incarca alternatorul? Ai masurat tensiunea pe baterie cu motor pornit? Servo functioneaza?
                  Last edited by IancuMIC; 6 March 2016, 21:11.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #10
                    Am inteles tot in afara de un lucru.Care este pinul de alimentare al axcitatiei.unde aplic 12 volti

                    Comment


                    • #11
                      Doua fire ziceam si noi. Daca unul are probleme nu functioneaza martorul de incarcare iar daca este celalalt porneste pompa sevo cand pui contactul nu cand porneste motorul. Daca vrei sa spui ca il invarti cu mana sa vezi daca functioneaza, nu ai cum sa-i imprimi atata viteza. Ai verificat daca ai tensiune la papucul de la alternator? Daca da eu merg spre releu. Intre timp m-am suprapus cu nenea Iancu... la testul ala cu becul nu poti determina daca incarca 10v...11...
                      Last edited by enervantul; 6 March 2016, 21:18. Reason: suprapunere mesaj

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by fanecolonie View Post
                        Am inteles tot in afara de un lucru.Care este pinul de alimentare al axcitatiei.unde aplic 12 volti
                        Pinul 1, daca nu gresesc.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          Nu aplici nicăieri.

                          La benzinar firul e alb și se duce direct la martorul din TdB.
                          Attached Files
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #14
                            Vorbim despre dCi, noi aicișa.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #15
                              Așa și ?

                              2A = comandă martor lipsă încărcare
                              2K = semnal de sarcină alternator
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google