Buna tuturor,
O ciudatenie care mi se intampla sporadic ... poate ati mai intalnit si aveti vre-un indiciu pe unde sa umblu:
Doar atunci cand sunt nevoit sa ma opresc intr-o rampa mai accentuata (adica rareori), cand stau cu ambreiajul calcat, si piciorul pe frana, motorul da se se opreasca desi functioneaza practic la relanti.
Mai precis intra intr-un fel de tremurat resimtit in toata masina iar becul din bord de la ulei palpaie f rapid (parca ar fi in scurt, nu ca ar semnala ceva concret).
Strict simptomele motorului sunt asemanatoare cu acelea date de o bobina defecta (daca stiti cazul). Parca merge in 3 pistoane. Problema dispare atunci cand revin pe loc drept sau accelerez in gol apoi reapare in situatii similare.
Ei bine, bobina defecta nu am pentru ca s-ar comporta asa si pe loc drept ori, nu e cazul. Uleiul este proaspat schimbat cu Elf 5W40 iar nivelul acestuia e la maxim pe joja, benzina de la petrom sau din alta parte tot una, ... nu fac legatura cu asta.
Stiu doar ca am ceva probleme cu ambreiajul in viteza 1 si doar atunci cand masina e calda. Mi s-a spus acum 3 ani de la reprezentanta ca e vinovata placa sau discul si ca o sa trebuiasca schimbat daca face mai rau ...
Faza e ca ambreiajul face figuri doar cand il cuplez in sarcina iar situatia cu oprirea in rampa e cu ambreiajul decuplat asadar nu-l pot banui!
Mentionez ca tremuratul apare doar in rampa, in panta nu am nicio problema.
Toate bune
O ciudatenie care mi se intampla sporadic ... poate ati mai intalnit si aveti vre-un indiciu pe unde sa umblu:
Doar atunci cand sunt nevoit sa ma opresc intr-o rampa mai accentuata (adica rareori), cand stau cu ambreiajul calcat, si piciorul pe frana, motorul da se se opreasca desi functioneaza practic la relanti.
Mai precis intra intr-un fel de tremurat resimtit in toata masina iar becul din bord de la ulei palpaie f rapid (parca ar fi in scurt, nu ca ar semnala ceva concret).
Strict simptomele motorului sunt asemanatoare cu acelea date de o bobina defecta (daca stiti cazul). Parca merge in 3 pistoane. Problema dispare atunci cand revin pe loc drept sau accelerez in gol apoi reapare in situatii similare.
Ei bine, bobina defecta nu am pentru ca s-ar comporta asa si pe loc drept ori, nu e cazul. Uleiul este proaspat schimbat cu Elf 5W40 iar nivelul acestuia e la maxim pe joja, benzina de la petrom sau din alta parte tot una, ... nu fac legatura cu asta.
Stiu doar ca am ceva probleme cu ambreiajul in viteza 1 si doar atunci cand masina e calda. Mi s-a spus acum 3 ani de la reprezentanta ca e vinovata placa sau discul si ca o sa trebuiasca schimbat daca face mai rau ...
Faza e ca ambreiajul face figuri doar cand il cuplez in sarcina iar situatia cu oprirea in rampa e cu ambreiajul decuplat asadar nu-l pot banui!
Mentionez ca tremuratul apare doar in rampa, in panta nu am nicio problema.
Toate bune
Comment