Martor Antipoluare Aprins Dupa Spalare Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Antipoluare Aprins Dupa Spalare Motor

    Salut tuturor,
    Azi m-am gandit sa spal putin motorul. Am acoperit alternatorul si toata partea bujii-bobina. Am inceput cu partea interioara a capotei motor.
    Motorul era oprit. Dupa spalarea capotei am vrut sa pornesc si a luat-o la sfert de cheie. Dupa un minut s-a oprit singura. Nu a mai pornit fara a scoate in repetate randuri fisele din bobina si bujii. A inceput sa mearga sacadat. Am oprit motorul si am suflat cu aer comprimat peste tot, desi partea electrica fusese acoperita. La un moment dat a inceput sa miroase a oua clocite dupa care s-a aprins martorul antipoluare (acesta sta aprins ,nu clipeste, degeaba opresc si repornesc).
    Momentat porneste la sfert de cheie si nu intrerupe deloc in mers, dar martorul ramane in continuare aprins.
    Ce as putea face ca martorul antipoluare sa se stinga?
    Multumesc tuturor anticipat.
    Last edited by eldo; 8 April 2016, 19:54.

  • #2
    Pai ce fel ai spalat, cu jet de apa?
    In fine, n-ai avut ce face...motorul nu se spala.
    Cu martorul ala poate fi bobina de inductie. Se poate face condens pe ea chiar daca a fost acoperita.
    Eu zic sa mergi la service si de alta data sa-ti vezi de treaba ca nu are nevoie motorul de spalare.
    Last edited by anto84; 9 April 2016, 11:43.

    Comment


    • #3
      Spal motorul mereu,cel mai rau,mi-a "furat" scanteia pe motor pana la uscare,in rest nimic!!
      incearca asa ,lasa capota deschisa sa se usuce,si sufla mufele/fisele ce tin de aprindere /senzori !!
      sigpic
      "BRABUS" STYLE

      Comment


      • #4
        Am inteles, dar ptr ce oare spalati motorul? De plictiseala?
        Si probabil il spalati cu solutie speciala, si nu cu jet de apa. Nu?
        Last edited by anto84; 9 April 2016, 12:04.

        Comment


        • #5
          Mie mi-a bagat "baiatu' " un jet frumos, fara sa protejeze nimic si n-a avut nimic, doar i-a dat praful jos si nici n-am asteptat sa se usuce decat pana a spalat si restul masinii cu capota pusa. N-ati vazut ca peste tot unde spala motoare scrie ca nu raspund daca iti face figuri dupa spalare? E bine sa-l speli din cand in cand dar cu atentie. De spalat se spala si pentru uleiul care se mai scurge la schimburi, praf etc. Daca se imbacseste cu ulei amestecat cu praf nu e prea sanatos pentru motor.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Fanez View Post
            Daca se imbacseste cu ulei amestecat cu praf nu e prea sanatos pentru motor.
            Ce sa nu fie sanatos? Praf pe exterior, serios?
            N-are absolut nimic!
            Cat poate sa curga? Poate curge doar la inlocuirea filtrului de ulei si pe acolo curge jos pe scut.
            Oricum uleiul imbacsit cu praf nu se curata bine cu jet de apa.
            Eu n-as baga jetul de apa in motor, ci doar cu o carpa cu solutie speciala daca vreau sa-l sterg, insa nu simt nevoia.
            Cum sa bagi jet fara protectie? Dai pe baterie, senzori, contacte electrice, bobina, etc? Pentru ce avantaj? Pui motorul la expozitie sau il pui la treaba?
            Nu se spala in niciun caz cu apa, apa nu inlatura uleiul imbacsit cu praf, ba dimpotriva poate coroda diverse chestii pe acolo, poate strica bobina, etc.
            Last edited by anto84; 9 April 2016, 16:34.

            Comment


            • #7
              salut tuturor,
              eu am acoperit aprinderea si alternatorul si nu i-am dat jet de aproape direct pe motor. de aproape am dat de obicei doar pe laterale,sau partea cu farurile. La mine motorul era foarte prafuit si de aceea am vrut sa-l spal. Am spalat si altadata motorul si nu a avut nimic.Acum masina merge normal. Nu tremura si nu se balbaie la accelerari. Dupa spalare am suflat cu aer comprimat peste tot. Singura problema ce o am e martorul aprins de la poluare. Se poate stinge fara a merge cu masina la tester? (adica sa scot mufa de la lamda de la galeria evacuare, sa pornesc fara lamda si apoi sa bag mufa inapoi?). si mufa de la lamda am dat-o cu wd40.
              Mersi si weekend placut.

              ...motorul l-am spalat cu SONAX Motor & KaltReiniger si cu jet de apa la spalatorie...
              Last edited by eldo; 9 April 2016, 20:28. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Uleiul sau alte pete pe motor/cutie se spala cu spray de curatat franele iar praful se spala bine cu pistolul cu aer comprimat.
                Iar despre martorul aprins incearca cu luatul bornei o jumatate de ora + atingerea cablului desfacut de minus cu borna de plus

                Comment


                • #9
                  Nu se stinge decat cu testerul.
                  In unele cazuri, putine ce-i drept, s-a stins dupa un numar de km.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #10
                    Bai fratilor, eu nu am spălat niciodată motorul....la nicio masina.....mai mult astia de la munca mi-au zis ca daca ii spăl motorul si pateste ceva, eu plătesc tot.....si este si diesel....
                    La fel mi-au spus si mecanicii (masinilor personale) ca nu are sens sa spăl motorul....ca nu se vede si exista posibilitatea sa fac mai mult rau....
                    Nu recomand spălarea motorului.....daca intradevar vrei sa nu stai degeaba, iei o cârpă, o uzi si stergi una alta....si atât.....
                    Mie mecanicul îmi da cu spray de frana la fiecare revizie.....si nu am ulei scurs au alte "marmelade".....

                    Comment


                    • #11
                      buna tuturor,
                      mersi de rapunsuri. Deocamdata nu s-a stins de la sine. Voi mai incerca cu borna de la baterie. Va tin la curent. Multumesc inca o tada.
                      Numai bine.

                      Comment


                      • #12
                        Mituri cu borna de la baterie; mai degraba incerci la un vraci.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          Incearca si cu borna de la baterie si apoi ne spui ce s-a mai ars, ce bagube s-au mai facut, sa stim si noi sa nu facem la fel.

                          La mine s-a stins de la sine dupa ce am schimbat toba intermediara, dupa cateva zeci de km.
                          Last edited by Fanez; 11 April 2016, 21:32. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            Poate daca o sfintesti, isi revine )))))))
                            Pe viitor lasa-l asa.......

                            Comment


                            • #15
                              buna tuturor,
                              Acum nu stiu daca am sfiintit-o, dar de cand a aparut problema cu martorul antipoluare am facut 150 km (vineri in 15).
                              Mergand in oras cu 40 km la ora MARTORUL S-A STINS SINGUR !!!.Normal ca sunt bucuros deoarece am scutit banii de tester si in urma spalarii motorului masina nu a patit nimic.
                              Multumesc tuturor pentru pareri si va doresc km multi fara probleme.
                              Numai bine.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google