Consum Crescut Dupa Schimbare Filtru Aer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum Crescut Dupa Schimbare Filtru Aer

    Salutare,
    Azi am schimbat prima data filtrul de aer (42000 km), dar nu asta e problema. Inainte de schimbare consumul instant in oras era de maxim 15, cand o turam mai tare. In plus, cand luam piciorul de pe pedala, dar ramanea in viteza, consumul instant era 0.0, iar cand scoteam din viteza, nu arata nimic, doar liniute.
    Acum, dupa schimbare, in sarcina mai mare se duce pana la 18, bagat in viteza, dar neaccelerat, sta pe la 3-4, iar cand scot din viteza, apare o fractiune de secunda cca 10, apoi scade dar foarte lent, pana ajung in final sa apara din nou liniutele alea.
    Poate fi din cauza filtrului? (nu este original filtrul nou). Ma gandesc sa ma duc sa iau alt filtru, original, dar astept si parerile voastre.
    Multumesc.

  • #2
    mergi macar 1000 de km si fa consum de la plin la plin , nu dupa liniute , betigase si pareri. despre consum instant citeste aici :http://www.scientia.ro/tehnologie/co...mobilului.html

    deci daca ai filtru aer nou (nu imbacsit la maxim cum aveai) trage mai mult aer , fuge si consuma un pic mai mult. multumit ?
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • #3
      Nu stiu ce sa zic. Pe scurt, azi imi sta intre 10 si 13 consumul instantaneu, indiferent daca accelerez, debreiez, etc.....E total anormal fata de ce-mi arata pana acum, chiar si fata de atunci cand masina era noua, adica cu filtrul original curat, inca neimbacsit cu praf....

      Comment


      • #4
        Eu banuiesc ca este alta problema pe acolo, nu ai scapat ceva in MPP?

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google