Salut tuturor,
Azi m-am gandit sa spal putin motorul. Am acoperit alternatorul si toata partea bujii-bobina. Am inceput cu partea interioara a capotei motor.
Motorul era oprit. Dupa spalarea capotei am vrut sa pornesc si a luat-o la sfert de cheie. Dupa un minut s-a oprit singura. Nu a mai pornit fara a scoate in repetate randuri fisele din bobina si bujii. A inceput sa mearga sacadat. Am oprit motorul si am suflat cu aer comprimat peste tot, desi partea electrica fusese acoperita. La un moment dat a inceput sa miroase a oua clocite dupa care s-a aprins martorul antipoluare (acesta sta aprins ,nu clipeste, degeaba opresc si repornesc).
Momentat porneste la sfert de cheie si nu intrerupe deloc in mers, dar martorul ramane in continuare aprins.
Ce as putea face ca martorul antipoluare sa se stinga?
Multumesc tuturor anticipat.
Azi m-am gandit sa spal putin motorul. Am acoperit alternatorul si toata partea bujii-bobina. Am inceput cu partea interioara a capotei motor.
Motorul era oprit. Dupa spalarea capotei am vrut sa pornesc si a luat-o la sfert de cheie. Dupa un minut s-a oprit singura. Nu a mai pornit fara a scoate in repetate randuri fisele din bobina si bujii. A inceput sa mearga sacadat. Am oprit motorul si am suflat cu aer comprimat peste tot, desi partea electrica fusese acoperita. La un moment dat a inceput sa miroase a oua clocite dupa care s-a aprins martorul antipoluare (acesta sta aprins ,nu clipeste, degeaba opresc si repornesc).
Momentat porneste la sfert de cheie si nu intrerupe deloc in mers, dar martorul ramane in continuare aprins.
Ce as putea face ca martorul antipoluare sa se stinga?
Multumesc tuturor anticipat.
Comment