Relanti Cu Zgaltaieturi ! Help Please . Logan 1.4 Mpi Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relanti Cu Zgaltaieturi ! Help Please . Logan 1.4 Mpi Ph2

    Salutare tuturor, am o problema cu mersul la relanti , am facut si un filmulet pentru a ma exprima mai bine , cei ce au o ideie va rog sa impartasiti.

    Schimbat pana acum
    Bujii noi renault
    Fise
    Bobina
    Senzor volanta
    Filtre si ulei

    Curtat mpp
    Incercat fara sonda lambda , merge extrem de prost.
    https://youtu.be/hOx8UI2u2rM ">https://youtu.be/hOx8UI2u2rM " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">

  • #2
    Culbutorii i-ai reglat vreodata ?

    Sent from my P6Life using Tapatalk
    sigpic

    Comment


    • #3
      Vibratiile in caroserie pot fi amplificate si din cauza unui tampon....in consecinta, ai verificat tampoanele motorului? poate ai un tampon rupt....
      Personal mi se pare ca motorul merge normal (in conditiile in care motorul este rece)....si a mea dimineata sta mai turata si pare ca nu merge perfect rotund.....(pana se incalzeste...)...
      Last edited by enc_edy; 7 June 2016, 09:39.

      Comment


      • #4
        Originally posted by enc_edy View Post
        Vibratiile in caroserie pot fi amplificate si din cauza unui tampon....in consecinta, ai verificat tampoanele motorului? poate ai un tampon rupt....
        Personal mi se pare ca motorul merge normal (in conditiile in care motorul este rece)....si a mea dimineata sta mai turata si pare ca nu merge perfect rotund.....(pana se incalzeste...)...
        Salut cei de la reprezentanta mi-au spus ca e f imbatranit si crapat tamponul de la cutie , cel antirasturnare si asta ar fi cauza , dar totusi nu imi vine sa cred
        Nu bate nimic la masina.
        Bujiile din dreapta , 1 si 2 sunt putin afumate , chiar daca sunt noi deci ceva se intampla.

        Originally posted by ibuzescu View Post
        Culbutorii i-ai reglat vreodata ?

        Sent from my P6Life using Tapatalk
        Da i-am reglat acum 35k , dar atunci fluctua acul la turatii , cum se vede si in video , acul nu se misca , doar ca se hâtana toata masina, la cald e mai bine dar tot se simte f putin.
        Last edited by crisuletz; 7 June 2016, 10:10. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          Ar fi utila o diagnoza; daca nu ies erori in urma ei, probabil e vreun tampon sau chiar bieleta anticuplu. Ai si gaz pe ea ?

          Sent from my P6Life using Tapatalk
          sigpic

          Comment


          • #6
            Da este gpl pe masina , si pe gaz si pe benzina face la fel , deci exclud sistemul de alimentare .

            Comment


            • #7
              eu zic sa incepi prin a verifica si schimba daca este cazul, tampoanele motorului....

              Comment


              • #8
                In special asta.
                Salut cei de la reprezentanta mi-au spus ca e f imbatranit si crapat tamponul de la cutie , cel antirasturnare si asta ar fi cauza , dar totusi nu imi vine sa cred
                Nu e nimic de crezut, ca nu suntem la ora de religie. Te bagi sub masina si verifici, daca stii ce.

                Eu cred ca mecanicii stiu ce spun, dar daca tu stii mai bine, fa cum stii tu.


                Daca e tamponul motor, o sa scoti din buzunar >500 de lei.

                Sa nu pui vreo panarama turceasca, ca o sa dai alti bani dupa aia sa inlocuiesti turcismele.
                Last edited by mr.K; 7 June 2016, 11:46.

                Comment


                • #9
                  N-am reusit sa vad filmuletul pus de tine.
                  Am gasit asta pe net

                  La mine trepida foarte tare, si la ralanti si in mers desi mergea rotund motorul, vibra foarte tare caroseria de-mi clantaneau dintii. Am schimbat un tampon, cel de la suportul care tine cutia de caroserie. S-a diminuat considerabil trepidatia. Banuiesc ca trebuie schimbat si cel din stanga (cum te uiti din fata masinii) ca arata imbatranit. Ala pe care l-am schimbat era varza. Cel nou era Optimal (made in germany) dar nu as mai lua alta piesa Optimal (nu mai gasesc pozele cu el, am pus una de pe un sait ca sa stii cum arata). Am schimbat si bieleta antirasturnare care si aia era varza dar tot asa se zdruncina. Repet, nu am vazut cum face la tine ca n-am reusit sa vad videoclipul ala.
                  Asa facea la mine https://www.youtube.com/watch?v=DqWzWfiySOU
                  Attached Files
                  Last edited by Fanez; 7 June 2016, 13:25.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mr.K View Post
                    ...Daca e tamponul motor, o sa scoti din buzunar >500 de lei. ...
                    Sub 200 lei inclusiv cel din stanga. Asta din poza este 46 de lei, optimal ala de care am luat si nu as mai lua e 80, cel din stanga e pe la 130-150.
                    Last edited by Fanez; 7 June 2016, 13:22.

                    Comment


                    • #11
                      ETS sub 200 de lei poti pune, O sa-l dai jos urgent, ca mai bun e ala original rupt.
                      Tampon stanga (langa capac distributie) merita pus doar pe original. Iar ala costa.

                      Omul nu stie ce are masina, oricum nici nu-l intereseaza ce spun mecanicii, asa ca degeaba vorbim noi, care nici mecanici nu suntem, de tampoane.
                      Last edited by mr.K; 7 June 2016, 13:29.

                      Comment


                      • #12
                        Aici ai dreptate, n-am cum sa te contrazic.
                        Last edited by Fanez; 7 June 2016, 14:26.

                        Comment


                        • #13
                          Esti mai rau ca picatura chinezeasca.

                          Piese Dacia marca ETS.
                          De ala poti sa pui tu. Si ASAM. Eu nu recomand.

                          Original Dacia la 312 lei inca n-am vazut.

                          Iar piesa originala din dezmembrari la 100 lei, suna bine...
                          Last edited by mr.K; 7 June 2016, 14:24.

                          Comment


                          • #14
                            Degeaba schimbati tampoane.
                            Am pornit motoare jos pe palet sau pe masina fara tampoane sau cu tampoane lipsa...nu se zbate nu se leagana nu intrerupe nu balanseaza nu nimic...garantez

                            Problema este in alta parte. Find pe gaz...ma gandesc la culbutori..chiar daca au doar 35 mii de la reglaj...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by alessandro View Post
                              Degeaba schimbati tampoane.
                              Am pornit motoare jos pe palet sau pe masina fara tampoane sau cu tampoane lipsa...nu se zbate nu se leagana nu intrerupe nu balanseaza nu nimic...garantez

                              Problema este in alta parte. Find pe gaz...ma gandesc la culbutori..chiar daca au doar 35 mii de la reglaj...
                              Un om care a raspuns ceva mai real .
                              O sa ii fac din nou reglajul , am avut la alte masini tampoane aproape praf si era zgomotul la bruscari ale masini , frane , accelerari bruste si chiar gropi dar sa zgaltaie masina din cauza unui tampon mi se pare un pic cam deplasat .
                              Revin dupa un reglaj al culbutorilor.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google